Vraćeno brendirano donje rublje; u otpad umjesto siropmašnima
Trgovci strahuju da će odbačena odjeća biti preprodana na crnom tržištu po nižoj cijeni, što može naštetiti imenu brenda
Komentari 2
BI
misura,potpisujem i samo bih dodao,ako već ne poklanjaju neka barem daju na preradu.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rizik preprodaje odjeće po nižoj cijeni nebi naravno nikakvu štetu nanio imenu brenda (učinak bi bio upravo suprotan, brend bi se popularizirao i među onima koji ga inače ne poznaju i nemaju mogućnosti upoznati), ali bi itekako naštetio PRIHODIMA brenda. Menageri razmišljaju: svaki poklonjeni ili preprodani proizvod jedan je manje prodani proizvod. I iz te perspektive ima logike: Bolje je vraćenu odjeću baciti i nekome drugome prodati drugi komad po visokoj cijeni koja će pokriti i novoprodani i onaj bačeni, nego potpomagati sekundarnu distribuciju koja nanosi izravnu štetu stopi novoprodanih proizvoda. S druge strane iz ljudske i socijalne perspektive riječ je samo o još jednoj ludosti kapitalizma - sistema koji nas porobljava i uništava na sve moguće načine. Pogotovo sad kad više nema alternativu u socijalizmu/komunizmu i kad se ubezobrazio do krajnjih granica podnošljivosti.