Vozač ZET-a vikao na školarce: Balavice popišana, marš van
Moglo nam se na miran način objasniti da nam karte nisu valjane u toj zoni i mi bi kupili druge i poštedjeli sebe, a i druge putnike tolikog omalovažavanja i vrijeđanja, stoji u statusu objavljenom na Facebooku
Komentari 25
Jel i ovo Bandićev rođo?
Protiv ovakvih djelatnika pomaže samo javno obraćanje u medijima, kao što je ova djevojka napravila, svaka čast, bravo! I naravno: prijava nadležnim institucijama i upravi ZET-a, u pozitivnom uvjerenju da će dotični vozač biti sankcioniran prema zakonu i pravilima službe.
dao bi ja njemu otkaz
Zet će pokrenut interni postupak!? Haha, premjestit će seljač... na drugu relaciju neko vrijeme i gotovo.
odmah otkaz vozaču
Jel to na liniji Grude - Ljubuški ?
a sigurno je bilo baš tako?
Bilo bi dobro čuti kaj je bilo iz nekog neutralnog izvora: recimo od nekog od putnika prisutnih u tom busu. Jer ruku na srce ima jako puno nejasnoća: na primjer ako je vozač zatvorio vrata i stavio noge na njih (kaj već samo po sebi nije moguće osim ak tip nije visok 4 metra), kako je onda moguće da su drugi putnici već bili u busu??? Dalje: ak su ti mladi već bili u busu, a iz teksta ne proizlazi da ih je vozač izbacio iz busa, kako onda ona govori da nije htio otvoriti vrata i pustiti ih u bus???? O gramatici i sastavu rečenice, ne bih: za to bi u osnovnoj šoli pobrala u najboljem slučaju dvojku!
Druga vozača deportirati u busovaču odakle je i došao.
Nisu ni klinci sveci, jer vozim se u busu i vidim kak muljaju s tim kartama i onda se prave bahati ono kao nemaju pojma da nemaju para na kartici ,haloo, i tak svaki dan , ista spika
Prije korištenja prijevoznih usluga, ljubazno molimo, provjerite odredbe kojima je prijevoz tramvajem, autobusom i uspinjačom reguliran! Svaku nejasnoću uvijek možete otkloniti pozivom u naš Kontakt centar! http://www.zet.hr/odredbe/8
podrška ZET.ovcu!
Radim sa punicima i ovo je svakodnevna situacija da putnici "ne znaju" nisu upučeni, upravo smo htjeli, pa kaj moramo kartu odmah poništiti, od kad je to , gdje to piše, gdje ste rođeni , išli u školu itd... takoko ste neljubazni? ... i naravno kad "ne znaju" pokušate im objesiti ili ih uputiti na informacije na zetovim službenim stranicamagdje piše koje su prava i obaveze putnika: http://www.zet.hr/odredbe/8 , danas svi imaju mobitele i nije problem da se unaprijed informiraju! pogotovo ako idu na novo prometno područje/zonu. pa tako piše; Kao što obveze ima prijevoznik, tako se i putnici trebaju pridržavati određenih propisa, odnosno pravila, tijekom korištenja javne prijevozne usluge. Takvi su propisi doneseni kako bi se sigurnost svih sudionika u prometu održavala na najvećoj mogućoj razini. Ljubazno Vas molimo za razumijevanje. Samo zajedničkom suradnjom putovanje činimo još ugodnijim! Putnik je osoba koja se prevozi vozilom javnog gradskog prijevoza ili vozilo dočekuje na stajalištu! Za vrijeme vožnje putnik treba imati valjanu voznu kartu, u autobuse ulaziti na prva vrata te se elektroničkom kartom registrirati prilikom svakoga ulaska u svako vozilo ZET-a. Putnik u vozilu smije zauzeti samo jedno sjedalo, a prednost imaju invalidi, stariji, roditelji s djecom i trudnice. U vozila ne smiju ulaziti osobe koje bi svojim ponašanjem, prtljagom ili stvarima koje unesu u vozilo mogle ugroziti sigurnost putnika te osobe mlađe od šest godina bez pratnje
voziti gradski autobus i raditi ostala zanimanja koja dnevno kontaktiraju s mnoštvom je posao kojeg niti jedna majka ne želi svom djetetu. kruh sa sedam kora. svakodnevna doza stresa u prometu,sa starcima,klincima,ovisnicima mora ostaviti traga na psihofizičko zdravlje. pa tia ti ljudi su stalno izloženi verbalnom pa i fizičkom nasilju,pogotovo ako su slabije građe. evo,skoro je kraj školske godine a klinka u svom gradu ne zna da joj je karta neispravna i još proziva vozača.
Početna -Odredbe Sigurnost putnika i naših djelatnika, ali i svih drugih sudionika u prometu - naš je imperativ! Kako bismo svakodnevno realizirali prijevozne usluge na najvećoj mogućoj razini, od velike je važnosti pridržavati se pozitivnih zakonskih propisa te drugih akatarugih akata koji reguliraju uvjete prijevoza. Samo zajedničkim i obostranim naporima možemo u našem gradu osiguravati kvalitetan javni prijevoz, zbog čega je važno pridržavati se važećih pravila i uvjeta korištenja usluga. Zahvaljujemo vam što surađujete s našim osobljem! Prije korištenja prijevoznih usluga, ljubazno molimo, provjerite odredbe kojima je prijevoz tramvajem, autobusom i uspinjačom reguliran! Svaku nejasnoću uvijek možete otkloniti pozivom u naš Kontakt centar! http://www.zet.hr/odredbe/8
ZETovci su upravo takvi kakvi su i putnici.... Prije korištenja prijevoznih usluga, ljubazno molimo, provjerite odredbe kojima je prijevoz tramvajem, autobusom i uspinjačom reguliran! Svaku nejasnoću uvijek možete otkloniti pozivom u naš Kontakt centar! http://www.zet.hr/odredbe/8
koji je koeficijent da se radi o ljevičarkama?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bandićev donator !