U Zagrebu uskoro novi model naplate parkinga, dio građana nezadovoljan: 'Stanarima će otežati'
Iako iz Grada Zagreba smatraju kako će se tako rasteretiti parkirna mjesta, neke ova vijest nije obradovala
Komentari 16
rađe počistite svinjac od grada, nesposobni aktivisti
Progresivno.
Podržavam jedino ako će se parking mjesta obojiti u dugine boje.
O parkirališnim mjestima i parkiranju u ovom gradu odluku donose ljudi koji su se do prekjučer kopitali po cestama i lupali u lonce. Kad ih skupiš sve na hrpu imaju dvije i pol vozačke dozvole, ostali se taljigaju na biciklima i romobilima. Boli njih briga i za stanje na cestama i za ljude s automobilima. Rade sve da bi nam napakostili i ogadili to što imamo auto. U mom kvartu fali valjda 300 parkirnim mjesta i bilo kakva inicijativa prema MO je uzaludna. Odgovorili su da ne misle graditi/iscrtavati nikakve nove parkinge, već i postojeće pretvarati u pješačke zone. Dakle od ovih očekivati išta suvislo je iluzija.
Koliko sam shvatio, kažu da gradnjom garaža i parkirnih mjesta ne bi puno postigli pa je bolje ovako. Ne nadajte se ničem dobrom od zelenih kom.nista
u čemu je problem? dosadašnji model povlaštenog parkiranja je nekome tko živi u petrinjskoj omogućavao da se parkira gdje god želi u gradu bez dodatnog plaćanja parkinga. i to onda nije diskriminacija?
Nije u redu da je bilo tko prisiljen plaćati parkiranje po javnim prometnicama i rinzolima. Plaćanje parkiranja (osim u privatnim garažama) je čisti mafijaški reket.
Neće otežati svim stanovnicima parkirnih blokova jednako! Naime, oni u sredini parkirnog bloka moći će parkirati svuda oko kuće, a oni na rubu bloka samo na jednoj strani (jer ne smije u "preko", u susjedni blok). Trebali su dozvoliti parkiranje u vlasitom i susjednim blokovima. Nažalost, nije im se moglo ništa reći jer javna rasprava nije bila namijenjena pojedincima, nego samo prestavniicima velikog broja građana (barem prema Wordovom obrascu kojeg je trebalo ispuniti).
"Dio gradjana" . Duhovito. Jos jedna od bistrih ideja naseg neradnickog proletera i njegovih vjecnih studenata
Kolk sem posluhnul, na Jarunu gužve od kdaj su zabranili promet aftima...a još dok zgradiju podzemne i nadzemne garaže...ups...
Kao svaka odluka ima dobre i loše strane. Loša stvar je što će se sada stanari u centru grada manje voziti automobilima to znači manje mjesta na parkiralištima u gradu za one koji moraju na nekoliko sati doći automobilom u grad. Isto tako to znači manje prihoda od parkirnih karata ako stanari ne oslobode mjesto. Javni prijevoz nam je izgubio na točnosti tako da nije alternativa osobnom prijevozu. Dobro je što korisnici povlaštene karte u prvoj zoni neće moći besplatno parkirati po cijelom gradu nego samo u krugu tri ulice prebivališta. Bilo je vrijeme napraviti inventuru povlaštenih parkirnih karata jer je više karata nego mjesta za parkiranje. Vidjet ćemo krajem rujna situaciju s parkiranjem.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jadan čovjek koji živi u Đorđićevoj i vozi se autom do Preradovićeve :-)