U prvih mjesec dana karata za 15 kuna prodali tek stotinjak?
Službeno nam iz ZET-a nisu željeli dati podatke, ali su istaknuli kako su vozačima sad plaće nešto niže jer nema dosadašnje provizije
Komentari 21
Kako sam ja shvatio, htjeli su rasteretiti vozače i ubrzati promet. A ne zaraditi više!
Iako je zet javna/gradska firma skrivaju podatke podatke jer lazu i varaju. Neka novinari budu uporni i neka dođu do komentara direktora i odgovornih u zetu. Ne od bandića!!!
Samo nitko ne kaze da je tisak od prije par godina ostao ZETu duzan milione kuna za karte a tako ce vjerovatno i sada !Znaci tu nije do provizije od 4 ili 20% nego su druge igre!
Jeliću ne dipli, pa ti nemaš veze sa sindikalizmom, uvijek podržavaš poslodavca i smanjuješ prava radnika, samo što su radnici ovce i teško shvaćaju
Da karta od 15 kuna vrijedi 12 sati u oba smjera kupljena kod vozaca ili na kiosku prvi bih ju kupio.
Eh, ovo liči na državu - sindikat i politika se dogovaraju što će napraviti. Ukratko, siguran put u propast i dodatan teret na grbači svih građana...
Ja tu ne vidim ništa loše. Bar karta od 30 minuta 'dulje' traje. Prije je trećinu vremena 'pojelo' stajanje na stanicama i prodavanje karata.
kad vozač proda kartu zetu ide 80 posto a kad tisak proda zet ne dobije ništa jer tisak ne plača dobavljače
Pa to su i htjeli postići. Da im je namjera bila od vozača napraviti prodavače karata napravili bi suprotno. Oni bi onda prodavali po 4 a kiosci one po 15. Samo stvar je u tome što se lobi vozača ne miri s gubitkom zarade a novinari ionako sve žele pokazati maksimalno negativistički.
Printaj, stambiljaj, ogranici, jos printaj, jos stambiljaj... Uvedite NOL elekrtonske karte koje se mogu nadopuniti online, na kioscima i svakako, trajne su, ekoloske, registrira se na ulazu i izlazu pa se placa relacija a ne minute i nema problema nikakvih... Kod nas nista ne moze bez komplikacija i muljaze
Bilo je slucajeva da putnik uđe u autobus i kupuje kartu kod vozaca a na stanici stoji kiosk...posao vozača je da vozi a ne da se raskusuruje sa putnicima jer se samo gubi vrijeme.
Pa cilj te karte i je bio da se što manje smetaju vozači - dakle da se što manje prodaju! A drugi benefit je što su tako u ZET-u uštedili puno para na provizije vozačima koji su i onako većć dobro plaćeni. Dakle ta karta je pun pogodak.
Ali bio je trend ne imati kartu ali ako kontrola upadne u vozilo onda na brzinu izvadiš novčanik i uputiš se prema vozaču a kontroloru kažeš da si upravo ušao i ideš po kartu. Sad se to baš i ne isplati jer je to cijena gotovo 4 vožn je.
tak će vam biti i s parkirnim kartama od 12 kn hehehehe 🖕🏻
Priča o tome kako je zet uspio zajebati vlastite vozače. Ahahhahhahah... neprocijenjivo. Žalili su se da su opterečeni prodajom karata i da ih to dekoncentrira, a sada cvile da su prihodi premali. Ahahahhahha. Ali ovo sa busom prema Stubici sa standardnim pokazom je preseravanje. Istog momenta karta prema Velikoj Gorici mora biti svega 4 kune.
pokušali su nas zaje.... ali nismo ni mi toliko blesavi, a bome ni turisti
Da karta od 15 kuna vrijedi 12 sati u oba smjera kupljena kod vozaca ili na kiosku prvi bih ju kupio.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa ne znam tko je uopce i smatrao da ce prodaja karata za 15 kuna doživjeti uspjeh? Pogotovo ih nece kupovati ljudi koji svakodnevno koriste javni gradski prijevoz nego ce kupovati što jeftinije karte.