U 2015. novih 266 metara Radničke, ali i nadvožnjak
Za proširenje cijele avenije do Domovinskog mosta preostaju još tri faze, za treću se čeka dobivanje lokacijske dozvole
Komentari 8
Hm, i nakon odlaska Bandića u ZG je ostala izgradnja prometnica 'po fazama', svaka faza po 100 m.. Da je Bandić gradio autocestu A1, još bi sad bili u fazi 1G, do Ogulina...
cesta na visinu nadvožnjaka postupno podigne nasipavanjem terena _____________ "Naglasak" na "postupno" ____________ Naime, kako se može zaključiti iz ovog novinarskog članka, postoji i nekakv drukčiji postupak kojim se cesta podiže na višu razinu od okolnog zemljišta. ____________ Baš me zanima kakav je to postupak i koliko je skuplji od ovog "postupnog"? __________ Zna li netko, osi, naravno, novinara i onih koji takvo nešto prenose takvom novinaru?
a kad misle spojiti ul. gojka suska/mandlovu sa slavonskom/obilaznicom?
Vrlo zanimljiva slika - ima šest faza, samo što su dvije faze izgrađene iste godine - 2007.g.
Tko naziva 6. fazom most izgrađen 2007.g. i zašto? _________ Može li novinar saznati i objasniti čitateljima tko to izgrađeno i dalje trpa u troškovnik novih gradnji????? ___________ Ono što je gotovo, gotovo je i to više nisu faze za opravdavanje troškova u budućnosti. ________ Barem bi tako moralo biti. ___________ Sjetimo se da je autoput južno od željezničke pruge, nazivan LJubljanska i Slavonska, bio izgrađen u vrijeme Večeslava Holjevca koji je predvidio njegovo proširivanje, a što je djelomično napravljeno prije nekoliko godina. _________ Zašto se onda nije pisalo o 1. fazi izgradnje 196-i neke godine pa zatim drugoj i trećoj fazi gradnje? ___________ Tko to manipulira i stvara dojam da se nešto ozbiljno planira?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hm, Mile nije dočekao željeznicu do zračne luke do kraja mandata, jer je skrenuo na kolosjek prema Remetincu. Čulinečka je postala skoro besmisao, jer je sužena na samo dvije trake i malo isprekidanog rinzolčića, koji nisu oteli lakomi "ponosni" vlasnicii bespravnog graditeljstva objekata na ulici. Pristupne ulice, dakle produžeci Branimirove i Vukovarske prema POS - ovom naselju Novi Jelkovec još su u pelenama, pa je pakao prometa u istočnom dijelu grada svakodnevica po cijele dane. Napoleon je porušio sve što je smetalo prometu centru Pariza i napravio dobro cirkuliranje prometa i u današnjim uvjetima, dakle mnogo godina poslije. Ovaj grad i njegovi neimari ne mogu ni obične livade iskopati i nasipati cakumpakom i asfaltirati da to ne košta kao pronalaženje vode na Marsu. I zato je Pariz, Pariz, a Zagreb bude uvijek Kozari Bok, ili Štakorovec.