Je li obećanje bilo nerealno ili se parkiralište za oko četiristo automobila moglo napraviti u roku od osam mjeseci? Upitno, doista, jer parcela na Gredelju nije bila čista livada ili makadam na koji je samo trebalo prosuti vrući asfalt i nacrtati bijele linije, već je prije početka ikakvih radova preduvjet bio raskrčiti teren uklanjajući čak 14 građevina unutar nekadašnjeg industrijskog kompleksa s tim da su neke zgrade, a kako i piše u natječajnoj dokumentaciji, zaštićene pa se ne mogu tek tako sravniti.
Za posao rušenja Grad je natječaj počeo pripremati još prije godinu dana, a s tvrtkom iz Pule posao je sklopljen u svibnju za što je potrošeno 620 tisuća eura plus PDV. U međuvremenu, u travnju je održana i spomenuta pressica na kojoj je obilježen početak radova na Paromlinu koji su u međuvremenu poskupjeli na skoro 100 milijuna eura, što je najveća pojedinačna Tomaševićeva investicija. Zbog tako opsežnog dvoipolgodišnjeg zahvata na parkiralištu Paromlin umjesto automobila stigli su strojevi, a dok se ne napravi parkiralište Gredelj svim vozačima kao alternativa je ponuđeno parkiranje na istočnoj strani Velesajma i to besplatno.
"Na tom potezu vozi 10 autobusnih linija i slijed polazaka je doslovno svake 2-3 minute i mislimo da je to najoptimalnije rješenje. Pakiranje će biti besplatno jer za taj iznos se mogu kupiti dvije ZET karte do Glavnog kolodvora i natrag do parkinga" objašnjavao je svoj potez tada gradonačelnik prisnažujući da je makadamsko parkiralište dobro rješenje, ali pritom naglašavajući kako je privremeno. No, čini se da će potrajati jer tek u srpnju 2024. gradska uprava raspisuje natječaj vrijedan 2.25 milijuna eura za gradnju zamjenskog parkirališta na Gredelju.
Projektom je planirano uređenje parkirališta s oko 400 mjesta za automobile te još 48 mjesta za motocikle i 52 za bicikle. Dodatnih će 25 parkirnih mjesta biti rezervirano za vozila osoba smanjene pokretljivosti. Izgradit će se i pristupna prometnica koja će voditi do parkirališta, a uz nju će se ucrtati i biciklističko-pješčačka staza. Predviđeno je i postavljanje nove rasvjete te hortikulture, a izvest će se i sustav oborinske odvodnje te urediti prometna signalizacija. Radovi uključuju i uklanjanje svega što smeta na gradilištu, poput granja i drveća te postojećeg asfalta, tračnica i rubnjaka. "Parkiralište trenutačno ima priključak na javnu cestu iz smjera Strojarske, a u budućnosti će imati pristup i s Trnjanske, što je predmet posebnog projekta", stoji u natječajnoj dokumentaciji.
No, umjesto dovršenog parkirališta do kraja godine 12. siječnja radovi još nisu niti počeli! Kako saznajemo, projektno-tehnička dokumentacija je izrađena i proveden je ranije spomenuti natječaj za izvođača, no ugovor još nije potpisan, a to se očekuje uskoro pa bi početak radova koji će trajati nekoliko mjeseci trebao uslijediti uskoro. Podsjetimo i da je Grad Zagreb kao investitor podbacio u javnoj nabavi pa je prvu odluku o odabiru srušila Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) nakon uložene žalbe. To je ujedno i razlog zašto se izgubilo toliko vremena, a uračunamo li da sada neće više nigdje štekati, novo parkiralište na Gredelju moglo bi biti gotovo prije ljeta. U prijevodu od obećanja o parkiralištu do njegove realizacije proteći će otprilike, ako ne i više od godinu dana.
puno je obećao, puno obećava, što ga košta? baza mu je ortodoksna ljevica, kojoj je cilj destrukcija i demontaža, uz suport informativno političkih radnika.