Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Terminal za autobus, vlak, tramvaj i taksi s podzemnom garažom

Potpuno nova vizura Savske ceste i okretišta na Savskom mostu
Objava 03. travnja 2010. 208 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 20
  • over:

    pa prosao je 1. travanj...

    11:48 03. 4. 2010.
  • Ugo Kajvez:

    U ovom gradu puno se priča a malo se ozbilnih i pametnih poslova (prometnih rješenja) radi ....

    10:14 03. 4. 2010.
  • Vito:

    Povodeći se povjerenjem da Kelčec -Suhovec i Javorka Lemo poznaju Zagreb napisah ulica Čire Truhelka umjesto ulica Jagode Truhelke. No, nema veze, barem će tramvajska pruga i stajališta napokon krenuti i po Selskoj i u srdište Knežije. No to je ... prikaži još!e dobro za tramvajca. Zar ne, tramvaj, bit će posla. Voziš po Selskoj pa naglo skreneš u Knežiju, pokupiš putnike i vratiš se do Savske.

    08:10 05. 4. 2010.
  • Ecce homo:

    Lijepo izgleda. Ali, to je rješenje cca 20% pristupa gradskom središtu. Naime, Zagreb je, približno, elipsastog oblika, a ovo pokriva kraću polu-os. Istočni i zapadni prilazi (sa svake strane 15-18 km) ostaju nerješeni, odnosno, djelomično riješeni ako se uzme u ... prikaži još! obzir željeznička pruga sa malim, nedostatnim parkiralištima ili čak bez njih.

    10:31 03. 4. 2010.
  • Deprimirani:

    A koš je manje kada će se obnoviti most koji nitko ne korist na našu balkansku sramotu!! Tu sanjarimo i drkuckamo o terminalima i okretištima a nismo u stanju popraviti niti običan most!

    11:26 03. 4. 2010.
  • Avatar Patton
    Patton:

    RE: 03.04.2010. u 10:31h Ecce homo je napisao/la: Sve rećeno stoji, ali treba imati razumijevanja, to su ipak krupni projekti i već sama činjenica da se o tome promišlja je neki napredak s obzirom na dosadašnju praksu kreiranja GUP-a prema ... prikaži još! Bandićevim potrebama. \"Ipak se kreće!\" (Galileo Galilei).

    13:00 03. 4. 2010.
  • CENZURIRANO_VL:

    Deprimirani, daj molim te kada govoriš o \"našem balkanu\" napomeni negdje da je to tvoj balkan, jer mnogi u Hrvatskoj se ne osjećaju balkancima, naravno izuzev doseljenike izbosne, i ostalih južno-istočnih zemalja.

    13:39 03. 4. 2010.
  • Besserwisser:

    @hatikva Bojim se da je nevažno kako se ti i \"tvoji\" osjećaju. Osim zemljopisnog pojma Balkan je prije svega stanje duha, pitanje odgoja, ponašanja i pogleda na svijet. Hrvatska je prema mojim višegodišnjem iskustvu nažalost ipak teški Balkan i shodno ... prikaži još!o time su svi koji su u Rvackoj odrasli te \"odgojeni\" i \"školovani\" Balkanci. Nevažno je da li si \"napredni\" Purger ili pak Hercegovac, Bosanac, Dalmatinac, Slavonac, Zagorac, itd. Čak ste puno gori od potonjih. Oni se barem ne pretvaraju da su nešto bolje ili pametniji. Zagreb je po svim parametrima duboka balkanska provincija i u biti obićna post-socijalistička rupčuga. A sad je vama udarilo u glavu što je postao glavni grad nećega. Slatko se nasmijem kad vaš gradonačelnik Zagreb spominje u kontekstu uređenih i kulturnih gradova kao što su München ili Beć. Koji absurd. Stoga deprimirani ima puno pravo kad spominje Balkan. Ne srami se za to što si. Što prije prihvatiš tu činjenicu bit će ti lakše u životu i manje ćeš nas sramotiti pri kontaktu sa strancima. Ili nemoj, pa sad slobodno kreni pljuvati po meni i slićnim \"izdajicama\". :)

    15:48 03. 4. 2010.
  • Avatar smartch
    smartch:

    E al daj se smirite sa gradnjom objekata i ulaganja u gluposti poput dinamovog stadiona (mislim dinamo nije glupost al ulaganje u rupu bez dna je). Jedva imamo para za odrzavanje grada a vi se razbacujete...

    16:07 03. 4. 2010.
  • CENZURIRANO_VL:

    Besserwisser balkanski duh su prije svega donjeli takvi kao ti. To nije tvoja zemlja, ali ne moraš se zato ponašati kao što si sam zaključio - izdajica. Ja znam da ti patiš kada se kaže Hrvatska, zato i govoriš Rvacka. ... prikaži još! Sigurno jako mržiš pridjev hrvatski, Hrvatska, zato bi i htio da se češće upotrebljava onaj drugi balkanski. Za tvoju informaciju Zagreb, Beč, Budimpešta pa neko vrijeme i Muenchen su bili u istoj državi. Arhitektura, kultura i povijest je gotovo 500 godina vezala Hrvatsku uz srednju europu. Što je to naspram nepunih 100 godina balkanske tamnice kojoj ti težiš...

    16:37 03. 4. 2010.
  • -obrisani-:

    Sve je to lijepo i pohvalno, Volim i ja vidjeti Zagreb kao pravu Evropsku Metropolu,ali nije vrijeme za takve investicije, ne za sada, Drzava nema love, gradjani jedva sastavljaju kraj sa krajem, nezaposlenost prolazi nasom Hrvatskom kao Tornado, a Bogme ... prikaži još! bi lijepo bilo vidjeti da se i neke ustanove poprave po Vukovaru ili nekim drugim krajevima Hrvatske prije upustanja u ovakve investicije

    19:30 03. 4. 2010.
  • abendblatt:

    Prvo se mora pitati zelenu akciju i udrugu pravo na grad, ako oni to odobre, onda se moze radit, bez njih nista.

    20:25 03. 4. 2010.
  • Deleted user:

    Javne garaže i ideje, neki su ih htjeli graditi čak i ispod Katedrale, a pošto ideja ne nedostaje onda ih imamo svakakvih, ja misli da bi ti ljudi koji predano rade na idejama trebali posjetiti psihijatra za grad Zagreb bi ... prikaži još! to bilo jeftinije a i za državu. A možda da razmisle o ulaganju u proizvodnju e sada sam ja pretjerao kako će onda lopovi oprati ukradeni novac koji su pokrali na prijašnjem potkradanju novca iz proračuna a ako sada ne ulože taj novac onda neće na sljedećem projektu kao ovaj opet moći nabijati cijenu pa onda opet mogu taj višak sebi u džep strpati.

    20:39 03. 4. 2010.
  • Vito:

    Stisnite na sliku pa će te vidjeti malo veći prostor uz željeznički nasip, paralelno sa Savskom cestom. Priča o paralelnoj prometnici kreće još u dalekim 60-im godimnama prošlog stoljeća, kad je na tom terenu vojska imala sportski poligon pa ga ... prikaži još! je darovala gradu. Jedan dio je u vlasništvu željeznica i njihovog rasadnika, prema jasno vidljvom kad dođete do rasadnika, napuštenom i zapuštenom tko zna kad. Zašto sad HŽ i grad ne sklope ugovor da se tako neiskorišten prostor pretvori u prometnicu? Pogledom na satelitsku kartu, google earth, možete vidjeti i prostor s druge strane budućeg terminala. Tamo su sad baloni teniskih terena i nekoliko betonskih sportskih terena. Da bi prostor stvarno oživio, potrebno je zemljani nasip u potpunosti maknuti i plavi željeznički most produžiti do Jagićeve. A HŽ i država nemaju novaca niti za popravak plavog željezničkog mosta po kojem danas vlakovi moraju voziti 20 km/h, koliko je uništen nebrigom znase partije. Druga priča je i sadržaj sivog prostora na slici uz tekst - Vrtni centar, sportski objekti veslača, nogometni teren, košarkaški teren, odbojkaški teren. Nekoliko sportskih klubova treba preseliti. Kamo?

    08:19 04. 4. 2010.
  • Vito:

    Javorku Lemo/VML moram podsjetiti da plavi željeznički most ne nosi tračnice za vlakove samo prema Sisku i Rijeci, već i prema Karlovcu pa zatim Zadru, Šibeniku i Splitu kao krajnjim kolodvorima. Tračnice se razdvajaju kod Kajzerice i jedne vode prema ... prikaži još!a Sisku, a druge preka Kalovcu. Tek kod Karlovca se odvajaju za Rijeku i Sisak, a tek kod Oštarija jedan krak ide prema Rijeci, dok drugi prema gradovima središnjeg Jadrana. Prvo do Knina, gdje se odvaja pruga za Zadar. Zatim do Perkovića, gdje se odvaja za Šibenik. A ostatak dolazi do Splita. Da budemo objektivni, kad se već spominju gradovi prema kojima ide krak željezničke mreže iz Zagreba. Novi komentar slijedi.

    08:22 04. 4. 2010.
  • Vito:

    Nebriga znase partije o željeznici ide još u davna vremnema komunizma. Kakve veze imaju hdzovici s tračnicama? Pa, ovakve - Između Siska i Dugog Sela su dva \"električna\" kolosjeka prema Beogradu. Iste političke spodobe bile su na vlasti kad se ... prikaži još!e gradila ta pruga i danas, Uskrs 2010. godine. Između Siska i Zagreba samo je jedan \"električni\" kolosjek i on od Zagreba dalje nastavlja do Rijeke. Zaboravimo sad prugu uz Savu kroz Hrvatsku izmežu slovenaca i srba. U posljednjih 10-ak godina Njemačka je svoju željezničku mrežu dovela do brzina preko 200 km/h. Englezi su usavršili gradnju i obnovu svojih tračnica na brzinu od 1 km/h. Tako da su 73km izgradili za 72 sata za vlakove brže od 200km/h, doinice od Londona prema Škotskoj. Mi imamo pruge po kojima danas voze vlakovi brzinama manjim od 40 km/h. I to isključivo jednokolosječne, izgrađene za vrijeme Austro-ugarske. Osim toga, između Zidanog Mosta i Beograda, kroz Zagreb, vozilo se svojevremeno preko 160 km/h. Ne branim niti optužujem nikog posebno, ali je znakovito uništavanje željezničkog pormeta počelo 2003. godine nakon izbora nove vlade. Zašto to pišem? Zato što je ona kratkotrajna koalicija dovukla vlak za popravak pruga i počela modernizaciju. Nakon predaje vlasti taj vlak je stajao tri mjeseca u Zagrebu na Zapadnom kolodvoru i zatim je vraćen vlasniku kao nepotreban. Bivša je vlast zatim osuđena za nebrigu i bespotrebno trošenje novaca za obnovu željezničkog prometa. I danas umjesto da se do Rijeke vozimo za 45 minuta, moramo potrošiti cijeli radni dan.

    08:38 04. 4. 2010.
  • tramvaj:

    Opet Vito prosipa pamet!!!!

    17:17 04. 4. 2010.
  • Vito:

    željezničkim nasipom na kojem su pruge Zagreb – Sisak i Zagreb – Rijeka – objašnjava Kelčec-Suhovec. A što je s putnicima koji žele do Splita, Šibenika, Zadra? Gdje će oni ulaziti u Vlak? Ili će za njih graditi još tri ... prikaži još!tri nove pruge? i tri nova mosta? A nisu u stanju popraviti niti ovaj.

    07:16 05. 4. 2010.
  • Vito:

    Tramvajsko stajalište kod križanja Savske s Veslačkom pomaknulo bi se ispod željezničkog nadvožnjaka i Ulice Ćire Truhelke. Zar će tramvajsku prugu izmjestiti iz Savske? Skrenuti na trasu ulica Čire Truhelke - Splitska Avenija - Franje Andrašeca - Brozova. To je ... prikaži još!e onda potpuno \"novi projket\" otvaranja paralelne prometnice sa Savskom, čiju realizaciju čekaju i naši djedovi. To bi moglo značiti ukidanje tramvajskog prometa po Savskoj. Za one koji nemaju pojma kako izgleda prostor u kojem ovdje spominju ulicu Ćire Truhelke: Ulica Čire Truhelke je iza željezničkog nasipa, na slici koju možete povećati vidljiva je pista, ono svijetlo koje izgleda kao čvor, automodelara. Sadašnja stajališta tramvaja su u Savskoj sa sjeverne strane nadvožnjaka. Ono prema Savi je točno ispred mosta i pješakog prijelaza, tako da vozači ne vide pješake i povremeno ih ruše. Stajalište prema Zagrebu nalazi se 50-ak metara sjevernije od Veslačke, negdje u ravnini s prvom zgradom čiji korv se vidi na povećanoj slici, sivi i okomit na Savsku, a Veslačka se ne vidi zbog stabala koja okružuju i još tri slične zgrade. za razliku od novo izgrađenih zgrada koje su toliko udaljene jedna od druge da niti jedno stablo ne može biti posađeno između njih.

    07:33 05. 4. 2010.
  • Vito:

    Ispod autobusnog terminala predviđa se podzemna garaža sa 320 mjesta. Nije li to licemjerno? 320 ljudi stane u tri tramvaja, 2,5 kad ih se natiska. U središtu Zagreba, pored HNK pak žele izgraditi garažu za 600 mjesta. Idemo na Google ... prikaži još!gle tražilicu i izmjeriti pa lako dokazati kako nas samo žele opljačkati, a ne napraviti nam dobro djelo. Povećanjem do 50m izmjerimo prostor garaže kod HNK - 1 x 5 cm, povučemo kartu do Savskog mosta i izmjerimo površinu koja je na slici uz tekst siva pa izmjerimo taj dio - 5 x 5 centimetara. Znači pet (5) puta veći prostor za skoro duplo manje parkirnih mjesta. 600 x 5 = 3000, a oni nama \"serviraju 320 mjesta. Što je to nego pljačka i zloporaba prostora. Odličnu ideju pretvaraju u običnu lakrdiju.

    07:54 05. 4. 2010.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.