Petnaest talijanskih tvrtki, proizvođača odjeće, obuće i kožne galanterije, predstavilo je svoje proizvode potencijalnim poslovnim partnerima iz Hrvatske i regije u okviru modnog susreta pod nazivom "Fashion Destination Italy 2025" u organizaciji Agencije ITA - Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u Zagrebu.
Cilj ovog događanja je promicanje koncepta "Made in Italy" u modnom sektoru te jačanje prisutnosti talijanskih modnih marki na hrvatskom tržištu i šire. Događanje su otvorili Paolo Trichilo, veleposlanik Italije u Hrvatskoj, Marilena Procaccio, direktorica ureda ITA-e u Zagrebu i Anica Hursa Šajatović, dekanica Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu.
Ovo predstavljanje dio je projekta "Dani talijanske mode u svijetu" #italiaèmoda ("Le Giornate della moda italiana nel mondo"), nove inicijative talijanskog Ministarstva vanjskih poslova i međunarodne suradnje. Projekt slavi talijansku modu kroz niz događanja organiziranih uz podršku veleposlanstava, ističući kvalitetu, kreativnost, inovaciju i održivost talijanskih poduzeća.
Inicijativa "Fashion Destination Italy" pruža koordiniranu platformu za predstavljanje naslijeđa talijanskog obrtništva, dok istovremeno prati dinamičnu evoluciju suvremenih modnih trendova. Time se potiče prekogranična kulturna razmjena i poslovna suradnja uz dodatno jačanje međunarodne vidljivosti talijanskih robnih marki. Prema najnovijim podacima, talijanski modni sektor prednjači u Europi s prometom od 102 milijarde eura, okupljajući više od 62.000 tvrtki i zapošljavajući preko 565.000 ljudi.
Još će kustosi iz MSU vikati: "Ajmo žene, grudnjake, grudnjake, karte mađarice, kiobrane"