Stručnjaci kažu da je S-Bahn rješenje za liniju do Velike Gorice
U ZET-u doznajemo da prijedlozi građana za izmjene rasporeda vožnje ili za promjene u postojećim te uvođenje novih linija nisu rijetkost, ali postoji jasna procedura po kojoj se zaprimaju.
Komentari 21
Od Dugog Sela do Zaprešića ni na jednoj stanici gradske željeznice nema parkirališta. Kako će čovjek putovati vlakom ako mora pješačiti do stanice. Važno je da je garaža na Cvjetnom a bila je u planui ispod HNK.
Primjer iz mog kvarta: ljudi parkiraju oko željezničke stanice Trnava, a onda dođe pauk i odveze ih. Ili ih kažnjavaju zbog "nepropisnog" parkiranja, a ne parkiraju na zelenoj površini. To je stvarno licemjerno! S jedne strane se želi smanjiti promet automobilima, a s druge strane se zbog toga kažnjava. E, moj Miki!
Neki dan 40 minuta cekas autobus da dode pun da nitko nemoze uci unutra, i tako svaki dan, problem bi se rijesio da ZET uvede dodatne autobuse jer ta im je linija jedna od najisplativih a po ulaganju u nju ponasaju ae kao da ide dvije stanice, ljudi se voze kao stoka i nikom nista
kada ti hercegovci kroje gradski prijevoz ( a vidjeli vlak s 20-et godina kao i tranvaj ) onda imaš to što imaš. miki je zalutao u zagreb prema tome još je i dobro!!
Kužim profesore da treba gradit parkirališta uz prugu. Ali kužim i da grad Zagreb ne treba drugim gradovima graditi parkirališta.
Isto to sam predlagao i za prugu Zabok-Zagreb a ne da gutamo taj smrad kojeg pustaju toliki autobusi dnevno. Prugu elektrificirati i uvesti pendel vlakove brze i efikasne ,a k tome i jeftinije.
Stanice prigradskih vlakova moraju biti dobro oznacene, pristupacne, s parkiralistima. Vakovi moraju biti tocni. Karte na pokaz... Vremenski razmak vlakova oko 10 - 20 minuta najvise u špici... tako se to radi vani... u uredjenim zemljama...
Tramvaj je u Zagrebu promasena investicija jer je uskotracni... znaci sve dalje treba ici sa S-bahnom.... i naravno da treba povezato i zracnu luku... tako je svugdje u svijetu...
Tramvaj do aerodroma je glupost jer je prespor. Treba graditi brži transport. Linija do aerodroma i V. Gorice bi mogla biti prva linija budućeg metroa. Na toj dionici treba ići nadzemno. Također je glupost što ljudi metro percipiraju kao podzemnu željeznicu. Većina trasa metroa u svjetskim metropolama ide nadzemno, ne vidim razlog zašto bi Zagreb bio iznimka. Smiješne su mi bile rasprave prije par godina, i to kakti iz stručnih krugova, gdje će budući metro ići ispod Save. Uz neizgrađenost i ogromnu količinu slobodnog prostora uz Savu (što nema nijedna metropola koja leži uz rijeku) naravno da će budući metro ići mostom preko, a nikako tunelom ispod Save.
Nadam se da ćete dobiti prugu a ne kao Samobor .Projekti,građevinske dozvole ,ulupani milijuni da bi 2014 sve bacili u ladicu jer ,eto netko je upisao veći broj putnika nego što jest pa eu ne da novac.Iz Zagreba nam stiže tisuće ljudi na posao u Svetu Nedelju a o turizmu da ne pričam.Možda da se netko toga sjetio.
Ne kužim profesore. Kaj su grad Dugo Selo i grad Zašrešić gradili garažu na Cvjetnom ? Pa bi onda grad Zagreb trebal gradit garažu u gradu Dugom Selu i gradu Zaprešiću. :)
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ma ne treba ništa graditi. Evo jednostavnog primjera: vlak od Glavnog do Gorice vozi 15-19 minuta ovisi o vlaku. Od Glavnog do Klare mu trebaju 7 minuta, od Klare do Gorice 12. Ako bi se u Klari moglo "križati" ondaa bi se moglo uvesti vlakove Glavni-Gorica i Gorica-Glavni bez ikakvih problema svakih 15 minuta: primjer: ZG-Klara-VG ZG 06.00-Klara 06.07-VG 06.16/ ZG 06.15 Klara 06.22-VG 06.34/ ZG 06.30.Klara 06.37-VG 06.59/ ZG 06.45-Klara 06.53-VG 07.04 te VG-Klara-ZG 05.55-Klara 06.06-ZG 06.14/ ´VG 06.10-Klara 06.22-ZG 06.29/ VG 06.25.Klara 06.37-ZG 06.43/VG 06.40-Klara 06.53-ZG 07.03... i tako cijeli dan. A koliko znam u Klari nije problem napraviti križzanje jer tamo već ima tri kolosijeka. Jedini je problem kaj sa ovom mojom solucijom nitko ne bi digao pinku....