Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Stručnjaci kažu da je S-Bahn rješenje za liniju do Velike Gorice

U ZET-u doznajemo da prijedlozi građana za izmjene rasporeda vožnje ili za promjene u postojećim te uvođenje novih linija nisu rijetkost, ali postoji jasna procedura po kojoj se zaprimaju.
Objava 30. prosinca 2016. 4483 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 21
  • Vlaskoulicanec:

    Ma ne treba ništa graditi. Evo jednostavnog primjera: vlak od Glavnog do Gorice vozi 15-19 minuta ovisi o vlaku. Od Glavnog do Klare mu trebaju 7 minuta, od Klare do Gorice 12. Ako bi se u Klari moglo "križati" onda ... prikaži još!a bi se moglo uvesti vlakove Glavni-Gorica i Gorica-Glavni bez ikakvih problema svakih 15 minuta: primjer: ZG-Klara-VG ZG 06.00-Klara 06.07-VG 06.16/ ZG 06.15 Klara 06.22-VG 06.34/ ZG 06.30.Klara 06.37-VG 06.59/ ZG 06.45-Klara 06.53-VG 07.04 te VG-Klara-ZG 05.55-Klara 06.06-ZG 06.14/ ´VG 06.10-Klara 06.22-ZG 06.29/ VG 06.25.Klara 06.37-ZG 06.43/VG 06.40-Klara 06.53-ZG 07.03... i tako cijeli dan. A koliko znam u Klari nije problem napraviti križzanje jer tamo već ima tri kolosijeka. Jedini je problem kaj sa ovom mojom solucijom nitko ne bi digao pinku....

    1 15:43 30. 12. 2016.
  • leurdovac:

    Od Dugog Sela do Zaprešića ni na jednoj stanici gradske željeznice nema parkirališta. Kako će čovjek putovati vlakom ako mora pješačiti do stanice. Važno je da je garaža na Cvjetnom a bila je u planui ispod HNK.

    1 18:36 30. 12. 2016.
  • zgdubrava:

    Primjer iz mog kvarta: ljudi parkiraju oko željezničke stanice Trnava, a onda dođe pauk i odveze ih. Ili ih kažnjavaju zbog "nepropisnog" parkiranja, a ne parkiraju na zelenoj površini. To je stvarno licemjerno! S jedne strane se želi smanjiti promet ... prikaži još! automobilima, a s druge strane se zbog toga kažnjava. E, moj Miki!

    1 10:28 31. 12. 2016.
  • željko20:

    Neki dan 40 minuta cekas autobus da dode pun da nitko nemoze uci unutra, i tako svaki dan, problem bi se rijesio da ZET uvede dodatne autobuse jer ta im je linija jedna od najisplativih a po ulaganju u nju ... prikaži još! ponasaju ae kao da ide dvije stanice, ljudi se voze kao stoka i nikom nista

    10:10 31. 12. 2016.
  • 2Xgeneral:

    kada ti hercegovci kroje gradski prijevoz ( a vidjeli vlak s 20-et godina kao i tranvaj ) onda imaš to što imaš. miki je zalutao u zagreb prema tome još je i dobro!!

    1 11:52 31. 12. 2016.
  • Deleted user:

    Kužim profesore da treba gradit parkirališta uz prugu. Ali kužim i da grad Zagreb ne treba drugim gradovima graditi parkirališta.

    20:16 31. 12. 2016.
  • Blomberg:

    Isto to sam predlagao i za prugu Zabok-Zagreb a ne da gutamo taj smrad kojeg pustaju toliki autobusi dnevno. Prugu elektrificirati i uvesti pendel vlakove brze i efikasne ,a k tome i jeftinije.

    14:56 31. 12. 2016.
  • Neutralac:

    Stanice prigradskih vlakova moraju biti dobro oznacene, pristupacne, s parkiralistima. Vakovi moraju biti tocni. Karte na pokaz... Vremenski razmak vlakova oko 10 - 20 minuta najvise u špici... tako se to radi vani... u uredjenim zemljama...

    20:21 02. 1. 2017.
  • Neutralac:

    Tramvaj je u Zagrebu promasena investicija jer je uskotracni... znaci sve dalje treba ici sa S-bahnom.... i naravno da treba povezato i zracnu luku... tako je svugdje u svijetu...

    20:27 02. 1. 2017.
  • lipa75:

    Tramvaj do aerodroma je glupost jer je prespor. Treba graditi brži transport. Linija do aerodroma i V. Gorice bi mogla biti prva linija budućeg metroa. Na toj dionici treba ići nadzemno. Također je glupost što ljudi metro percipiraju kao podzemnu ... prikaži još! željeznicu. Većina trasa metroa u svjetskim metropolama ide nadzemno, ne vidim razlog zašto bi Zagreb bio iznimka. Smiješne su mi bile rasprave prije par godina, i to kakti iz stručnih krugova, gdje će budući metro ići ispod Save. Uz neizgrađenost i ogromnu količinu slobodnog prostora uz Savu (što nema nijedna metropola koja leži uz rijeku) naravno da će budući metro ići mostom preko, a nikako tunelom ispod Save.

    09:26 31. 12. 2016.
  • bmarchy:

    Nadam se da ćete dobiti prugu a ne kao Samobor .Projekti,građevinske dozvole ,ulupani milijuni da bi 2014 sve bacili u ladicu jer ,eto netko je upisao veći broj putnika nego što jest pa eu ne da novac.Iz Zagreba nam stiže ... prikaži još! tisuće ljudi na posao u Svetu Nedelju a o turizmu da ne pričam.Možda da se netko toga sjetio.

    09:58 01. 1. 2017.
  • Deleted user:

    Ne kužim profesore. Kaj su grad Dugo Selo i grad Zašrešić gradili garažu na Cvjetnom ? Pa bi onda grad Zagreb trebal gradit garažu u gradu Dugom Selu i gradu Zaprešiću. :)

    1 10:14 31. 12. 2016.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.