Sto kilometara 6 kuna!
Trojica prijatelja preradila su peglicu, trabanta i bubu u e-vozila koja pune na utičnicu
Komentari 17
Trabant je zakon
meni je besmisleno ovo što se radi s vozačima na plin, trebalo je izjednačiti sve kod plaćanja nameta na vozilo a tko želi neka vozi na što hoće. naknada za gorivo najmanji problem ima mnogo drugih stvari preko kojih se može izvući novac, recimo obavezno autoosiguranje, naplata za radiodifuziju.
balansero - naftna mafija je izmišljen pojam pa nitko nas ne sili koristiti naftu. Daj se malo zbroji, naftna mafija ne postoji i nitko nas ne sili koristiri naftu? Hrvatska ima više sunca u oblačnom izmskom siječnju, nego skandivaske kraljevinene usred kolovoza... Skandinavci uredno ugrađuju fotonaponske panele, vjetroelektrane ... u svoje gradove, objekte... Hrvatska je zabranila uporabu alternativnih izvora energije 1.000 metara od obale Jadranskog mora... Hrvatska je napravila 82 zakona koje se prvo mora zadovoljiti ( smanjili su ih na 75, valjda zbog odlaska marine matulović dropulić pa se nju ne mora zadovoljavati) kako bi uopće mogli pokrenuti postupak dolaska do ideje o korištenju alternativnih izvora energije... Pitao sam čovjeka u zagrebačkom naseju Špansko - može li mi napraviti projekt za toplu vodu i fotonaponske čelije, a kad sam mu reako da se to nalazi usred Zagreba, odgovorio je -na žalost u središtu Zagreba je zabranjeno na krov postavljati skupljače alternativnih izvora energije...
da je bilo po Tesli, danas bi se svi besplatno vozili na 100-struko efikasniji elektro-pogon i ne bi bilo nikakvog zagađivanja...većina ljudi to ni ne kuži.
Ako im je cilj u životu izbjeći negativne komentare iskompleksiranih ljudi, svakako bi trebali početi drugačije trošiti svoje slobodno vrijeme. U lokalnoj birtiji ih jalnuši sigurno ne bi \"zamijetili\".
da je tesla zbilja imao rješenje, danas bi se svi vozikali po njegovome. manite se priča o uroti naftaša. tesla je sve prvo razmislio, pa tek onda slagao, i to je uvijek radilo. bajke o eksperimentu pennsilvanya neka ostanu bajke i dalje. a ovih 6 kuna... jel nekome nije jasno, očito mnogima nije, da mi trebamo 5 novih elektrana samo za normalan život zemlje? jel nekome nije jasno otkud ta struja mora doći za aute s elektromotorima? zar netko misli da će struja biti jeftina i dalje kad budemo imali više od 25% vozila na struju? zar netko misli da struja dolazi iz utičnice? :) otkud nama IZVORI energiaj za proizvodnju el. energija za prijevoz? snaga je ostala snaga, odnekud mora doći. kila nafte je energetski najjače što je čovjek praktično ikad koristio, primijenio. a struja, baterije... proizvodnja baterija nije uopće ekološki podoban proces, kao ni proizvodnja solarnih panela. možda nekome je promakla činjencia da je ogromna većina tih fotonaponskih modula došla iz kine, al meni nije. znamo i zašto. ekologija! tj. nedostatak nje u kini, radi gramzivosti tržišta. ne, neće se još jeftinije voziti! nema šanse.
Zar ovdje pišu pretežno inini zaposlenici? nekakav piše o kineskim fotonaponskim modulima... Očito je pao s Marsa, jer je Hrvatska proizvodila fotonaponske panele davnih 70-ih godina prošlog stoljeća... I danas ih proizvodi te izvozi u skandinavske zemlje kako bi tamošnjinji stanovnici živjeli jeftinije iskorištavajući sunčevu energiju koju mi imamo nekoliko puta više usred oblačne zime, nego oni usred sunčanog ljeta... Ali ne, naše ministarstvo, vlast, su izradili takve zakone koji dopuštaju uporabu alternativnih izvora energije tek nakon što investitori osiguraju sve uvjete preko 78 zakona... Prvi od njih glasi - šef je uvijek u pravu Drugi glasi - ako šef nije u pravu, primijenjuje se prvi članak zakona Tako HEP odobrava korištenje alternativnih izvora energije, samo se sunčani kolektori moraju koristiti isključivo kad pada kiša, vjetroelektrane isključivo kad nema vjetra fotonaponski paneli isključivo u tunelima i po mrklom mraku bez mjesećine Tek kad se ti uvjeti zadovolje, onda hep traži odobrenje izrade utjecaja na okoliš
Kad ministarstvo zaštite okoliša dobije odobrenje od hep-e za primanje izrade nacrta kako mora izgledati stranica papira na kojem se pišu slova točnog formata, onda pristupa pokretanju sastavljanja poznavatelja faktora krema za zaštitu od sunčevog UV zračenja kako se zaposlenici koji će preuzeti razmatranje treba li investitoru uopće ušteda ili ne, jer je gorivo u ponedjeljak pojeftinilo, ne bi previše izlagali suncu... Tek nakon mazanja kremama sigurnog faktora zaštite od sunčanice predlagatelja sastavljaća komisije kreću u traženje pogovne prostorije daleko od sunca kako im svjetlost ne bi štetila dok razmišljaju na koji način staviti prvo slovo na papir... zato dobivanje potrebnih odobrenja traje toliko dugo - nekoliko godina i \"tona papira\" - oko 18 kilograma...
Nastavite li ih reklamirati netko ćeim ukrati vozila... Sjetite se kako ste reklamirali jedan isto tako samogradnja auto - nestao slijedeću noć... Je li ga policija našla? Iamo je karakteristične boje i oblik, tako da ganitko nije moga nepoaženo prošvercati,ti, osim ako nije bio u dosluhu s poznatim carinicima... USA inovatori su ubijani nakon pokazivanja mogućnosti svojih vozila koja ne koriste naftne derivate kao pogonsko gorivo - samo upišite elektro auto na tražilicama pa će te vidjeti zadnje predstavljanje jednog USA državljanina, prije ubojstva, koji okuplljenim znatiželjnicima objašnjava jednostavnost izrade takvih vozila u vlastitoj garaži... Bilo riječi o tome i po našim novinama prije nekoliko godina... USA proizvođači, tvornički, dali su nekoliko testnih vozila stanovništvu pa kad su vidjeli uštede u nekorištenju nafte, povukli i prestali proizvodnju takvih vozila - bilo na Discovery programu...
Bravo dečki! Zanima me koliko će trebati HEP-u da smisli financijske terete za ove fantastikuse. Ovakve egzibicije vani su gušili naftni magnati i otkupljivali patente te ih držali u ladici, ali očito negdje nešto i pobjegne. Svaka čast!
sad ste nam rekli brojne prednosti električnog auta a nitko ne kaže mane koje su očite. na prvom mjestu tu je baterija koja je najveći problem, najosjetljiviji i najskuplji dio. ljudi bi se odavno vozili električnim automobilima kad bi rješili problem baterije i napajanja. isto tako baterija ne može biti mala ni lagana. elektromotor ne traži neko posebno održavanje nabavna cijena nije pretjerana. problem je domet električnog auta koji trenutno vozi do 100km sa jednim punjenjem. http://www.youtube.com/watch?v=NSmQ8vjpQaE
balansero - ljudi bi se odavno vozili električnim automobilima kad bi rješili problem baterije i napajanja. Nije problem baterija, već naftna mafija... Proizvođaći baterija lako mogu napraviti zamjenske baterije i postaviti ih po benzinskim crpkama, kao što plinari postavljaju iu i boce s plinom za kućanstva... Dođeš do \"benzinske\", izvadiš ispražnjenu bateriju i staviš novu... To već postoji kako u ideji, tako i u \"istraživačkoj uporabi\"... Kod nas bi u najmanju ruku morali imati prikolicu s 3 - 4 baterije pa kad jedu ispraznimo, stanemo, zamijenimo i nastavimo do mora... Tamo napunimo za povratak i \"krug je zatvoren...
No, nismo riješili problem plaćanja nakande za gorivo - vozila s ugrađenim plinom kažnjena su s 500 kuna priliko regostracije... Budući je struja jeftinija od plina, vjerujem da bi vlast ova vozila kaznila s 10.000 kuna.. Troše cestu, a ne ne troše naftne derivate - kazna odmah...
Vito olako shvaćaš problem pitanja baterije kao goriva. stvar je vrlo kompleksna,složena,najveći problem leži u bateriji. osim što su teške,zauzimaju mnogo mjesta,skupa proizvodnja,nikad ne znamo kad će nas koja ćelija izdati. naftna mafija je izmišljen pojam pa nitko nas ne sili koristiti naftu. ako bi benzinske pumpe morale imati baterije to bi se plaćalo,zapravo intencija je najam baterije plati pa vozi.
budite fer pa recite koliko sa jednim akumulatorom možeš preć km i koliko košta novi
da je to dobro i neopasno svi bi tako vozili
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
balansero - kako onda objašnjavašp da se u zagrebu još uvije koristi nafta za pokretanje autobusa javnog gradskog prijevoza? Plin je duplo jeftiniji, Zagreb je imao jedan autobus na plin poklonjen još 1987.g. milan bandić je plaćao raznorazne studije o o isplativosti korištenja plina, biodizela, za pokretanje vozila javnog gradskog prijevoza... Od svega se odustalo - zbog neisplativosti i skupoće... Očito da on ima IQ manji od 0,5 promila, a ne samo od 0,5... Sam izračunaj koliko je grad zagreb izgubio od 1987.g. do danas plaćanjem nafte, autobusi troše oko 15 - 20 litara za 100km i voze preko 1.000.000km godišnje... Nekad je plin bio četiri puta jeftiniji od benzina, a nafta dva puta pa su opet milan bandić i kompanija zabranjivali korištenje plina u zagrebačkom javnom prijevozu... Što se danas promijenilo? \"Lakši\" smo za novac namjenjen \"studijama\" o dokazivanju je li plin jeftiniji ili nije... U međuvremenu je nafta poskupjela do iste cijene kao benzin, a plin je ostao na istoj cijeni... Sirova nafta je izvan Hrvatske pojeftinila, a u hrvatskoj samo poskupljuje.... Da, očito da naftna mafija ne postoji...