Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Obećanja slušaju godinama: 'Stavili su nam plastične zahode, a sve ostalo se raspada'

Putnicima su dozlogrdila obećanja o uređenju terminala Črnomerec koja slušaju već godinama
29. rujna 2020. u 09:14 11 komentara 4954 prikaza
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Prije dvije i pol godine zajamčio je da će se “ondje šarafiti još prije ljeta”. Kad se to nije dogodilo, sljedeće je godine otprilike u isto vrijeme obećao “za tjedan dana dostaviti terminske planove” uređenja. A sad je, na posljednjoj sjednici Skupštine prije dva i pol tjedna, izjavio da će se “do konca godine početi raditi to okretište”.

Okretište tramvaja Mihaljevac TRAŽE PREKRAJANJE GRANICA Bitka za okretište: 'Dajte nam Mihaljevac!'; 'Nema šanse'

Odgovori su to gradonačelnika Milana Bandića na neprestane upite zastupnika o tome kad će se konačno urediti raspadajući autobusni terminal na Črnomercu koji na to čeka desetljećima. Jer, kažu putnici koji ondje svaki dan čekaju autobuse prema Gajnicama, Vrapču, Kustošiji..., na njemu se gotovo ništa nije promijenilo još od Univerzijade, kada je svečano otvoren.

Rupe kao u švicarskom siru

– Evo, možemo se “pohvaliti” da smo lani dobili plastične Toi Toi kabine. To je super jer godinama nismo imali kamo na zahod osim u obližnju trgovinu. Ali bolje bi vam bilo da ne ulazite unutra jer nije za one slabijeg želuca... – upozorava nas Ljubo Rizmanovski. Zahodi su možda novost, no sve druge “boljke” terminala su stare, govore putnici, pa buseve i dalje čekaju ispod derutnih nadstrešnica punih hrđe, a moraju usto dobro paziti gdje hodaju da se ne bi spotaknuli na neku stotina rupa u asfaltu načičkanih po cijelom okretištu. Natpisi na kojima su izvješeni rasporedi vožnje jednako su hrđavi, a klupe su taman toliko široke da na njih mogu sjesti dvije osobe. Osim za putnike, terminal je postao pretijesan i za autobuse jer je u posljednjih 30 godina uvedeno mnogo više linija, ali je broj perona ostao isti. Stajališta zbog toga dijele dvije ili tri različite linije pa zbunjeni putnici često ulaze u autobuse koji ih vode u krivom smjeru.

1 / 9
16.09.2020., Zagreb - okretiste Crnomerec. Lose stanje okretista Crnomerec. Iako se okretiste planira svake godine urediti ono i dalje propada. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

– Ovo nije okretište, već gradsko ruglo, a trebao bi biti zapadni ulaz u Zagreb. I vrijeme je da se nešto pod hitno napravi. Misle da su nešto riješili jer su nam stavili zahode, a sve ostalo oko nas se raspada. Bilo bi smiješno da nije tužno – kaže nam Mladen Pretković  uz zdušno kimanje supruge Dobrile Mirljević. Jelka Rogina žali se pak na “divlji” plac koji se smjestio tik uz stajališta pa se ljudi po izlasku iz autobusa sudaraju s vješalicama i stolovima s naočalama i drugim drangulijama.

– Nemam ništa protiv placa, ali trebalo bi se to nekako urediti. Bilo je rečeno da će se to i učiniti, ali ništa – kaže Jelka Rogina.

Radovi do kraja 2020.

Od planiranih radova na Črnomercu odustalo se prije dvije godine, i to zbog “dodatnih zahtjeva ZET-a”, a onda su u Gradu počeli raditi na novom idejnom rješenju. Sad nam u Gradskome uredu za mjesnu samoupravu kažu da su u rujnu lani dobili projekt za izvanredno održavanje terminala, a početak radova bio je planiran za proljeće ove godine. No, dogodili su se potres i korona, dodaju, pa je sve na neko vrijeme moralo stati.

– Sukladno najavi gradonačelnika, do kraja ove godine započet će obnova okretišta, pri čemu će se voditi računa o tome da se ne remeti prometovanje javnog gradskog prijevoza – ističu u Uredu za mjesnu samoupravu. Pa navode i da bi radovi trebali obuhvatiti postavljanje nove javne rasvjete, nadstrešnica, podzemnih spremnika za otpad, WC-a te javnih zdenaca. Obnovit će se, dodaju, i asfalt na stajalištima, kao i na cijelom okretištu.

Valentina Valjak
NEOPISIVA TUGA
Valentinu su pokopali u vjenčanici i s prstenom na ruci, dogodine bi bila doktor znanosti
Zaklada Novo Sutra
ONI MOGU SVE
Čudotvorna terapija pomoću konja odsad će biti moguća u svim vremenskim uvjetima
  • Deleted user:

    gdje je potrošen novac za održavanje jer da se redovito održavalo i zaštitilo od vremenskih prilika ne bi bilo potrebno ponovo izgrađivati nešto što bi uz redovito održavanje izgledalo kao novo

  • Avatar Idler
    Idler:

    A kolk tek slušamo obećanja o "uspješnom" dovršetku žičare....stadion ovaj put nebum spominal !

  • Avatar lvan12
    lvan12:

    Pa kad se ZET morao zadužiti za gradnju bandićeve žičare... naravno da se sada nema para niti za osnovne funkcije zeta.