TRAŽE DA SE DIONICA SANIRA

VIDEO Stanarima dozlogrdilo: Kad tramvaj uleti u rupu na pruzi, kod nas se ljulja kao da je potres

08.10.2025.
u 08:00

Tijekom dana je još i podnošljivo, ali navečer ne možemo spavati od škripe i vibracija. Pokrenuli smo i peticiju, a ZET-u i Gradu poslali i 30-ak pritužbi

Svaki put kada prođe tramvaj, prozori nam podrhtavaju i ormari se ljuljaju, a posuđe u njima zvecka, žale se stanari Zvonimirove 35 i 37. Na dijelu koji se nalazi točno preko puta njihovih zgrada, naime, pruga je ulegnuta pa kada tramvaj uleti u tu rupu loveći zeleno svjetlo na semaforu, objašnjavaju, od vibracija im se tresu stanovi. – To je toliko jako da često, bez imalo pretjerivanja, pomislimo da je potres pa provjeravamo u aplikacijama jesu li seizmografi zabilježili nešto – govore stanari. Među njima je i Dragica Kekić-Pavlović, koja napominje da problem ne zahvaća samo njihove dvije zgrade, već isto proživljavaju i susjedi na potezu od križanja sa Šubićevom pa sve do Heinzelove, budući da je, kaže, pruga u lošem stanju duž cijele te dionice. I traje to posljednjih desetak godina, ističe, a situacija je postala neizdrživa nakon potresa.

Komentara 18

VR
Vrapčanac
11:05 08.10.2025.

tomsome, koliko vidim upravo ti iznosiš tvrdnje bez argumenata, pa mogu predložiti da na stranicama Gradske plinare Zagreb d.o.o. (to je ona plinara koja je vlasnik plinovoda i brojila, za razliku od plinare-opskrbe koja prodaje plin) pročitaš financijske izvještaje od 2014. do 2024. i vidjeti ćeš da se više ulagalo u plinovodni sustav u vrijeme Bandića nego ove vlasti. Isto tako na stranicama Vodoopskrbe i odvodnje imaš izvješća ali samo za 2022. i 2023., dok na stranici FINA-e imaš i za 2024., starija izvješća se skrivaju, a kad u njima pogledaš koliko je u ovim godinama obnovljeno vodoopskrbne mreže ili mreže odvodnje i usporediš sa ukupnom dužinom tih sustava vidjeti ćeš da je u tim godinama dinamika takva da za obnovu vodoopskrbne mreže treba 300-500 godina, a za obnovu mreže odvodnje 1000 godina. ZET izvještaji pokazuju u zadnjim godinama pad broja kilometara koje vozila prijeđu u godini, što jasno ukazuje na već opjevano preskakanje vožnji, i istovremeno konstatntno povećavanje subvencija iz Grada, dakle lošija usluga uz povećanu subvenciju. Dakle izvješća ZET-a, VIO, i GPZ kao ergumentirani dokumenti su u suprotnosti s tvojim tvrdnjama. Vrelovodi naravno čak nisu niti pod Gradom, nego HEP-om

KA
Kapitol
14:02 08.10.2025.

Interesantno da ovim "stanarima" nije nista smetalo kada je nasim Zagrebom vladao njihov velikib.

V0
Vlaskoulicanec3.0
09:51 08.10.2025.

Isto je u Vlaškoj; potres kada prodje tramvaj!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja