Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Marina Prevolšek

Ruske su milijunašice razgrabile odjeću zagrebačke pravnice

Marina Prevolšek (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
1/3
13.05.2011.
u 21:41

Liniju za bogato tržište napravila je u mjesec dana, a sve je planulo u istoj noći, te su uslijedile pozivnice i za Ameriku

Da zadivi ruski modni ukus imala je točno mjesec dana. Šivalo se i krojilo noćima, a vlastitu reviju, koju je nosilo 25 modela na prošlogodišnjoj ruskoj modnoj megamanifestaciji Russian Fashion Week, jedva je gledala. Njezini kaputi, košulje, unikatni nakit, planuli su iste noći u samo sat vremena.

Modna dizajnerica Marina Prevolšek prva je Hrvatica koja je svoje kreacije predstavljala u toj zemlji. Nakon samo četiri revije koje je odradila odmah po diplomi, dobila je pozivnicu koju nije mogla odbiti.

Odjeću skidali s modela

– Vladao je opći kaos. Odmah nakon revije svi su prilazili, čestitali, a ja nisam ni najmanje shvaćala što se događa. Sve dok nisam ostala bez svih sedamdesetak odjevnih i ukrasnih predmeta koje sam ponijela na reviju – sjeća se dana kad je doslovno pokosila Moskvu. Nije bilo bitno što odjeća nije očišćena, s manekenki se ona doslovno skidala, a problem, kaže, nije bila ni veličina.

– Za njih je to jednostavno bio obavljen shopping. Kupovale bi ono što im se otprva svidjelo – kaže 32-godišnja Marina Prevolšek. Priznaje, uspjeh u Rusiji nije iskoristila da bi ostvarila dodatne kontakte ili prodaju, razlog tome nedostatak je iskustva.

Nakon Rusije, pozivnicu za predstavljanje dobila je i za reviju u Chicagu, a tek ove godine mlada je zagrebačka dizajnerica otvorila svoj prvi butik Maion u Kvaternik Plazi.

– Dugo sam razmišljala kako nazvati svoju kreaciju, a onda je sinulo to ime Maion. Zapravo, riječ je o anđelu samodiscipline koji me potiče da iz sebe izvučem sve ono najbolje – objašnjava M. Prevolšek. Njezine kreacije rađene su od prirodnih materijala, za svečane prigode najradije poseže za svilom, a s bojama nema ograničenja.

– Odjeća u dućanu namijenjena je poslovnim ženama u ranim tridesetim godinama. Prirodni materijali najbolji su, jer svjesna sam činjenice da žena ne može čitav dan provesti u poliesteru i pritom izgledati fantastično – kaže.

Privatne revije

Za dizajnericu koja je najprije upisala Pravni fakultet, danas se otimaju brojni organizatori poznatih modnih događanja. Pozivnice pristižu iz Londona, Pariza, Amerike, ali, kaže, do jeseni neće putovati nikamo.

– Želim se posvetiti svom novom butiku gdje ću razviti krojački pogon. Ovo je jednostavno krvav posao za koji su potrebni tvrda koža i dobra volja, a ja sam perfekcionist – objašnjava.

Cijena većine njezinih kreacija prelazi tisuću kuna; uglavnom je riječ o klasičnim stvarima koje, uvjerena je dizajnerica, iz mode neće izaći ni nakon pet godina.

Čim pogon proradi klijenti će tako imati i osobno savjetovanje o krojevima, bojama koje im odgovaraju, kao i uslugu privatnog krojača.

San dizajnerice svakako je u Zagrebu pokrenuti trend “privatnih” revija za sve kupce njezinih kreacija.

– Žene će na gotovoj odjeći moći reći što im se ne sviđa i kakve promjene bi voljele – objašnjava svoju ideju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije