FOTO 'Rotorizacija' Zagreba: Na Trešnjevki dvostruki, na Jarunu elipsa, stiže ih još, evo što kaže struka
Gradnja kružnoga toka postala je najčešći prometni zahvat u metropoli, vozači nemaju ništa protiv, stručnjaci kažu da su za problem gužvi nužna i druga rješenja. Situacija na cestama nikad nije bila gora. Male akcije su dobre, ali potrebna su kapitalna ulaganja, odnosno milijarde, i sustavan pristup, ističe Marušić
Komentari 11
Oaj s naslovne slike koštao je 40.000 €. Malo rubnjaka, boje i završnog sloja asfalta. Imao je pravo Puhovski: ljevica nije krala jer nije bila na vlasti..
Kad će niknuti rotor u obliku tube senfa?
uspornici, rotori je sve za što su sposobni općinski i gradski neimari. kao dela se.. na cesti duljine 3km,24 ležeća i 6 rotora...strava
stvarno ne znam sta je s vasim glavama s jedne strane zivite u 23 stoljece s druge niste se jos ni razvili iz embrija..
ne znaju zagrepci voziti po rotorima. To je za njih viša matematika.
Šta kaže "struka" na ono ruglo i opasnost na prometnici od tzv. kružnog toka na ulazu u Pleternicu od Osijeka ? Nekome bi trebalo oduzeti diplomu !
Prvi rotor u Sloboštini (bliže SR Njmečkoj) nema smisla jer vozila koja dolaze iz pravca SR Njemačke i dalje smatraju da su u prednosti i ne usporavaju prilikom ulaska u rotor, te ga sijeku. A dati žmigavac prilikom izlaska izz rotora je viša matematika.
mislim da bi u gradski ured za promet trebalo zapošljavati ljude s diplomom filozofskog faksa.. ha ha
Nije elipsa, vec oval
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Na raskrižju Horvaćanske i Jarunske rotor je napravljen sa elipsom iz jednostavnog razloga da autobus koji subotom i nedjeljom mora voziti cestom oko Jaruna može svladati rotor i ući i isto tako izaći s ceste oko Jaruna i vratiti se u Hrgovićevu ulicu.