Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Radio taksi ruši cijene za 40 posto i ukida noćnu tarifu

Želimo biti najpovoljniji u Zagrebu sa startnom cijenom za vožnju od 9,90 kuna i 4,90 kuna za svaki kilometar
21. studenoga 2011. u 10:32 76 komentara 4 prikaza
taxi
Foto: Robert Anić/PIXSELL

Bili su na udaru medija, građana, konkurencije. Odluke su donosili presporo, na promjene reagirali štrajkom. Svoje su usluge dobro naplaćivali, a modernizaciju i tržišnu utrku odbijali. Zagrebački taksisti, okupljeni u udruženje Radio taksi, godinu dana ništa nisu poduzeli. Bili su otpisani – sve do danas.

Nova era poslovanja

Naime, 21. studenoga pamtit će se kao dan kada se više od 1000 članova taksi-ceha metropole odlučilo prebaciti u višu brzinu, ofenzivno “napasti” tržište, vratiti stari sjaj instituciji koja purgere “pelja” po Zagrebu više od stotinu godina. Svojevrsna katarza uslijedila je nakon što je izabrano novo vodstvo koje želi smiriti tenzije i pomiriti se s toliko prozivanom Gradskom upravom i privatnim prijevoznicima koje su optuživali, vrijeđali, fizički napadali.

Prije četiri dana gazda 1000 taksista postao je Željko Petković i odmah predložio drastične promjene koje su jednoglasno prihvaćene.

Od 1. prosinca tako će se cijena usluge prijevoza sniziti 40 posto. Start će se naplaćivati 9,90 kuna, a kilometar će stajati 4,90. Noćna se tarifa ukida, prtljaga se više neće naplaćivati, a pozivi u “call-centar”, najavljuje Petković, već uskoro mogli bi postati besplatni!

– Odlučili smo se na smanjenje cijena jer je financijska situacija naših građana takva kakva jest – novca nema. Varijante su: ili držati cijenu i ne voziti ili sniziti cijenu i raditi. Čekalo se dugo zbog inertnosti uprave koja je ušla u sukobe sa svima i tužila sve koje su mogli tužiti – kazao je Petković koji je već 30 godina u sustavu Radio taksija.

Među najjeftinijim

Zatražena je i revizija poslovanja. Žele podvući crtu, a ne isključuju ni mogućnost pravne bitke sa starom upravom dokaže li se da su se u prošlosti dogodili propusti koji su oštetili vozače.

Međutim, problemi se već sada naziru. Postoje otpori skupina vozača koji žele voziti po većim cijenama. To su oni koji, kaže Petković, neće prihvaćati vožnje preko pozivnog centra, odnosno oni koji će putnike čekati na stajalištima.

Norveška rukometna reprezntacija
Hrvatska u finalu
Pogledajte što norveški mediji pišu nakon poraza, još ne mogu vjerovati da neće u finalni boj
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
  • s☺r@n:

    Pazi ovo 9,90 kuna u startu,.. ma čudi me što nije 9,99 plus---> 4,90 kuna po kilometru.Opet muljaža. Cameo je i dalje jeftiniji.

  • Karoje:

    Šahisti bu vas Zubak sve pokopal,ha,ha,ha.

  • fran108:

    nitko se od vas ne pita šta će sad biti sa belotom i šahom , kad počnu vozit ?