Promet Vodnikovom i Savskom normaliziran nakon puknuća voda
Pokraj kućnog broja 8 puknuo je električni naponski vod tramvaja, zbog čega je privremeno bio obustavljen promet
Komentari 7
Lijepo bi bilo da i u tramvajima koji put obavijeste putnike na razglas a ne da nas vozaju prema Černomercu i okolo. Ne mogu shvatiti da je tako teško vozaču reći putnicima o čemu se radi. Možda mu nije u opisu posla da daje informacije.
Pa ne zna vozač sve. Stvar je u dispečerskom centru
Mislim da vozač ima radio i da prima signal osim ako nije u 18 stoljeću. Ako zna kud vozi zaobilazno valjda i zna zašto to radi. Stvar je u kulturi ophođenja ali to valjda ne postoji u ovoj državi i očito nikakv zakon nije prekršen ako Vas malo vozaju kud ne bi htjeli. Možda se može svrstati u otmicu.Odvezu te i iskrcaju a ti se misli gdje si i kako natrag ( ima nas i starijih koji baš nismo super pokretni).
Znači ZET nije pružio građanima odgovarajuću uslugu koja je uredno naplaćena. Hoće li kupcima karata na neki način biti refundirano to nepružanje usluge koja je plaćena. Mnogi su zbog toga zakasnili na posao, uključujući i mene. Ja si to mogu dopustiti, ali sigurno su neki imali neugodnosti zbog toga. Ta godišnja/mjesečna/dnevna/pojedinačna karta nije samo naša obaveza, ona nosi i neke obaveze ZET-a za sobom. Oni su nas zauzvrat dužni dovesti sigurno i na vrijeme do našeg odredišta, zar ne? Onaj tko se šverca plati kaznu, a kad ZET ne izvrši svoj dio obaveze... nikom ništa?
Nevezano za incident- jedno pitanje- da li se u ZG ikada peru table sa natpisom ulice/trga?? Uvek su prljave i kao prekrivene crvenkastim slojem prasine/smoga ili cega vec u kombinaciji ! To mi je onako paradoksalno i tesko razumljivo obzirom da se u vasem glavnom gradu inace dosta i vidno ulaze u cistocu i komunalni red !!
Vozač ne zna o čemu se radi pa zato i ne daje informacije.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da ZET ima konkurenciju, vozač bi znao sve i ljubaznim glasom upoznao putnike sa situacijom i ispričao se.