Pripremite gradnju tramvajske pruge Remiza – Črnomerec
Zašto Voltino, Špansko, Malešnica, Rudeš i Donje Vrapče još nisu povezani tramvajima?
Komentari 15
Reformisti imate našu podršku,Malešnica, Špansko i Prečko...
Bandiću, mani se Kozarih Puteva i okreni se malo prema kulturnom zapadnom ali zapuštenom dijelu grada...
Skoro sam zaboravio - tri stotine metara (300m) je između Heinzelove i ulice Donje Svetice. na pdručju avenije Vukovar. _____ Na tom dijelu su dvije (2) vozne trake i jedna ogromna gradska travnata površina širine veće od potrebne za cestvono vozilo. _______ Zašto to niti nakon 25 godina Hrvatske nije pretvoreno u cestu, nego se i dalje na tom dijelu namjerno stvaraju prometne gužve zbog skreatnja iz avenije Vukovar prema jugu u Heinzelovu???? _____- Alo vozilo čistaća reklama uredno parkira na travajskoj stanici zvanoj Heinzelova u smjeru zapad..
Nema banditic sada vremena za to fontane se rade i asfaltira po kozari putevima.......Ipak su tamo njegovi glasaci...............
Dajte se malo uozbiljite i posatvite rješenje koje se može izvesti u mjesec dana --- tramvajska pruga između trešnjevačke remize i Horvačanske ulice - udaljenost šest stotina metara (600m). _____ Tom prugom bi se putovanje tramvajom skratilo za "točno" dest puta (10X) _____- Sad je tramvajom iz trešnjevačke remize potrebno 6000m u jednom smjeru po Tratinskoj, Ozaljskoj, Savskoj do istog mjesta 600m južnije u Horvačanskoj. _____ To znači da samo jedan tramvaj u danu prijeđe 12.000m bespotrebno trošeći struju i vrijeme. ______ A dvije su tramvajske linije na Horvačanskoj, znači 24km bespotrebne vožnje. ______ Da o tramvajskim zastojima zbog trganja "gornjeg voda" u Savskoj i ne pišem. ______- Tom gradnjom 600m tračnica, dobro, dva kolosjeka 1200m, ne samo da bi se putovanje iz grada do Jaruna skratilo, nego bi se i "zaobišlo" tramvajske zastoje, budući bi tramvaji vozili iz "novog Zagreba" preko Jadranskog mosta, Horvačanske, Tratinske, Ozaljske i nastavilo pored Tehničkog muzeja prema sjeveru i istiku, a isto tako sa sjevra prema jugu.
Ne samo to obeaćanje. _______ Obećali su i gardnju tračnica po aveniji Vukovar od Savske do Trešnjevačkog placa. _____- Kuća koja je "smetala" je srušena, a tračnice nisu izgrađene. ______ Isto kratka dionica - 600m.
Gradnjom mosta ili podvožnjaka na križanju Mandlove i Branimirove "u visini" Borongajskog "kampusa" gradsko zemljište te gradnjom široke prometnice u dužini od 800m po gradskom zemljištu spojilo bi se Bornogajsku s Dubravom,a ujedno i skratio put prema Slavonskoj aveniji ii Domovinskom mostu.
Toliko malo i toliko jeftino da se pljačkaškoj organizaciji u gardskoj upravi na čelu s milanom bandićem (prikladno prezime zar ne) ne isplati ništa graditi. ______ General Rojs je davno izjavio u Saboru, Hrvatskom, kako 800m pripreme za gardnju autoputa vojna inžinjerija izradi za tjedan dana, nako čega je potrebno samo asfaltiranje. _______ Znači da se svi takvi radovi do jednog kilometra na gardskom zemljištu mogu obaviti u jednoj godini, ako ima dvanaest (12) gradilišta od po jednog kilometra. ---- A godina ima 52 tjedna.
Tramvaj je vozio i iz Maksimirske prema Sveticama kad su obnavjali istočni dio Mkasimirske od Bukovačke do Dubrave ______ Tračnice su maknuli pa sad nema mogućnosti tramvajskog skretanja sve do Kvaternikovog trga kad tramvaj "krepa" ili dođe do sudara paa nastane zastoj na tom dijelu grada. ______ A po ulici Svetice tramvaj bi mogao sve do avenije Vukovar čime bi se skratilo putovanje iz Dubrave za četiripol kilometra (4,5km) u jednom smjeru.
takozvani Mile fontana
Premještanje tračnica u Mandlovoj ulici, gdje tramvaji imaju remizu, na zapad, gradsko zemljište, Mandlova bi mogla postati široka kao i šuškava avenija, nekadašnja avenija izviđača. ____ Tim bi se premještanje smanjila gužva između Branimirove i Maksimirske.
Zatvorili su javni zahod na Jelačićplacu uz objašnejnje da će postaviti tračnice za skretanje tramvaja iz Praške u Jurišićevu. ____ Sad na ulaz javnog zahoda postavljaju aluminijsku ploču, a od tračnica ništa.
Kaj? Prvo - nema mjesta za prugu od Remize do Rudeša i Malešnice. Trebalo bi srušiti najmanje 1000 kuća, to je milijardu eura troška sve skupa. Drugo, u Selskoj nema mjesta za tramvaj bez da se ruše zgrade i jedan učenički dom, a pogotovo nema mjesta gore kod kod podvožnjaka gdje je po jedna traka na cesti u svakom smjeru. Može se samo raditi pruga pod zemljom.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nema mile fontana vremena razmisljati o tramvajima dok mora nove fontane smisljati i stupice postavljati