Prioriteti Zagrebačkog holdinga: ZET-u treba 139 vozača
Natječaj za 79 vozača autobusa nakon suglasnosti Grada, a za 60 novih vozača tramvaja na jesen
Komentari 26
Po podruznicama se i dalje zaposljavaju mlade prileznice , politicki podobne naravno na mjesta tzv. voditelja projekata . Koeficjenti su abnormalni 6,0 i vise , place 15ak tisuca kuna . Tragikomicno je da se netko bez iskustva , znanja samo zato sto ima dugacke noge zaposljava na izmisljena mjesta sa placama od kojih boli glava. Jedino sto rade na radnom mjestu je presvuci se nekoliko puta .
Da, od ovog tjedna jedan autobus manje na liniji, a to znači 5 min. kašnjenje. No prije svega spustite cijenu karata i pokaza. To nema nigdje da su javne garaže jeftiniji od mjesečnog pokaza. Umjesto da se smanji promet u Zagrebu, a poveća promet putnika sa ZET-om, grad radi obrnuto. Gospodo, u većini slučajeva onaj koji ima automobil ima luksuz, pogotovo kada je skoro u svakom jedna jedina osoba. Takvi bi se vozili i da je gorivo duplo skuplje. Povećajete cijenu javnih garaža, a spustite cijenu ZET karata. Također mislim da nije u redu platiti 10kn za jednu ili 25 stanica.
bandića u kontrolore ,tako nebu utjecal na svjedoke , a nebu ni ponovil kazneno dijelo
Evo šanse za mnoge nakon izbora.
Jel to preko veze ili samo rodbina ili je to stvarno za ozbiljno primaju bez obzira.Molim novinare da ti ispitaju i jave da bez veze ne saljem zamoblje
139 x 5000 eur=695 000 eur čiste zarade za Mileta i bandu iz ZET-a.
Prevelike plaće.
Sad mi je jasno zakaj su prorijedili vozni red prošli tjedan. Treba opravdat nova zapošljenja (kao manjak radne snage, a do prije dva tjedna ih je bilo dosta)
Prevelike plaće???? A to što vozać mora svaki je... dan trpit hrpetinu ljubomornih i.d.i.o.t.a koji su nezadovoljni svojim životima pa se iskaljuju na ljudima koji rade svoj posao. To očito nema veze. Skoro svi se drže one poslovice " Nemam ja pa nemoraš imati ni ti" UŽAS
Kako na teret građana prebaciti još 50 milijuna kuna troškova... Nikome otkaz, samo uhljebi. ZET već sada ima 10 zaposlenih po vozilu javnog prijevoza, a prosjek u zemljama zapada je 3.
u jednom smjeru A -B preveze bar 250 putnika i nazad još toliko to je već 500. i ako ima 5 tura to je minimalno 2500 putnika, i odgovara za svakoga od njih. A da ne spominjemo svakodnevne nekulturne putnike,, siledžije, one koji smrde, psihički bolesne putnike itd...još su i potplaćeni.
soma eura dakle.... a eto.... no ljudi imaju krivo stanovište o plaćama... Nema vozač preveliku plaću, nego drugi imaju male plaće... kaj hoću reči, borite se za sebe a ne skidati drugima a sad kaj se tiče samih vozača..... neki neki od njih nisu ni za ovce čuvati, bahati, bezobrazni nekulturni a o poštivanju prometnih propisa, negdje su načuli.....
mismis, otvorena su i za Srbe poput tebe, bez brige.
kaj su ta mjesta otvorena samo za Hercegovce ili?
brzo u vlaku poganu i mamić brijeg po mlad, zdrav kadar koji će vozikati zagrebčane!! ni slučajno zaposliti kojeg mladog zagrebčanina - vjerojatno nemaju bečke manire ko stranci!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A jel treba diploma po novom il je sve po starom zakonu?