Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 174
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Bira se 17 lokacija
Povratak na članak

Preuređenje zapadnoga dijela grada u sklopu Zagreba za mene

Od danas do 31. srpnja građani prijedloge lokacija mogu pronaći i u predvorju Gradske uprave, na Trgu Stjepana Radića 1

Komentari 3

DU
Deleted user
17:10 11.07.2015.

Stanovnici zapadnog dijela zgb trebaju se složiti i pobuniti.... Još prije 60 god se planirala tramvajska pruga do Podsuseda, a još ništa... Bantidos gradi do Plesa i Gorice... kako do Gorice, a oni su grad za sebe?... zar mi Tahijevi kmetovi ne plaćamo porez? ;-))

VL
DU
Deleted user
09:55 13.07.2015.

Bravo magarac.jozo! Svašta su stariji građani grada Zagreba osmislili, da se napravi! Ali, dok god bude Badić na čelu grada, zaboravi! Vidiš da je opsjednut fontanama, najskupljim zahodima na svijetu i da ne nabrajam! Osim ludnice u Vrapću i Jankomiru, zapadni i južni dio grada nema ni jedne bolnice ili recimo rehabilitacije za građane koji imaju reumatske i tome slične tegobe: kičma, ruke noge, općenito sve lokomotorne funkcije čovjeka. Moraš ići na brda, gore na Sv, Duh, Vinogradsku, a interesantno je to da ti fizijatriju stave na 1. kat i trebaš kad si jako bolestan jako potegnuti ako želiš do specijaliste. Ali pustimo sada to! Zapad i Jug grada su strašno zanemareni i po pitanju kulturnih događaja, kazališta, kina i tako dalje! Jedino ima milijun kafića, kakvih ti srce samo poželjeti može. Imamo gdje koji Dom zdravlja na cca 60 000 stanovnika. Nema, bandića treba smijeniti i to ti je to!!!

VL
KO
konj1
19:32 15.07.2015.

Tramvaj do Vrapča!!! Sagraditi i željezničku stanicu i intermodalni terminal na raskrižju Ilica-Vrapčanska-Oranice, a postojeće želj.st.Vrapče se može zvati Malešnica. Umjesto da se gomila manjih autobusa zapliće jedan s drugim i zaustavljaju promet po Ilici, da idu veliki tramvaji u Vrapče bilo bi manje gužve u prometu, i ne bi se svakih par mjeseci moralo popravljati šahtove i svake dvije godine mijenjati asfalt koji toliki autobusi unište. Investicija u prugu bi se otplatila u 5 godina ako uzmemo koliko bi manje vozača autobusa trebalo zapošljavati dok ih je na ovoj trasi u svako vrijeme 20-ak umjesto da pravcem cirkulira dodatnih 5-6 tramvaja.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.