Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
remetinečki rotor
Povratak na članak

VIDEO Pogledajte početak obnove rotora: Na mukama i biciklisti!

Kao jedna od stvari koja će najviše smetati Zagrepčane koji će se ubuduće voziti autobusom (u oba smjera klima nije radila), pokazalo se zatvaranje središnjeg dijela rotora gdje se inače odvijao tramvajski promet

Komentari 58

ZI
zickler
16:00 06.08.2018.

Meni nije jasno kaj je tu takav problem. Stanovnici Novog Zagreba su relativno dobro povezani s Centrom ( sjetimo se da još osim tog Jadranskog mosta imaju i Most mladosti i slobode koji nisu baš na kraju svijeta i autobusii s glavnog prema novom idu čestu ( samo koliko ide za Goricu ) a tu je 109. A za one koji idu rotorom ima hrpa alternativnih pravaca dok bude zatvoren. Tako da smatram da ovakva frka nije potrebna kao da je zatvorena jedina cesta koja vodi prema bolnici a ne tek jedan pravac koji doduše je promet ali na raspolaganju se ima dosta solidnih alternativa.

VL
Avatar prahrvat
prahrvat
15:59 06.08.2018.

obnova rotora samo će ubrzati gužvetinu na mostu. bez novog mosta nema rješenja. ove novce su za to trebali utrošiti

VL
LI
lipa75
18:17 06.08.2018.

Po mome skromnom misljenju se ne treba ici u kopanje tunela za prolazak bez zaustavljanja u smjeru Arena - velesajam. Za to se trebao iskoristiti donji nivo rotora koji vec postoji i sada je namijenjen samo za pjesake i tramvaj (do njega bi vodile krajnje lijeve prometne trake). Sadasnji gornji dio rotora je trebao ostati isti (do njega bi vodile sredisnje trake), s dodatkom trake za desno iz smjera Arene prema Remetincu. Jos je trebalo dodati treci nivo odnosno petlju kojom bi se iz krajnje desne trake iz smjera Arene bez zaustavnjanja dolazilo u krajnju lijevu traku na Jadranski most. Tramvaj se u tom slucaju treba izmjestiti iz rotora, ali okolo ima sovoljno prostora za to. Siguran sam da bi bilo funkcionalnije nego predlozeno rjesenje i znatno jeftinije od preko 200 milja koji ce se utrositi.

VL
NE
Neutralac
21:09 06.08.2018.

Ne ne znam plan, ali ja bih tamo stavio najobicniju djetelin petlju i rijesio sve smjerove ... ako je neki smjer vise optercen digni ga na treci nivo.... kakva mudrost.... kakva mudrost...

VL
EL
elkomadante
16:21 06.08.2018.

Hoće posebnu traku napraviti direkt za Remetinec?

VL
Avatar taqa
taqa
17:00 06.08.2018.

Mogli su napraviti još 2 mosta za te novce, a i ceste prema moru su mogli napraviti kroz Zrinjevac. Velke pare su u pitanju

VL
LI
lipa75
18:17 06.08.2018.

Po mome skromnom misljenju se ne treba ici u kopanje tunela za prolazak bez zaustavljanja u smjeru Arena - velesajam. Za to se trebao iskoristiti donji nivo rotora koji vec postoji i sada je namijenjen samo za pjesake i tramvaj (do njega bi vodile krajnje lijeve prometne trake). Sadasnji gornji dio rotora je trebao ostati isti (do njega bi vodile sredisnje trake), s dodatkom trake za desno iz smjera Arene prema Remetincu. Jos je trebalo dodati treci nivo odnosno petlju kojom bi se iz krajnje desne trake iz smjera Arene bez zaustavnjanja dolazilo u krajnju lijevu traku na Jadranski most. Tramvaj se u tom slucaju treba izmjestiti iz rotora, ali okolo ima sovoljno prostora za to. Siguran sam da bi bilo funkcionalnije nego predlozeno rjesenje i znatno jeftinije od preko 200 milja koji ce se utrositi.

VL
Avatar Toni Broo
Toni Broo
16:58 06.08.2018.

Gradi se i radi, a naporna gunđala, neumorni komentatorski davitelji, defetisti, SDP gubitnici i istrošeni bacači koplja u trnje neka i dalje debatiraju tko iza koga stoji, tko za koga radi, što je u pozadine ove ili one odluke, blabla , bla i lupetasnje do beskonačnosti.

VL
Avatar JEDNONOGIBRAVAR
JEDNONOGIBRAVAR
22:36 06.08.2018.

Najbolje ležati i ne raditi.

VL
DU
Deleted user
16:40 06.08.2018.

Misle koliko je lopina bandić sebi podebljao račun dok je cijeli grad njegov taoc

VL
DA
Dabiša
02:27 07.08.2018.

Realno, uzurpirali su previše mjesta, praktički sav prostor i planiraju preduge rokove.

VL
GR
grebza
20:47 06.08.2018.

Najžalosnije u cijeloj ovoj plemenskoj zajednici u kakvoj živimo je to da su postojeći politički ljigavci donjeli zakon po kojem ih nitko ne može smijeniti.

VL
Avatar Buljko
Buljko
16:47 06.08.2018.

"idućih 18-20 mjeseci" - već su dodali 2 mjeseca na prvotno najavljeno, ko zna koliko će još dodati..

VL
GR
grebza
20:44 06.08.2018.

A i tom bahatom i besmislenom divljaštvu će doći kraj. Prije ili kasnije.

VL
DA
darwil
19:15 06.08.2018.

Bandicu pocinje sudjenje a Hanzekovica nema a sloboda je skupa

VL
GV
golub Vaso
07:52 07.08.2018.

koji kum dela, ili više njih

VL
Avatar utunelu
utunelu
07:22 07.08.2018.

napravimo prosvjed ajmo sad se povezati a ne za gluposti za doceke i sprovode ne zelimo da se gradi rotor jer postoje 5 boljih i jeftnijih i komotnijeh rjesenja dosta je komunizma i terora zivimo demokraciju!!

VL
BI
binki
15:46 06.08.2018.

Bandićevi kumovi krenuli... Prije budu kinezi cijeli peljški most nego kumovi pola rotora. st

VL
Avatar Cohen
Cohen
09:26 08.08.2018.

Da li je nešto teško, da li i koliko boli i sl. najbolje zna onaj tko je u toj situaciji. Irelevantni su komentari onih koji nisu "u tim cipelama"/"u toj barci". Tehnički neispravni autobusi (bez klimatizacije za koju su predviđeni), kao zamjena za niskopodne tramvaje, koji su klimatizirani NISU ADEKVATAN SUPSTITUT, osobito ovih nezapamćeno vrućih dana, reći će svaki građanin ovisan o javnom prijevozu u zapadnom dijelu Novog Zagreba. Pješaci-šetači i vozači imaju svoje opaske.

VL
Avatar Mollymosa
Mollymosa
01:52 07.08.2018.

Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.