Platili sve račune, a u sandučiću ipak našli opomene
Krivi, odnosno već plaćeni računi, kako tvrde u HEP-u, nisu naplaćeni niti će biti
Komentari 2
MY
tipično, ako prođe prođe, ako ne, oprostite, naša greška.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Izmedju ostalih i ha sam dobio obavijest da nisam platio racun za sijecanj 2013. godine i nakon 10-15 minuta cekanja dobio obavijest da je krivo otstampan racun, dobio i ispriku dezurne osobe,ali interesantno je da mi-potrosaci-nismo dobili obavijest od HEP-Toplinarstva o tome,a ako zakasnis sa placanjem onda znadu odmah poslati opomenu i to sa prijetnjom prisilne naplate,a sa druge strane ima korisnika koji godinama ne placaju racune i nikome nista! Sa druge strane,cekanje od 10-15 minuta,a nije u pitanju besplatni broj,lijepo nam naplati nas tele-operater,a za to HEP-Toplinarstvo nije briga,neka bar uvedu besplatni broj da ne moramo placati i njihove bezvezarije,pa kako posalju racune bez kontrole prije,za ovo nije stroj kriv nego onaj koji njim rukovodi,a ne prekontrolira stanje prije slanja.