Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 186
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kome se žaliti
Povratak na članak

Pacijenti se ne žale na doktore da ne dođu na "crnu listu"

Pacijenti doktorima najčešće zamjeraju neljubaznost i dugo čekanje na pregled

Komentari 16

OS
osica
17:15 16.02.2013.

kome god se čovjek žalio , na bilo koga, na bilo što dođe na "crnu listu" Odmah se to prenese dalje. Ne traži se onoga na koga si se žalio - već ispituju - Tko se to žalio . Umjestomjesto stručnog i profesionalnog , odgovornog društva - postali smo "tračersko društvo - na svim nivoima od lokalne do državne , sa vezama i vezicama. " - Jao si ga onom tko ih nema. Pa svi to vidimo u svojim sredinama. Stručnost, znanje , istina ne zanima nikoga. Ima pojedinaca svugdje - vrijednih upornih, poštenih samozatajnih - ali " jedna lasta ne čini proljeće."

VL
BA
baš
17:49 16.02.2013.

U Lijepoj našoj smo naviknuti ne žaliti se javno ali se "smijemo" žaliti jedni drugima. I tako dođemo do onoga da je sve u najboljem redu, a propadamo. No, je li stvarno bilo kome stalo pomaknuti stvari na bolje? Meni jeste, vjerujem i svim drugim "malim ljudima" ali velikima nije. Tako i doktori, ni oni se ne žale na HZZO iako ovi od njih očekuju gluposti. Tjeraju ih voditi evidencije koje su iskrivljene samo da bi se uklapalo u statistiku. Nitko ne gleda smisao posla, količinu i sl. Vrlo vjerojatno kada bi se prikazalo stvarno stanje došli bi do poražavajućih brojki. Zanimljivo je kako u hrvatskoj, prema nekom članku koji sam pročitao jučer, nedostaje preko 4.000 liječnika, a sve bi trebalo funkcionirati normalno. I tako vlasti i prikazuju stanje, sve funkcionira normalno, a mi znamo kako nam je. Boli njih briga za nas "male obične ljude".

VL
OB
-obrisani-
18:31 16.02.2013.

U Zagrebu i ostalim gradovima gdje su Udruge, Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata nema nikakve koristi. Ako se žalite na liječnike, kontrolore i općenito situacijom u zdravstvu biti će bezuspješno. Sve uglavnom završi u Ministarstvo zdravlja, zatim se na žalost prosljeđuje ravnatelju, koji smatra da žalitelj nije u pravu, jer taj ravnatelj i njegovi poslušnici brane liječnike. Ako je riječ o stomatologiji i nezakonitim naplatama sadašnji ravnatelj HZZO-a pogotovo ne reagira. Ta on je jedan od takvih. On ima privatnu stomatološku ordinaciju, te sigurno ne želi ići protiv sebe i supruge. Kada se obratite tim Povjerenstvima ili Udrugama dobijete uvijek odgovor usmeni a ne pismeni na vaš pismeni podnesak da oni ne mogu vama pomoći. Naslušao sam se tih stvari po bolnicama a naneučinkovitije je kod Udruge u Splitu. Tamo se pismeno obraćalo mnogo puta i nikada odgovora. Slučaj je mnogima na žalost poznat, ali ništa od toga.

VL
GO
golub
18:32 16.02.2013.

Nažalost pacijenti se ne smiju žaliti na doktore kojima zapravo u medicini nije mjesto jer su zaštičeni, a zaštitari zapravo vrebaju na poštenjake

VL
OB
-obrisani-
18:46 16.02.2013.

Uvijek pacijenti pa i rodbina onih koji su krivicom liječnika izgubili život, ili slućaj Maškarin teško izvoljevaju djelomičnoj pravdi. Sadašnji ministar je nesposoban i nije čudo da bježi kao pravi političar na bolje mjesto i to za gradonačelnika Zagreba. Kriminal je sve prisutniji i mi kao pacijenti nestašicu sredstava osjećamo, a bahatost korumpiranih liječnika sa kontrolorima HZZO-a i te kako. Mnoštvo je onih sa namještenim dugogodišnjim bolovanjima, njegama djece i ne bolesne već zdrave što je u mnogo puta pisano na stranicama svih tiskovina. Važno je imati veze i biti stranački podobnik ili saborski zastupnik koji je svojoj nečakinji namještao ne samo dugogodišnje bolivanje, a poslije toga i pojačanu majčinsku njegu djeteta. Koliko kontrolora HZZO-a sebi namješta bolovanja, njege, te u suradnji sa obiteljskim liječnicima i namještena bolovanja. O Šoštariću bi se mnogo toga moglo napisati. Zato su svi oni koji bi trebali tražiti pomoć Povjerenstva plaše se, jer znaju da će biti stigmatizirani. Ovi su isti kao i prijašnji. Sve se namješta, svi jedni druge štite.

VL
DU
Deleted user
18:51 16.02.2013.

što je bilo sa onim ostojićevim obećanjem o smanjenju lista čekanja, jel što smanjio

VL
OB
-obrisani-
18:55 16.02.2013.

Sa ovim postavom nečasnih i nesposobnih u Hrvatskoj se nema kome obratiti. Sa gađenjem se prisječam nečasnih i prijašnjih i sadašnjih, kada pošten pacijent ne može ostvariti svoje zakonsko pravo ni za djete ni za sebe. Da je nešto promjenjenoo osim vlade, rješilo bi se mnogo krim inala u zdravstvu. O HZZO-u i njegovom ravnatelju i bivšem i sadašnjem mnogo se zna, ali oni su politički zaštićeni, te su mogli biti u prijateljstvu sa vlasnikom Medikola, kojeg izvlače iz dugova, na teret svih nas. Netko tko državi ostaje dužan i završi za pravo čudo na Linićevoj Listi srama trebao bi HZZO prekinuti suradnju, Ugovor o plaćanju izvršenih ugovorenih usluga. Ne to se ne događa, jer premještanjem Strizirepa bivšega ravnatelja i ugovoritelja iz Direkcije HZZO-a se ne događa ništa. Ovaj neučinkoviti sada sve više nasmiješeni ministar zdravlja nije ni pokušao a i neće zaštićenoga hdz-ovca uputiti na učinkoviti razgovor USKOK-u,DORH-u.

VL
SA
santos008
21:18 16.02.2013.

I-za one propale drzave se govorilo :''Doktore i miliciju niz dlaku''

VL
PU
puflica
21:36 16.02.2013.

podaci o pacijentima koji se žale povjerenstvu na rad liječnika definitivno ne ostaju u tajnosti-mogu potvrditi iz vlastitog iskustva. Nakon što sam se žalila povjerenstvu na rad tj nerad/nemar i sl svoje ginekologice, prilikom prvog sljedećeg posjeta me je gotovo izbacila iz ordinacije i uputila na drugog liječnika te tražila da se isti dan odjavim od nje. toliko o diskreciji ... da ne kažem da povjerenstvo stoji iza rada svojih ugovornih djelatnika te sigurno neće donijeti rješenje u korist pacijenta. moj zaključak je da je nemoguće boriti se protiv našeg zdravstvenog sustava iako ga svi mi "masno" plaćamo... neljubaznost liječnika i med. sestara u domovima zdravlja, čekanja, nepristupačnost, nemar i sl naša su stvarnost...nažalost...

VL
KO
kojesta
22:10 16.02.2013.

I ja sam imala posla i sa policijom i sa zdravstvom odn. ministarst vima i na dalje, ali nista od toga, svi sute i pokrivaju se - e narode onda ajmo na EU-komisiju za ljudska prava, sto vise to bolje, jer tu bez batine odozgo nikad reda

VL
DU
Deleted user
23:17 16.02.2013.

Zanima me da li se lijecnici i stomatozi mogu zaliti na bezobrazne, neljubazne, nepristojne, simulirajuce, neuredne pacijente?

VL
OS
osica
10:51 17.02.2013.

ja se žalim odmah" direkt " - liječnicima i sestrama, ako osjetim i vidim da njihov odnos prema meni kao pacijentu , ili mojim bližnjima nije etičan i profesionalan. Naravno iznervirate se - ali ako nakon toga nema reakcije- popravka, idemo dalje, prema nadređenom. Ako i tu nema pomaka - već samo farbanje - zaprijetim "dat ću vas u novine" Toga se ipak boje ko vrag tamijana, jer ako se na nekoga žali veliki broj pacijenata - "gdje ima dima i vatre" - i red je da takvi napuste sustav u kojem ne rade po stručnosti i Hipokratovoj zakletvi. No, ipak mislim da je veliki, odnosno najveći broj naših liječnika i sestara i drugog osoblja na visini zadatka. No, sam sustav ih svakom dodatnom reorganizacijom sve više opterećuje , "trebaju nas liječiti i istovremeno štedjeti na nama". Često i zbog onih "vječno bolesnih - zabušanata " - nemaju vremena za stvarno i ozbiljno blesne pacijente, jer ni mi pacijenti nismo nedužna jagnjad.

VL
ME
meteoropat
11:47 17.02.2013.

Svako od nas ima različita iskustva kada su u pitanju i liječnici.Moja osobna iskustva su više nego pozitivna.Doc.Schwartz u bolnici Sveti duh i svi ostali doktori,kao i med.sestre i ostalo osoblje moj su boravak svojim humanim odnosom prema nama pacijentima učinili ugodnim.Zaslužuju svaku pohvalu,a rade u teškim uvjetima ,neimajući ponekad niti osnovna sredstva za rad.Za pohvaliti je i dr.Benčić zbog ljudskog i visoko profesinalnog odnosa prema nama pacijentima.O svojem stomatologu dr.Brcković Nevenki također samo pohvale za njezin rad.Ovi primjeri prije svega ljudskog, a onda i profesionalnog odnosa značajniji su iz razloga što nam je znano da naši doktori rade u teškim ponekad nepodnošljivim uvjetima rada.

VL
OB
-obrisani-
15:17 17.02.2013.

Da se žalimo ... ha ha ha ....promjenio sam zubara jer mi je bivša namjerno uništavala zube ... čak je i njena sestra sa čudom gledala što ova radi i odmahivala glavom, ali nitko ne želi protiv svog kolege ... u Perkovčevoj mi je specijalist uspio u zadnji čas spasiti dva zuba koja je ova luđakinja "liječila" ... ali, neće ni čuti da je ona nešto krivo radila, oni se međusobno štite ...na kraju ispadneš blesav sam sebi što si uopće bilo kaj govorito.

VL
DU
Deleted user
16:29 17.02.2013.

Maklin Velika grjeska u razmisljanju. Lijecnik po etickoj osnovi ima pravo odbiti lijecenje pacijenta ako ovaj odbija njegovo lijecenje, agresivno i prostacki se postavlja u odnosu, te ako lijecnik zakljuci da pacijent namjerno simulira bolest na osnovu objektivnih dijagnostickih nalaza. Prema tome, s obzirom da placas i novinare na "H" TV-u pokusaj utjecati ili zaliti se na njihovu uredjivacku politiku ako mozes, ili naodluke ministra zdravlja kojeg takodjer placas....?!!!! Najlakse je popljuvati lijecnika zbog cekanja od deset minuta ili zato sto te nece poslati na magnetsku rezonanciju za koju si ti " izdijagnosticirao " da je trebas.

VL
DU
Deleted user
22:32 17.02.2013.

Treba reci istinu da doktori bi trebali imati placu puno vecu. Moj doktor dobi oko 600 kuna za 15 minuta razgovora sa menom. Koncentriran je da mi pomogne u najvecoj mjeri. Naravno da bi me izbacio iz svoje kancelarije da mu ponudin "nekakvo mito" Osoblje oko njega ponasa se prema meni a vjerujem i drugim pacijetima vrlo profesionalno. Dogodi se da i doktor ima svoj losi dan, ako je vise takvih losih dana onda bezuvjetno treba pronaci drugog doktora. Nekad mozda i pacijeti nisu mozda pripremljeni za ljecnicki pregled pogotovo u ljetne dane dok ima puno znoja, pa zubna higijena i t.d Treba znati da mi trebamo doktore.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.