Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 81
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
korak dalje
Povratak na članak

Ova poruka u jednoj zagrebačkoj ambulanti postala je pravi hit!

Poruka "Molimo pacijente da ne kucaju", koja je već standardna obavijest kod doktora, očito više ne dopire do pacijenata pa su neki otišli korak dalje

Komentari 24

CA
Cafa
12:12 31.03.2017.

A što ćemo s tim što svi liječnici - od opće prakse do specijalističke pretrage - naručuju ljude u točno vrijeme pa se onda čeka 4 sata? Čemu onda naručivanje u točan sat? Mislim...ako ću biti na redu u 15h onda me naruči u 15h ili 14.30 a ne 11.00. Inače se gubi svrha.

VL
DU
Deleted user
12:12 31.03.2017.

Točno. Slažem se. Ali ima još jedan jako velik problem; zastupnici farmaceutskih kuća, koji dolaze za radnog vremena liječnika, te prezentiraju proizvode i mogućnosti za vrijeme dok naručeni pacijenti čekaju. To prezentiranje u pravilu ne traje manje od 30 minuta. Zašto se to dopušta. I molim, to nije jednom mjesečno jedan zastupnik, Koliko farmaceutskih kuća ima, toliko je zastupnika i naravno, u ova teška vremena svi žele što više zaraditi, svi agresivno nude svoje proizvode...a pacijenti čekaju li, čekaju....

VL
LJ
Little John
16:26 31.03.2017.

Neki dan dolazim za vrijeme radnog vremena u ambulantu, na kojoj piše "ne kucati" i sjednem u čekaonicu. Nakon pola sata, ipak odlučim prekršiti pravilo i pokucam na vrata koja su bila zaključana :) Čistačica mi kaže da je doktorr danas orišao 4 sata ranije doma ?!

VL
LA
Latz
11:54 31.03.2017.

Točno .....

VL
LJ
Little John
16:23 31.03.2017.

Za te "samo mi treba-"pacijente služi medicinska sestra. Ona treba biti filtar za pacijente i rješavati problemčiće dok se liječnik posvećuje pacijentu. Ako nekom treba npr. neka potvrda, termin ili javiti se na telefon , ne vidim razlog zašto bi taj pacijent trebao čekati satima. Ne podnosim arogantne medicinske sestre, koje svoju moć iskazuju prema pacijentu. Većina sestara je neljubazna i bahata.

VL
ST
stefj
12:23 31.03.2017.

Mislim da bi za ove natpise trebalo konzultirati lingviste i ponoviti Hrvatski...

VL
CR
crocro
12:25 31.03.2017.

U načelu je to ispravno. Ali u praksi ima svakakvih slučajeva i načina prijama u ambulante obiteljske medicine. Tako sam vidio slučajeve dolaska pacijenata u ambulantu koji se upisuju na papir koji ostavi liječnik ili liječnica i to po rednim brojevima dolaska. Liječnik izlazi u hodnik, dolazi do papira i točno proziva osobu pod rednim brojem dolaska. Ostali liječnika ne interesiraju, naravno osim hitnih slučajeva što je opravdano. I nitko se ne buni. Vidio sam slučajeve ostavljanja kartica u pretince, povremeno izlazi sestra i uzima kartice i unutra vrši upis po redosljedu ostavljanja kartica. Ali zna se dogoditi da dođu neki mešetari i svojim rukama provjeravaju broj ostavljenih kartica pa malo poremete redosljed, zbog čega se ljudi bune. Bilo je i primjedbi na sestru. Npr. pacijenti ostavljaju kartice u pretinac, sestra uzme i odnese zabog upisa u računalo. Kada se nakupi kartica nakon nekog vremena dođe i opet pokupi i odnese. Ali problem nastupa kada pacijent kuca na vrata, odlazi unutra i tamo nudi i ostavlja svoju karticu i tako se događa da oni čije kartice već stoje u kutiji, dolaze kasnije na red jer je sestra o obradu stavila pacijenta koji je donio karticu unutra. Tu je krivnja i sestre ali i pacijenta kojem nedostaje kulture i obzira prema pacijentima u čekaonici. Dakle, stvar bi trebalo u ambulanti rješavati na način na se uvedu u ambulante obiteljske medicine aparati poput onih u bankama gdje pacijent preuzima redni broj po vremenu dolaska i čeka prozivku broja od strane liječnika putem zvučnika u čekaonici. Tu se uglavnom radi o pacijentima bez hitnosti prijama, a svaki hitan slučaj pacijenti u čekaonici će vidjeti i neće nikome zamjeriti ako se primi u ordinaciju. Osim toga svi oni koji bi kucali zbog traženja prioriteta ili pod izlikom "samo trebam", ostali u ambulanti kod liječnika, bilo bi dobro da postoji interfon i da sestra komunicira putem interfona kako bi svi pacijenti mogli znati da li pacijent traži prijam preko reda. Sestra bi takve osobe mogla uputiti da ostave svoje kartice u kutijicu, sjednu na stolicu i čekaju svoj red. Napominjem, hitni slučajevi imaju prioritet. Problem je što sve ambulante u Hrvatskoj nemaju isti postupkovnik prijama u ambulantu i točna pravila prijama treba propisati Ministarstvo zdravstva, vodeći računa o pravednosti i odgovornosti sestara u slučaju zlouporabe. Napominjem da su sestre u načelu vrlo opterećene, požrtvovne i odgovorne a nadasve savjesne. Ima slučajeva kada sestra nije dobre volje pa povisuje ton prema pacijentu što nije pravilo. Treba uvesti red na način da su svi zadovoljni i pacijenti i medicinsko osoblje što je najpravednije. Pacijent nikada ne bi trebao imati loše primjedbe i to treba riješiti na jedinstven način.

VL
LJ
Little John
16:36 31.03.2017.

Za ovakvo stanje u zdravstvu krivi su pacijenti koji zbog svakog prištića i proljeva trče kod doktora i opterećuju besplatno zdravstvo,koje je zbog manjka zaposlenih preopterećeno. Također krivim i bezobrazno ponašanje medicinskog osoblja, koje bi trebalo biti na usluzi pacijentu. Kod privatnika sve funkcionira, ljubazno je osoblje i ne čeka se. Volio bih da imam mogućnost odabira hoću li mjesečno odvajati iz svoje plaće goleme doprinose za zdravstveno osiguranje ako se odlučim liječiti privatno.

VL
MG
mato.grgic30
12:38 31.03.2017.

Ono što mene doista živcira je to da sestre koje rade u bolnicama svoju rodbinu ,prijatelje ili susjede upisuju preko reda čak i na listu čekanja.Što je sa onima koji nemaju nikoga poznatog u bolnicama? Ja bih ih sve kaznila jer to niti je moralno niti u redu prema drugim ljudima

VL
JO
Jozica
18:34 31.03.2017.

bravo za doktora koji je poku šao stat i u kraj ba l ka ni zmu na jpri mi ti vni je vrs te! apel ta kođer do kto ri ma da uzi maju pa ci je nta to čno kad su ga na ru čili, jer ko ja se svr ha če ka ti ne ri je tko i sat i pol?

VL
DU
Deleted user
13:29 31.03.2017.

A kako riješiti problem da naši ljidi vole da ih se prepozna, da ih se pozdravi na hodniku, da im se dade poseban značaj, da se malo ljudski popriča o svemu i svačemu (to je pravi doktor!)...a vrijeme ide, a drugi čekaju, a i drugi imaju problem...? Kad naš narod sve voli rješavati vip putem! Ne vjeruje se u red, poštenje, pravdu. Mrzi se čekanje, strpljivost i skromnost! Takvi su naivni i uvijek "izvise"! Tako nas je povijest i iskustvo naučilo! Kad će se promijeniti? Ne znam! Narod istina gomba, prigovara a kad se nađe u situaciji da im se uskoči preko reda nekako im svima godi! Zato će prije svijet propasti nego se to promijeni! Kod nas, dakako!

VL
Avatar Mam
Mam
16:46 31.03.2017.

A sto kad terenska sestra treba SAMO odobrenja(bez kojih ni nemoze ici kod pacijenata) pa ju se napada sto ide preko reda. A dobiti te iste doktore na telefon nemoguca misija, Znaci da se ne moze dogovoriti da se ta odobrenja napisu prije kako nebi oduzimala vrijeme pacijentima koji cekaju na pregled.

VL
DU
Deleted user
21:42 31.03.2017.

neki ce sada reci sta se pravis pametan ali naprosto moram napisati ovo. Zivim vani i normalno i ovdje trebam ljekara ponekada. NIkad za nikad nisam cekao vise od 5 minuta jer sam dosao 5 minuta prije zakazanog vremena. Tacnocno u zakazano veijeme moj lijecnik izlazi u cekaonicu i pozdravlja se sa mnom , uvodi me u ordinaciju.Pregled i razgovor sa lijecnikom traje sveukuopno 15 minuta. Ako si imao vise stvari za razgovor sa lijecnikom to najavis prilikom poziva da se zakazes termin. Mito ili kao neki poklon za lijecnika se smatra uvredom njegovi licnosti i to ti se kaze ako pokusas, sto iskreno receno neki nasi jesu pokusali. Jedino mjesto gdje moze doci do duzeg cekanja je u hitnoj pomoci ovisno o tvojoj situaciji koja je procijenjena od medicinskog osoblja koje te primilo kada si dosao. Ako si stvarno hitan slucaj nema cekanja.Kada cemo to docekati kod nas ne znam ali i pacijenti se moraju promijeniti ne samo medicinsko osoblje. Osnovno za suzbijanje mita je ne davati nikome, a ako ti neko trazi prijavi,svi imaju sada pametne telefone lako je snimiti razgovor kao dokaz ili naprosto reci otvoreno da ces prijaviti

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.