Od Zaprešića do Zaboka brzim vlakom 120 km/h
Radovi počinju na ljeto, a trajat će do 2021.
Komentari 27
Zanimljivo je ovo - pišu o brzinama poput metka, a kad pišem komentar opominju me da usporim malo __ Znači li to da pišem brže od metka???
Cijela Hrvatska bi se trebala povezati željeznicom. Sve Županije. I već jednom spojiti cijelu Istru sa ostatkom Hrvatske.
Nijemci već godinam koriste brzi vlak, ali ne 120 km/h već 300 km/h , Japanci 500 km/h. A naši planiraju izgradnju željeznice za vlak na paru? Hahaha
Htel bi vam vjerovati, ali to je još jedan pucanj u prazno! Zbog čega niti jedan ministar, niti jedna vlada i vlast ne obečaju nešto što će se realizirati za vrijeme njihovog mandata??? I sad je brzina zavidna: 12 km/h!!! Sad od Zaboka do Gl. Kolodavora vožnja traje 60 minuta!
Domaće električne lokomotive nekad proizvođene u "Rade Končar" (oduzet Siemens - u poslije WWII) tvornici vukle su vagone s teretom brzimana većim od 160 km/h. __ Sad te tvornice nema, a ne znam gdje su završile te lokomotive koje su prve u svijetu imale tiristorki kontroloran rad
Odličan projekat za Zagorje! I pohvala ne samo zbog toga što sam djelomično i sudjelovao u njemu, nego i zato što konačno nešto Hrvatskih novaca ide u Zagorje! Treba čim više to iskoristiti
Moš’ si mislit.
530.000.000 kn / 24.000 m = 22.083 kn/m --- 22.083 kn/m / 912,5 dana = 24,20 kn dnevno __ Hoće li stvarno biti kvalitetno odrađen tako malo posao plaćen???
Vlak prema Koprivnici ili Zagrebu po "novoobnovljenoj pruzi i sad vozi 120 km/h __ Jedino mi nije jasno zašto mu je potrebno da 99 km prijeđe za 90 minuta, a ne za manje od 60 minuta??? __ Pogotovo kad nee stoji na svakoj stanici, jer je "brzi".
putnici će poput metka juriti Zagorjem u vlakovima koji će voziti i do 120 kilometara na sat. ::: Brzina zrna AK-47 je 715 m/s -- brzina "standardnog" policijskog metka je: 350 m/s __ Zaprešić - Zabok ovjde imaju 24 km razmaka, što znači da će vlak tu razdaljinu prijeći za 33,56 sekundi ili 68 sekundi, ovisno kojim metkom će biti napunjena lokomotiva.
Pa ovo je za plakati. Zar smo dotle došli da je brzina putničkog vlaka od 120km/h frapantna, da je 24km pruge na trasiranom terenu gotovo svjetski rekord. i još kada bi se promet odvijao na dva kolosijeka vjerovatno bi privukli i vanzemaljce da se dođu čuditi. Gospodo ovo nije za vjerovati. Ne bi me osobno čudilo da ovaj poduhvat proživi isti sudbinu modernizacije pruge Dugo Selo-Koprivnica:nikada kraja. Sramotno je što nema strategije razvoja željeznice, što se ne povezujemo na brze europske i azijske mreže. Napokon, šteta što ne pozovemo kineze da nam pokažu kako se rade kvalitetne pruge i kako se njima upravlja. Mi to nismo u stanju, a Europa se previše brine sobom da bi ponudila nešto kvalitetno. Beži Jankec, cug ti bu pobegel.
Vlaskoulicanec: Vi baljezgate bez veze kao hdz koji laprda da nam je dobro, a sve je manje Hrvata u Hrvatskoj __ Sami ste napisali da te lokomotive mogu voziti do 160 km/h __ A vukle su i teretne vagone, ne samo putničke. __ Postoje li i danas ne znam, što sam i napisao. __ Samo "prepisujem" ono što su davno o tim lokomotivama pisali kad su ih i proizvodili u pogonu na Trešnjevci. __ Ako znadete nešto više, onda tako i napišite, a ne gluprajte se pišući isto što i ja.
pelegrine: Pa ovo je za plakati. Beži Jankec, cug ti bu pobegel. ::: Baš se Jankec ne mora žuriti i bježati, već je i samo hodanje dovljno da pretekne cug u pokretu.
Prugu Dugo Selo - Križevci grade tri godine u jednoj smjeni, a mogli su ju izgraditi u godinu dana u tri smjene. __ Jasan dokaz kako pljačkaši istančanim načinom pljačkaju Hrvatsku. __ "Usporedbe radi" - Englezi su za 73 sata (od petka poslije podne do ponedjeljka ujutru) obnovili 72 km stare željezničke pruge kako bi radnici mogli na posao vlakom brzine 250 km/h od Glasgowa do Londona (udaljenost oko 660 km) __ "Mi" nismo sposobni izgraditi željezničku prugu između Zadra i Šibenika (udaljenost oko 68 km) te između Šibenika i Splita (udaljenst oko 51 km) po praznom, "napuštenom" i ravnom zemljištu
baegnian1: __ Da, željeznička pruga postoji i pored tunela Ućka, ali ju nikad nisu namjeravali spojiti na Rijeku, jer nikom u bivšoj državi Hrvatska kao cjelina nije odgovarala, a niti im danas ne odgovara povezanost Hrvatske najkraćim putovima i najjeftinijim prijevozima. __ Kanađani rade "spiralne" tunele da vidite lokomotivu ispod vagona, samo da skrate i pojeftine putovanje __ "Mi nemamo novaca niti ljudi" za graditi niskotračnu prugu prema Rijeci, a na burzi rada imamo preko 250.000 nezaposlenih koji dobivaju naknadu za nezaposlenost. __ Očito pljačkaškoj organizaciji pred sudom osuđenoj za pljačku Hrvatske nijeu interesu razvoj Hrvatske, nego nastavak uništavanja Hrvatske kako su zamislili sljedbenici maršala i jugogenerala.
i sad bi morali riknut od sreće i čuđenja da se postojeća trasa dovede u stanje za brzine veće od koraka ili brzina dovede na vrijeme iz vremena Austrougarske...........Koliko " studija" izvedivosti i po kojoj cijeni će izvoditi godinama ??? Sve te uprave nisu ustanju ni u grubi robau vratiti ono već pred stoljeće napravljeno......Nisu u stanju ni maketu napraviti !!!!!!!!1
Tko će njime putovati da mi je znati.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Od Zaboka, prek Zaprešića i Zagreba pa do Dugog Sela nema bržeg prijevoznog sredstva od cuga (vlaka) ali ah....kojekakšne interesne skupine nebuju to nigdar do kraja sprovele v djelo. Poglejte si sam one gužve vjutro oko 08:00 il oko 16:00....jedino kaj prolazi brez problema (i gužvi) je upraf cug....ali kak sam već prethodno napisal...