Novi GUP: Ipak će graditi garaže u centru grada?
U tijeku je izrada nacrta prijedloga izmjena i dopuna GUP-a za koje je grad zatražio da se ukine članak 39.
Komentari 13
Dobit će Nobelovu nagradu onaj koji sagradi tri široke poveznice sjevera i juga Zagreba i omogući normalan protok postojećeg broja vozila. Time će pokrenuti poduzetništvo, biznis, razvoj grada i neophodne (što brže) tijekove novca. To je prioritet svake metropole, zato su prometnice osnova i početak svega. Bez njih sve stoji.
gradnju treba dozvoliti , i najveću garažu napraviti ispod HNK.
aute van iz centra... samo se primitivni balkanci i glupi pretili amerikanci moraju svugdje vozikat autom... idite pješice, biciklom i tramvajem! uostalom dao bog da linić digne trošarine na gorivo pa će doći na moje
Kakve garaze u centru? Sto je vama? Sve treba staviti u kolektivni prevoz i izbaciti male automobile totalno iz centra grada. Bez veze bacate lovu, ta vremena su prosla.
Osnovno je to da se gradska vlast hvata onog najjednostavnijeg i najlakšeg : gradnje garaža, a stvarni gradski problem već pola stoljeća je zagušen promet (čitaj: nemogućnost obavljanja poslova - prekid tijeka novca).
Izrada studije=pranje novca
totalno nesposobni i nekopetentni jer već vrte iste ideje isti likovi 40 godina!!! Sve razjuriti i staviti na minimalac. Kako bi funkcionirao NY, Paris, London, Tokio da su oni nedaj bože odgovorni za saobraćaj u tim gradovima???
A da ipak sagradimo nove šatore?
Zašto ne izgraditi garaže gdje god je to moguće ukoliko ima novaca za tu namjenu? U centru grada kronično nedostaje parkirnih mjesta za stanare i svako novo parkirno mjesto je dobro došlo. Treba izgraditi garaže za one koji žele ue u centar sa automobilom dok parkirna mjesta na ulici treba ostaviti isključivo za stanare. Pola centra je pješačka zona i ljudi koji tu žive isto imaju potrebu za parkirnim mjestima ali to uglavnom nikoga nije briga u gradskoj upravi.
I opet mojoj zacudbi kraja nema.pred godinu dana donesen je urbanistickiplan koji ne predvida garaze blize centru grada,a sada ista skupstina ili neko drugi organ to mjenja.Pa ko ih za ime Isusovo placa kad sami neznaju sto cine.Da mi smoo vas birali i naravno sad nas mozete vozati za nase novce koliko vam drago.E stvarno je divna i profitabilna ova demokracija.Nijesam strucnjak no mislim da u centru grada nebi trebalo biti mjesta autima osim za stanare.Dosta je dobro rjeseno u gornjem gradu,gdje ja kao neki treci nemam gdje parkirati jer svaki stan ina svoja parkirna mjesta.A vama koji uporedujete Zagreb sa nekim malo vecim gradovima imajte u vidu da ti gradovi imaju i po dva puta vise stanovnika od cijele nam Hrvatske i da su tamo problemi malo drugaciji-znam da se pokraj Becke opere na primjer ne moze parkirati,docim je nase HNK okruzeno autima.
Može, ali ovako: zapadno od Medulićeve (zbog Dječje bolnice, tj. Srednjoškolca), istočno od Draškovićeve, sjeverno od Kaptola, južno od pruge. I besplatan tramvaj jednu postaju od Kolodvora i Jelačićeva trga.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kod nas se uvijek javljaju isti "stručnjaci" kad treba protiv nečega prosjedovati i oni su u načelu protiv svega, protiv budućeg metroa, protiv garaža, protiv nogometnog kampa, protiv poslovnih tornjeva, protiv rušenja potleušica u centru grada i gradnje interpolacija, protiv , protiv, protiv... od čega žive svi ti likovi iz zelenih akcija i ostalih udruga saboterskih? Ma šic, više mi vas je dosta, samo gunđate i svaki projekt u gradu kriminalizirate, a BDP pada i pada. Hoće li saboteri SDP-ovski koji gunđaju i likovi iz zelene akcije pokrenuti rast BDP, hoće li oni zaposliti 10 000 nezaposlenih građevinara s burze, hoće li oni ikaj napraviti u ovom gradu osim gunđati, sabotirati i parazitirati na državim i gradskim jaslama?