Nisu problem opasne i loše prometnice, nego opasni i pijani vozači
I krivi su jednako oni koji su već ubili i oni koji su zamalo ubili i oni koji samo što nisu. Jer već sutra možda budu. Sebe ili nekoga drugog.
Komentari 21
Poznato je da je zbog pijanog milana bandića pošteni policajac ostao bez posla, jer je uhvatio pijanog milana bandića kako bježi s mjesta prometne nesreće. ________ Taj isti milan bandić je zatim ismijao pravni sustav i pijanstvo pretvorio u "ispiranje usta vodicom. _________ I vi novinari to podržali pa sad taj pijanac želi postati premijerom
ovo je istinski besmislen članak. autorica očito nema ni najblažeg pojma o temi, plus što kao glavni "argument" koristi komunističku izmišljotinu "prilagoditi vožnju uvjetima na cesti". ako su ceste prepune rupa i neniveliranih šahtova, pa vozači moraju više paziti na njih nego na ostale aute i voziti slalom, onda zaista nije teško zaključiti da ceste često JESU uzrok nesreća. ova suluda fraza "prilagoditi vožnju uvjetima na cesti" ukida bilo kakvu odgovornost za održavanje prometnica sa državnih firmi i automatski vozača proglašava krivim. čisti relikt socijalizma.
Prometni sustav u cjelini je u kolapsu! Resorni ministarstvo je nesposobno i letargično a posljedice teške! Kad govorimo o cestovnom prometu to je posebna priča. Od nakaradnih zastarjelih znakova ograničenja brzine, koji služe da ili iritiraju sve vozače koji voze agregate snage iznad 10 KS ili pak da bi rigidno penalizirali vozače ulovljene jednom od gomilu nepotrebnih kamera ( koje se ne stavljaju na crne točke već na dionice koje bi realno bile sigurne i do brzina od 150km/h ali su znakom ograničene na 50km/h). Umjesto da se sustav nadograđuje i da se diže razina sigurnosti sudionika u prometu, ulaže se sve više u infrastrukturu za punjenje proračuna! U glavnom gradu postoji niz crvenih valova! Vozači kretanjem s jednog semafora, u pravilu nailaze na crveno svijetlo na drugom!? To je hrvatska zbilja a sve ostalo su floskule!
Gospođa očito nema pojma kako se kod nas vode uzroci prometnih nesreća... U zakonu, pa tako i kod policije ne postoji kao uzrok loša prometnica ili nešto slično. Skoro svaka nesreća kojoj je uzrok loše stanje prometnica klasificira se kao neprilagođena brzina uvjetima... Da ima pijanih i ludih, ima, to nitko ne spori. Ali koliko je manje nesreća od kada su se napravile autoceste? Svaki kilometar kvalitetne ceste ili autoceste smanjuje broj nesreća, baš kao i svaka rampa na pružnom prijelazu... Ove godine imamo porast nesreća, radi rekordnog broja vozila na cestama. A što se tiče pijanih i ludih, prevencija je također zakazala...
Nisu problem opasne i loše prometnice, nego opasni i pijani vozači _____________ Stvarno??? _____ Zašto onda "gradonačelnik" i dalje upravlja gradom Zagrebom??? _____________ Pijan pobjegao s mjesta nesreće, a vi ga novinari i dalje "kujete u zvijezde".
opasne i loše prometnice nisu problem? itekako jesu, osim što nam trgaju aute, opasno se voziti na njima više od 50 km/h, a kamoli pretjecati
Zamimljivo kako Hrvatska ima kvalitetne ceste. Jer jedino kod nas uzrok nesrece NIKAD nije cesta. A za svaki slucaj, postoji i definicija 'nije prilagodio uvjetima na cesti'. Yep, Hrvatska. Drzava s najkvalitetnijim cestama na svijetu.
Protiv zlatne mladeži tj. tajkunskih sinčića se ne može.
Je to je tak. Ameri voze rakete u rikverc, auti i kamioni voze sami po cestama. Mi idemo natrag, sad smo u 1963. Ali sami smo krivi. Poznato je da su zagrepčani tak dobre ćudi, da čim čuju svoj dragi kaj, makar nemušti s hercegovačkim naglaskom, da ti odmah daju svoje srce. Pa tako imamo šerifa iz Kumrovečke škole...imamo tu i tam novi asfalt, trajat će godinu dana skupa sa šahtovima, povećan tlak u vodovodu zbog fontana pa sad pucaju cijevi, nek ih vrak nosi, budemo ih promijenili.
Treba ukinuti vozacke skole. Em su skupe, em izbacuju kadrove koji su nesposobni. Tu su i te istinite price gdje postoji dogovor da je laksa prolaznost, pa se vise ljudi upise u odredjenu skolu. Treba uvesti da te i roditelji mogu uciti voziti, te staviti natpis na vozilo i onda polaganje.
Uzrok nesreće su tri faktora:vozači, stari i nedoržavani automobili (manjak novaca) i ceste. Kombinacija toga daje ovoliko nesreća.
konačno dobar naslov i dobar tekst. Čestitam!
sad se vi rihtate na Portugal i Spaniju umjesto da gledate zemlje gdje je promet gusci a oni imaju Rotore. Kakvi semafori to trosi struju a promet stoji. Treba se kontrolirati a kazne moraju biti kazne.
Autoru tekst klanjam se do poda. To je prava istina o klaonici zvanoj Hrvatska cesta.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prije 14 godina, tada već gradonačelnik, Milan Bandić je svojim rabljenim Range Roverom, vraćajući se uvečer s derneka sa svojim pripuzima napravio incident na cesti, policajac je pojurio za njim, zaustavio ga i onda je počelo prvo javno razotkrivanje Bandićeva ega i sujete. Vičući na policajca "Znaš li ti tko sam ja?!" i slično, pokušao ga je preplašiti ali mladi policajac se nije dao i Bandić je dobio kaznu zbog više prekršaja uključivši vožnju pod utjecajem alkohola koja ugrožava sigurnost drugih. Zahvaljujući svojim vezama u MUP-u, policajac je dobio otkaz. Ali Bandić je zbog pobune javnosti formalno abdicirao s mjesta gradonačelnika. Kako bi se opet svidio javnosti, Bandić je opet utjecao na MUP koji je nakon dosta vremena ipak vratio na posao tog mladog, gotovo uništenog čovjeka. Da stvar bude u Bandićevom stilu, kasnije je bio kum tom policajcu i time je počeo niz nevjerojatnih stotina populističkih kumstava. Toliko o toj zgodi s Milanom Bandićem. Danas je još gori.