Neodgovorni pješaci svojim postupcima u prometu su opasni kao i bijesni vozači
Možda su automobili opasniji zbog brzine i snage, ali kada se govori o neodgovornosti, pješaci itekako pariraju vozačima.
Komentari 12
To što je naučila hodati na dvije noge ne znači da se takvu osobu smije pustiti da se kreće po gradu bez nadzora.
Treba postovati gospodju i uzeti u obzir da ona ne razumije kako stvari funkcionuraju. Da joj je netko raspalio samarcinu ona bi odmah shvatila sta se smije, sta ne, a ovako i dalje bezglavo lunja po raskrscima. Volove se hvataa za rogove, covjeka za rijec. Gospodja naprosto nije dovoljno evoluirala.
Ravnopravni sudionik u prometu ali pravosuđe uvijek kažnjava vozača ako dođe do nezgode ?
zagreb je u prometnom kolapsu kaj je svima jasno al kaj rade gopoda po tom pitanju? delaju fontane to je prioritet a ljudi ginu al o tome se suti pa jel to nekom normalno? ako je normalno gispodo divim vam se pozdrav od rudia ha ha
Ja sam biciklist. Vozim se po biciklističkim stazama, gdje ih nema dajem prednost pješacima, prilagođavam vožnju i ne zvonim ih. Ali ... ne znam, da li ih crvena boja biciklističke staze opčinjava ili u čemu je problem, ali SVI suu na njoj. Upozoriš ih da su na biciklističkoj stazi ili ne reagiraju ili ne se ne žele maknuti, viču za tobom, podsmjehuju ... Najjača je bila žena sa dječijim kolicima na biciklističkoj stazi. Upozorim je da je sa djetetom na biciklističkoj stazi i ona odgovori: "Pa i ja imam kotače" I više nemaš što dodati.
ja na pješačkom samo uključi brisače na najbrže:)
Da, i pješaci su krivi za nered na ulicama. Ali novinarka je izabrala krivi primjer. Promet bi u gradu trebao biti reguliran prema najslabijem sudioniku u prometu a to je pješak. Njih ima najviše. Nije dobro da se mjesta predviđena za pješake pretvaraju u parkirališna mjesta, crtaju trake za bicikliste, stavljaju kante za smeće ispred kuća, dozvoljava vožnja na rolšuhama, postavljanjem "terasa" raznih kafića. U najprometnijim ulicama pločnik namijenjen pješacima morao bi biti odvojen od kolnika s lančanom ogradom itd. Gradska uprava se najmanje brine o sigurnosti pješaka a više o motoriziranim sugrađanima.
"Auti su MOŽDA opasniji zbog brzine i snage, ali kada se govori o neodgovornosti, pješaci itekako pariraju vozačima" - koji odvratni komentar! Poštovana gđo. Lechpammer, od oko 350 smrtnih slučajeva godišnje u RH, praktični nema nesreća u koje nije uključen motorni, prvenstveno automobilski promet. Na to treba dodati (prema raširenim stručnim procjenama) oko 2000 smrti godišnje zbog zagađenja zraka, opet 80% zahvaljujući motornom prometu i autima. Ogroman udio prometnih površina proglašen je ekskluzivnim carstvom automobila, ceste potpuno ili djelomično presjecaju brojne pješačke pravce, a semaforizirana raskršća su naprosto sramotno podređena komodu vozača. Kako Vas nije sram uopće spominjati pješake?! Nacionalna i lokalna uprava od njih radi buda1e, pa se sad treba čuditi što ne poštuju te propise?!
ima tu puno istine znam po sebi priznajem al kad tramvaji nemaju voznog reda zuris na bus il nedaj boze bolnicu za taksi se nema a doc doma il u drugi dio grada javnim prijevozom na vrijeme je nemoguca misija i ljudi nervozni svadje itd tome sam svjedok u zg svakodnevno nazalost al nije opravdanje a opet promet u zg je u kolapsu
Propisi postavljeni tako kao da ulice pripadaju prvenstveno vozilima. Vozila su ta koja su opasna te zbog njih su propisi potrebni, ali to nije uzeto u obzir. Grad bi trebao biti više pješački.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Istina je. Iako sam pješak, zgražam se kako se neki pješaci ponašaju. Jure preko prometnica, hodaju po biciklističkim stazama, mjenjaju smjer bez da se osvrnu ide li koji drugi pješak ili vozilo. Najbolji su mi još stariji od mene (iako ih i ja imam dosta) koji trče poput Huantorene kada vide bus ili tramvaj, ne gledaju kuda idu, koga guraju....a naravno.. u tramvaju očekuju da im se ustupi mjesto iako trče kao sprinteri....