Nakon rabljenih tramvaja ZET nabavlja i rabljene autobuse, otkrivamo detalje i kada stižu
U proračunu je osigurano šest milijuna eura za nabavu tridesetak polovnih vozila za koja se očekuje da će stići do ljeta i pokrpati rupe u voznom redu
Komentari 19
Tomasevic je car za zbrinut tudji otpad a u vlastitom gradu nije sposoban
Za vrijeme bivšeg gradonačelnika metropolom su prometovali autobusi pogonjeni plinom, a onda se novi ''zeleni'' gradonačelnik pohvalio nabavkom novog kontingenta autobusa koji voze na diesel. Tako iz stranke Nemremo nastavljaju svoju ''zelenu'' orijentaciju koju su započeli građanima nametnutom kupnjom 18 milijuna (kako su se sami pohvalili) plastičnih nerazgradivih ZG vrećica, dok cijeli svijet svjedoči plastici kao jednom od najvećih problema (ako ne i najveći) za okoliš.
Dajte-najte, vu Europi za to veliju "retro-looking", nemate nit osječaja nit smisla za umjetnost !
Zagreb = veliko reciklažno dvorište
Ti autobusi su isto kao "novi" starosti 27 godina? Hoće li imati barem klimu? Jesu li i ti autobusi iz Njemačke, iz Augsburga kojima Zenf vraća dug za financiranje kampanje? Poznato je da je zeleno-lijeva-liberalna agenda iz D financirala a i dovela na vlast u Zagrebu sektu zvanu "Možemo. Dug je dug, mora se vratiti prije nego što odu u povijest.
ne ekološki. strašno, svakako.
Ovi iz gradske uprave na čelu s gradonačelnikom su se potpuno pogubili pred izbore. Povlače očajničke poteze za koje misle da će nakon izbora nastaviti vladati. Bolje je neimati autobuse, nego zbrinjavati tuđi glomazni otpad. Možda gradonačenik misli kako će izvožene zagađivače darivati nekim siromašnijim, ali takvih naivnih poput gradonačelnika, na ovome svijetu nema. Sada smo gradonačelnik treba polagano pripremati i "groblje" na koje će parkirati dokrajčene autobuse. Zagrepčani šute, valjda zato što obožavaju gradsku vlast kojoj će produžiti mandat, ili sada šute i trpe jer vide da su pogriješili u izboru vlasti pa su sada "kuš" i ne isplati im se prigovarati. A i dobro je sa strane gledati gušenje i zaostatak razvitka grada u zdravlju, urednosti i čistoći, te pratiti da li će se zagrepčani konačno probuditi i protrljati svoje oči. Ali trljali ili ne trljali, vrijeme je izgubljeno.
Glavno da su dali milijardu kuna za nikaddolazece autonomne taxije. ZNA se kome i tko je dao.
a kud buju vozili, pa u zagrebu nema cesata samo kaldrme
To je nasa realnost kad sve uvozimo pa nema realnog sektora
Tako je to,kad kao država nismo razvili realni sektor gospodarstva.Ovima se bar mora priznati kako se drže one:Pokrij se onoliko koliko ti je pokrivač dugačak.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Eto, i dalje se bave zbrinjavanjem otpada. Doduše otpada drugih kod nas...