Najviše zaprimljenih reklamacija je na parkiranje i vodu
U korist potrošača prošle godine riješeno je 359 reklamacija od 670 ukupno zaprimljenih
Komentari 2
LI
ta voda je stvarno postala problem , od neočitanja brojila pa slanja po procjenjenom stanju, do npr. naplate odvodnje otpadnih voda u dijelovima grada koje nemaju kanalizaciju, dok netko od susjeda to nije otkrio pa alarmirao sve ostale, samo su slegnuli ramenima i rekli da na slijedećem računu te stavke neće biti, a to što su ljudi plaćali dvadeset godina nema veze, tko im je kriv što ne čitaju stavke računa.... vodoopskrba, katastrofa....
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kako reklamirati kada ti studenti city expressa bace sve uplatnice za zgradu u smeće, nitko te ne j.... samo će jednog dana od hanžekovića doći ovrha. u vodovodu samo odgovaraju mi smo poslali a ti si sada misli.