Možemo li iz centra Zagreba izbaciti aute?
Iako i mnogi pješaci drže da je zabrana vožnje u središtu grada utopijska, neki su zamijetili: Evo, Trst je to odavno napravio...
Komentari 17
Zagreb prvo treba izbaciti Bandica iz grada a onda ce sve ono moci biti realizirano.
Da je bio plan izbaciti automobile ne bi se gradile garaze. Lako je izbaciti autobomile i uvesti pjesake i bicikliste, ali to ionako nitko ne zeli. Jednostavno vozio automobil ili bio pjesak ili biciklist sve je nedoreceno oko centra. Dok oko fontana, je sve lakse. Ima i automobila u dvije trake, a ima i za bicikliske i pjesake...
Nitko ne objašnjava što bi se to točno zabranom prometa postiglo?
Ako se sud, ministarstva i ostali presele iz centra preseliti će se i automobili.
Napraviti čuvane garaže, u kojima mjesečno mjesto bu po prihvatljivih cijeni. Napraviti normalne biciklističke staze, i uvesti besplatan gradski prijevoz. Idemo delati
Možemo.
Zagreb nemre iz centra grada izbaciti ni bicikliste, koji bez srama jurcaju po pješakim zonama. A odgovorni gledaju u zrak!
zbog koga bi izbacivali aute? grad je ionako uglavnom prazan, nigdje pjesaka ni u strogom centru, kao da si u nekom selu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa moglo bi se, ali Mikica čak planira ispod Trga napraviti garažu, tako da čim više automobila bude u centru. Fasciniraju automobili čovjeka, vjerojatno nije vidio nijedan sve dok nije došao u Zagreb. Isto kao i tekuću vodu, ergo - fontane.