Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 219
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tehnologija u ZET-u
Povratak na članak

Kupili autobuse na plin, a ne mogu ih puniti?!

Autobusi na metan trebali su uštedjeti, ali se nije izgradila punionica pa ih većina ne vozi jer na jedinoj crpki bus se umjesto 10 minuta puni jedan sat

Komentari 18

AU
autoritet
11:15 03.03.2011.

U čemu je problem? Purgeri glasaju za SDP već 10 godina, dobili smo što zalužujemo

VL
ZJ
Zjako
18:06 03.03.2011.

Miki ima službe koje rade svoj posao(drpaju proviziju), a onda u čemu je problem. Kupi sindikalce u zet-u i može što ga volja, rođe i kumovi voze buseve na punjenje i spavaju po sat-dva dok plaća ide.

VL
ZJ
Zjako
22:18 03.03.2011.

Baričević je tu glavni za odraditi poslove , jedino njega nemjenjaju nego samo figure kao tolić pa ljubičić ili netko drugi. meni je to sve mafija sa kravatama i diplomom sumnjivog porijekla.

VL
MI
Milkica
11:46 03.03.2011.

CNG je kratica za stlačeni prirodni plin (Compressed Natural Gas), a ne za zemni plin metan.

VL
SW
swimm
13:36 03.03.2011.

svima redom koji su toliko nesposobni da bi dogovorili i posao kvalitetno obavili i osigurali osnovno sredstvo za rad,a u ovom slucaju je to punionica plinom- OTKAZ....za primjer svim ostalima u itom poduzecu ako nece misliti i planirati što potpisuju.

VL
PR
pruske
15:18 03.03.2011.

kako se nekom pogodovalo da uvai autobuse,tako će se nekom ići na ruku da sredi punionicu,a poslije će se pogodovati pri servisiranju, pa tako se pogoduje i pogoduje,a država plaća i plaća,a narod mršavi i mršavi

VL
Avatar mmelcic
mmelcic
15:35 03.03.2011.

Ekološki i ekonomski izvanredan projekt zapinje na banalnom razlogu! 60 od 100 autobusa na stačeni prirodni plin (CNG) koliko ih je naručeno ne voze punim kapacitetom jer ih se u premalenoj ZET-ovoj punionici ne može natankati. Zaustavljeno je i već dogovoreno ulaganje Bečkog holdinga u izgradnju bioplinare i punionice. Autobusi bi koristili bioplin, dakle obnovljivo motorno gorivo, što bi bilo ekološki i ekonomski još povoljnije. Čini se da u Gradu i Holdingu nedostaje kompetencije.

VL
CH
chemica
16:26 03.03.2011.

Pobogu, pa ovaj grad vodi nekompetentna osoba. Drug koji je \"diplomiro\" na TROGODIŠNJEM \"studiju\" iz opštenarodne odbrane i društvene samozašite nam razara metropolu već deset godina. Zar je moglo drugačije završiti? Osoba s takvim \"božanskim\" kvalifikacijama jedino što je u stanju je slagati registratore na Pešćenici ili pak KRASTI. Istina, to vrijedi i za veći dio HDZ-ovske vlade koja dozvoljava da ova spodoba još uvije bude na slobodi, ali ne bi nam Hrvatska danas ličila na deveti krug pakla da je drugačije.

VL
BA
bandaža
19:07 03.03.2011.

03.03.2011. u 15:35h mmelcic je napisao/la: 60 od 100 autobusa na stačeni prirodni plin (CNG) koliko ih je naručeno ne voze punim kapacitetom jer ih se u premalenoj ZET-ovoj punionici ne može natankati. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- tvrdnja je bez veze, jer zett nema NIKAKVU punionicu!! uostalom, niko nije zetovce pitao da li žele, kakve, i koliko tramvaja i autobusa financirati! bandit odlučio, a sad neće plačati !!!

VL
BA
bandaža
19:09 03.03.2011.

zakaj nema prosvjednika ispred gradskog poglavarstva??????? u gradu je još gora situacija nego u državi!!

VL
Avatar mmelcic
mmelcic
19:19 03.03.2011.

Moja saznanja oko punionice su iz razgovora s g. Baričevićem (i ranije Tolićem), dakle najodgovornijim osobama ZET-a, sa kojima je također i postignuta suglasnost oko korištenja bioplina u CNG autobusima. Priče o tome da su autobusi neispravni ne stoji.

VL
BA
bandaža
20:15 03.03.2011.

a tko to kaže da su autobusi neispravni?? problem je što su svi ti autobusi i tramvaji nabavljani po političkoj liniji, što si je time bandit podizao spomenik u zagrebu i pričao da nitko u europi nema ovakav vozni parkrk kao mi! Točno, nema, jer u europskim prijestolnicama sjede pametni, stručni i školovani ljudi, koji si, iako 20 puta bogatiji od nas nemogu dopustiti obnovu voznog parka u tako kratkom vremenu i takvoj količini!!! Taman da je i bilo dovoljno novca za sve platiti, to nitko u svijetu ne radi na takav način. Vozni park se obnavlja postupno, kao što smo i nekad radili, kako ide rashod starih vozila, tako se kupuju nova!! A sad će se desiti da za iks godina kompletan vozni park bude za rashod u isto vrijeme!! Hoćemo li i tada imati nekog bandića koji će ponoviti istu igru??? Uz to, zet se počeo sustavno uništavati, poslovi održavanja se daju končaru, a zetove radnike na održavanju se proglašava viškom!! Pa zar nije posao menagmenta u firmi da donosi poslove, a ne da ih daje drugima!! To je politika holdinga, bandića i ostale nesposobne klike !! Ali i njima ističe vijek trajanja! Kad zetovci kihnu, trest će se zagreb!

VL
AM
amato
20:41 03.03.2011.

Ne, tu nema pameti, kako veli veliki Gibo.ali, dakako u jednom drugom kontekstu. Ali to je demokracija, naša demokracija koja je do sada iznjedrila samo ono najgore što je ova zemlja imala. Nije se dogodilo da isplivaju najbolji, najmudriji ii najpametniji ljudi. Ja ne znam kako je drugdje, ali, iz ovoga što smo do sada dobivali na izborima mislim da mi kao demokratska država nemamo baš svjetlu perspektivu. Nekako sumnjam da uopće mogu proći pravi, kojih nesumnjivo imamo.

VL
Avatar mmelcic
mmelcic
21:31 03.03.2011.

Da dodam, to što nema punionice odgovarajućeg kapaciteta nije greška ZET-a nego je posljedica propasti suradnje sa INA-om. INA je trebala sagraditi punionicu i isporučivati prirodni plin. Ali nije. Boris Ciguet mi ide na živce, ali sve što je rekao stoji, naravno osim besramne reklame njegove fax firme. Ponavljam, projekt je dobar i treba ga realizirati što prije kako bi u što manjoj mjeri u garaži stajali novi i ispravni autobusi i za njih se istodobno plaćao skupi leasing.

VL
RO
rokatansky
13:36 04.03.2011.

Ma ljudi, iako je stav javnosti drugačiji ZET-ovci su najmanje krivi za ovakvo stanje. Bandić i njegovi puleni donose odluke jer moraju pokupiti provizije a Tolić je u ZET doveden i postavljen od Bandića da bi potpisivao njegove odluke. Pa je tako potpisao uvođenje Atrona, pa tiketing kao i nabavu novih vozila na lizing i brzo dao otkaz. Pravi novinari bi otkrili koliko košta jedan autobus na tržištu a koliko će ga platiti ZET. Pa tko normalan odjednom kupuje 214 autobusa odjednom. Svaka iole ozbiljnija firma to nebi napravila ni u ludilu. Što će biti kad tih 214 autobusa odjednom budu imali 10 godina. Tko će kupit nove. Vozni park se treba i mora obnavljati u omjeru od 15% godišnje. Ima tu još puno lipih stvari ma nesmin kazat!!

VL
NJ
njurgule
12:16 05.03.2011.

E bas fino! Kad se propada nek se propada.Pa nije beg cicija. Kad se propada nek se propada.Pa nije beg cicija.

VL
Avatar konkordsky
konkordsky
22:39 09.03.2011.

Ta priča oko plinskih autobusa nije se trebala ni dogoditi jer nije bilo smisla kupovati tehnologiju koja se ne koristi kod nas niti nam treba. Velika većina pristaša plinskih autobusa samo je gledala malu potrošnju goriva dok samo ulaganje u punionicu,servisiranje nitko ne spominje. Zašto štedjeti pet kuna na gorivu kad istovremeno bacamo tisuće kuna na popratne sadržaje zar to nije suludo? Najbolje bi bilo vratiti te autobuse pa uzeti MAN vozila u istom broju što košta da košta.

VL
Avatar konkordsky
konkordsky
22:59 09.03.2011.

problem je što su svi ti autobusi i tramvaji nabavljani po političkoj liniji, što si je time bandit podizao spomenik u zagrebu i pričao da nitko u europi nema ovakav vozni park kao mi! Točno, nema, jer u europskim prijestolnicama sjede pametni, stručni i školovani ljudi, koji si, iako 20 puta bogatiji od nas nemogu dopustiti obnovu voznog parka u tako kratkom vremenu i takvoj količini!!! Taman da je i bilo dovoljno novca za sve platiti, to nitko u svijetu ne radi na takav način. Vozni park se obnavlja postupno, kao što smo i nekad radili, kako ide rashod starih vozila, tako se kupuju nova!! A sad će se desiti da za iks godina kompletan vozni park bude za rashod u isto vrijeme!! Hoćemo li i tada imati nekog bandića koji će ponoviti istu igru??? Uz to, zet se počeo sustavno uništavati, poslovi održavanja se daju končaru, a zetove radnike na održavanju se proglašava viškom!! Pa zar nije posao menagmenta u firmi da donosi poslove, a ne da ih daje drugima!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Budimo iskreni naš vozni park je bio prilično star, neudoban, spreman za otpis a ono što se nabavljalo bilo je privremeno rješenje dok ne dođu bolja vremena koja su došla iznenada,neočekivano. Mi nismo navikli da konačno jednom obnovimo vozni park u cijelosti,bila je to jedinstvena prilika koja se morala iskoristiti. Zadnju obnovu imali smo 1987godine, za Univerzijadu i od tada stalno stagniramo. Neki bi nastavili one nabavke kad se svake godine puštao jedan novi tramvaj i kad su kupovana 30 autobusa. S takvom dinamikom obnove mi bi za sto godina imali povoljnu situaciju. Mi ćemo kroz sedam godina ( negdje oko 2015god) opet imati potrebu za novim autobusima samo je pitanje količine koja će se kupiti.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.