Korlaet: Dio stare Vlaške postaje pješačka zona, a u planu je i Masarykova
U planu za pješačku zonu je tako i i istočni dio Masarykove ulice, od Preradovićeve do Gundulićeve, te zapadni dio.
Komentari 17
Biti će vrlo veselo kada će pjesaci prelaziti jedu od najprometnijih ulica u Gradu iz jedne pješačke zone u drugu, kolona automobila do Gupčeve zvijezde, a javni prijevoz za Mihaljevac iz Draškovićeve svakih 15/17 minuta, suluda ideja koja će brzo propasti.
Trebalo bi izbaciti sve automobile od Kvaternikovog trga sve do Britanca, neka sve bude pješačka zona. Neki bi rado parkirali na Trgu bana Jelačića kako bi imali manje koraka do Dolca ili do kafića u Tkalčićevoj.
Što više pješačkih zona
Ko hoće pješačiti nek ode na Sljeme, auto treba svima koji ne žive u centru a imaju potrebu doći tamo i moraju ga negdje parkirati. Di to piše da nekakav centar mora biti pješačka zona, u Svetom pismu?!?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kako mislite da koristimo javni prijevoz? Bus kojim idem na posao mjesečno se ne pojavi u prosjeku 4-5 puta. ZET nema službenu aplikaciju, kažu da "rade na tome"! Javnim prijevozom, za udaljenost od oko 5 km, mi trebao gotovo jednako kao i pješice. Javni prijevoz sucks! Ne znam kad će diplomiranim aktivistima doći iz gluteusa maximusa u glavu (je to li to uopće moguće?) da je javni prijevoz u Zagrebu spor i neučinkovit. A to kako izgledaju svi tramvaji, osim novih, je žalosno spominjati - kao vlakovi podzemne u Bronxu ili onim čudnovatim predgrađima Pariza. Zbog toga se vozim automobilom i nemam namjeru to mijenjati.