FOTO Kaos na zagrebačkoj obilaznici: Kod Buzina kolona duža od 10 kilometara, vozi se uz ograničenja
Radovi su još jednom uzrokovali kaos na obilaznici. Imate li kakve fotografije ili video pošaljite nam na dojavi@vecernji.net
Komentari 7
Naše autoceste imaju svoj cijenik uporabe za svaku dionicu. I cijena za pojedinu dionicu nije mala. Cijena određene dionice autoceste uključuje potpuni komoditet i vožnju po prometnim pravilima i horizointalnoj i vertikalnoj signalizaciji. Vožnjom autocestom tako možemo lako prosuditi koliko će nam otprilike trajati putovanje od točke A do točke B. A onda u tijeku vožnje šok i nevjerica, nailazak na nepreglednu kolonu vozila ispred sebe. I tako vožnja sve do prestrojavanja u jedan kolnički trak a da bi smo došli do prestrojavanja često se nepredviđeno utroši i više od jednog sata, pa svako malo vožnja usporena po jednom kolničkom traku. Problem je što se siglanizacija postavi a radova nema ili su jedva uočljivi, umjesto da se aktivno radi s maksimalnim brojem ljudi noću i dalju bez prestanka i bez obzira na praznik. Ali pravo pitanje je zašpto se radovi ne odvijaju u ranoproljetno i jesensko vrijeme kada promet i turizam nije toliko aktivan. Nedavno sam vozio na dionici Zagreb-Slavonski Brod i izgubio puževom vožnjom toliko vremena da bi prije stigao magistralnim pravcem kroz naseljena mjesta s ograničenom brzinom. I što onda vrijedi autocesta. A masno plaćamo dionice autoceste. Da su gospoda poštena mogli su reći:" Na toj dionici je smanjen komoditet vožnje s usporavanjem zbog radova na autocesti, na ćemo za 30_40% smanjiti cestarinu". Ali smanjenja cestarine nema a svako malo radovi u srcu turističke sezone, kao da se namjerno čeka ljeto da započnu radovi. Nije im na čast.
Bude to senfek rješil, samo malo strpljenja.
Njemačka: Saarbücken-Kaiserslautern-Heilbron-Nürnberg-Regensburg-Passau (cca.600 km) - (Austrija) Wels-Graz-Spielfeld (cca 290 km) (Slovenija) Gruškovje-Macelj (sitnica) 52 gradilištaukupno sedam zastoja (1:30 najdulji). I drugdje je ljeto, otvorena su gradilišta jer se neiki raodvoi mogu izvoditi samo u ljetu, ne u rano proljeće (kako neki misli). Nije vam to samo u Hrvatskoj. Nigdje, niti u Njemačkoj, niti u Austriji, niti u Sloveniji a bogme niti u Hrvatskoj to nitko ne radi da bi šikanirao one koji putuju. Ako netko misli da je "strašna situacija" samo u Hrvatskoj taj ima ozbiljan problem.
Ono kaj se u civiliziranim zapadnim državama riješi u nekoliko sati , kod nas se "popravlja" nekoliko mjeseci , ali zato košta i nekoliko puta više. Nisu direktno krivi izvođači , već oni koji s kojima dijele plijen po raznim institucijama i ustanovama. A najveći kirvac je zakonodavac , koji je predložio zakone po kojima je sve to moguće , od korupcije, do ogromnih gubitaka onih koji su prisiljeni voziti, odnosno čekati po raznim kritični dionicama. Glavni krivac je premijer imenom i prezimenom , zato jer nije smijenio sve one koji nam svake godine na ovaj način miniraju turizam i gospodarstvo , odnosno nije smijeno one koji nisu razriješili one koje su trebali.
Jel gotova ona treća traka koju su najavili prije 5 godina? Pitam za frenda.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
neka ponesu kruha sa sobom i namazu ga senfom pa ce im biti lakse...