Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 105
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ISTRAGA VEČERNJEG:
Povratak na članak

Kakvi su stari tramvaji? Doznali smo zašto je direktor ZET-a putovao i detalje o milijunskom poslu

Kakvi će zapravo tramvaji od jeseni voziti zagrebačkim ulicama? Pitanje je to koje je u fokusu javnosti posljednjih tjedana, otkako je objavljeno da će Grad Zagreb od Augsburga za potrebe ZET-a nabaviti 11 rabljenih njemačkih tramvaja modela GT6 proizvedenih 1996., a sve će platiti 2,7 milijuna eura. Uzburkalo je to duhove u metropoli pa oporba i dio javnosti tvrde da je riječ o starom željezu za otpad, a gradska vlast uvjerava da su tramvaji "kao novi".

Komentari 45

DU
Deleted user
17:51 09.09.2023.

imamo 18 komada ovih plavih, novih, koncarevih tramvaj pokvarenih. ZASTO SE NJIH NE POPRAVLJA...mladji su i bolj i od ovih 100%... Ali kako ZET nije platio sve koncaru od prije (to ide jos od banditica!) nema vise odrzavanja za njih...a i bolje je maznuti 500.000 EUR na ovima njemackim..ima logike zar ne??

VL
NI
niko63
21:24 09.09.2023.

Pa što sada kmečite, sami ste birali tu aktivistički ekipu Možemo.

VL
Avatar drago41053
drago41053
21:44 09.09.2023.

Sve se odvija po zacrtanom planu,unisti,zapusti,preodgoji,"pelcuj" i na kraju unisti,ne zalim purgere.

VL
SO
soovls
20:08 09.09.2023.

Radinice ZET-a se devastiraju barem desetljeće i koju godinu više. Ne primaju se novi djelatnici. Postojeći odlaze u mirovinu. Ne ulaže se u alate i nove tehnologije. Netko je bacio oko na ZET-ove nekretnine koje su nekada bile na rubovima grada ali danas... Treba navesti da sve končareve tramvaje održavaju končerevi djelatnici. Ako ZET doveze ove tramvaje, to nema tko prihvatiti, popraviti, pustiti u promet, održavati itd. ZET je mogao održavati i postojeći vozni park pa su ot toga odustali. Znali su da će nedostajati tramvaja pa su mogli kod Končara naručiti nove dok su došli na vlast ali nisu, jer su nesposobni. Končaru je potrebno dvije godine da proizvede tramvaje. Ljidi moji, pa i ovi iz tramvaji, to bude uskoro ležalo van prometa.

VL
Avatar AlPoS
AlPoS
20:29 09.09.2023.

Veliki se novci peru na odrzavanju tramvaja i autobusa od Koncara do Autobus d.d. i to sve podrzava nacionalna, ali i gradska vlast. Svi direktori su samo politicki poslusnici, a sve te stotine miliona placaju Zagrebcani. Koja je kvaliteta Koncarevih tramvaja govori podatak da nigdje nisu zavrsili u izvozu osim par tramvaja u Latviji.

VL
DU
Deleted user
23:16 09.09.2023.

Sve mi se čini da se vraćaju usluge sponzorima iz Njemačke.....

VL
BU
burza
23:26 09.09.2023.

Kupujmo Hrvatsko

VL
MI
mikimouse12
22:41 09.09.2023.

i ja sam 96-te bil ko nov. Sad sam jos uvijek dobar :)

VL
EJ
ejStef
09:21 10.09.2023.

Možemo čini sve u skladu sa svojim uvjerenjima. Ovaj potez u jednom spaja zbrinjavanje otpada i odrast (iliti nazadovanje). Kako bi se reklo, jednim udarcem 2 muhe...

VL
CA
cavecanem
17:58 09.09.2023.

Je su provjerili razmak tračnica ili bi se mogli iznenaditi kad tramvaji dođu?

VL
OT
otrovnijezik
07:00 10.09.2023.

Nije problem što je direktor ZET-a putovao. Problem je što ih je mnogo putovalo po svijetu kako bi prodali naš tramvaj a na kraju ga samo i jedini kupio Zagreb, tj. kriminalac, bivši, pokojni, gradonačelnik.

VL
PA
papiribica
12:01 10.09.2023.

Ružni ko Možemo

VL
Avatar rubinet
rubinet
20:24 09.09.2023.

Vijest iz budućnosti: Ulazi skupina Japanaca u te nove /stare/ tramvaje. Nakon vožnje izlaze puni impresija. Neki od njih povraćaju. Neki zeleni u licu,ali ništa ne govore. Ipak je to kulturan narod. Dvojica napravila ritualni seppuku.

VL
DU
Deleted user
00:51 10.09.2023.

Fali vam Bandić, kaj ne? ;)Uvik ću pamtit onu njegovu antologijsku: "dala bi majka da ima".

VL
DO
Dovla16
18:10 09.09.2023.

Zagrebu su potrebni kratki tramvaji koji bi zamjenili češke koji su pretešji i desetljećima uništavaju prugu jer su predviđeni za normali kolosjek. Nove tramvaje trenutno domaći proizvođači ne mogu proizvesti. Dugačkih tamvaja ima i previše jer je bandić razmišljao o nihovoj prodaji. Što tu nije jasno?

VL
OK
okolokere
17:53 09.09.2023.

To se zove ODRAST! I nek se vidi da imamo tramvaje koji lepo zgledaju. MOŽEEEEMOOO!

VL
EZ
ezer
16:19 10.09.2023.

Stari tramvaji su takvi da imaju previše sjedećih mjesta po dvije stolice sa svake strane. Drugi problem su vrata, nedostaju dvoja vrata odnosno jedna na drugoj i trećoj prikolici ali tko zna možda je to dobro putnici će više biti na zglobu koji se voze do zadnje stanice. Tramvaj će vjerojatno na linije 2, 5, 9.

VL
DU
Deleted user
12:20 10.09.2023.

Možda i nije loša kupovina jer je cijena 11 rabljenih tramvaja kao cijena jednog novog Končarevog, pogotovo ako su klimatizirani i niskopodni. Uz prosječnu brzinu Zg tramvaja od 10-15 km/h pitanje je jesu li nam potrebni novi tramvaji. Potrebnije su nove tramvajske pruge tako da zamjene autobuse. Još uvijek su u upotrebi rabljeni tramvaji iz Češke i Njemačke stari 50+ godina što znači da rabljeno ne mora uvijek biti loše rješenje

VL
ZA
zagabria4
22:33 09.09.2023.

Bandit je kupiohrpu tramvaja koji voze poluprazni, a ovi još produbljuju i nabavljaju još 18 koji če biti još prazniji. Čak i ušpici su poluprazni. Gdje im je uopće pamet, nema. 400000 iselilo a oni kupuju kao da je 400000 uselilo

VL
DO
Dovla16
17:59 09.09.2023.

Kada su se radili domaći tramvaji onda se pljuvalo po njima i podmetalo sada kada kupujemo polovne, vjerojatno jako dobre i povoljne, a domaća industrija nove trenutno ne stigne proizvesti, opet pljuvačnica i to sami experti i stručnjaci

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.