Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 137
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zašto nam susjedi pune Arene?
Povratak na članak

Kako je Aleksandra Prijović uspjela rasprodati čak šest Arena u Zagrebu?

Ključni dijelovi programa uključuju panel o umjetnoj inteligenciji AI mi riješi to te raspravu o hrabrim marketinškim kampanjama Kompanije koje ima mood-a?.

Komentari 8

Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
14:39 04.12.2024.

Zato jer su zagrepci najniže društveno dno države.

VL
BA
Blokirani admin
10:26 12.01.2025.

Isto kao sto je gospođa Senf iz Benkovca , postala prva dama , Zagreb je srpski grad

VL
FO
FokusNaBitno
10:49 02.12.2024.

Gdje su tu hrvatski izvođači? Hrvatski mainstream: Iako domaći izvođači poput Jelene Rozge, Petra Graše ili Prljavog kazališta pune dvorane, teško je zanemariti da nemaju isti intenzitet promocije u regiji kao njihovi kolege s Balkana. Segmentacija publike: Domaći izvođači više su usmjereni na lokalnu ili regionalnu publiku s drugačijim ukusima. U Hrvatskoj, pop-rock, klape i zabavna glazba dominiraju, dok turbo-folk izvođači u regiji targetiraju masovnu publiku s urbanim i ruralnim sklonostima. Manje ulaganje u spektakl: Hrvatski izvođači često nemaju jednaku produkcijsku razinu nastupa i show programa kao neki od susjeda, što ih čini manje atraktivnima za širu publiku.

VL
ME
MediciKM
09:51 03.12.2024.

Svi oni koji imaju malo veće znanje i istraživačke sposobnosti jako dobro znaju kako. Svi znamo čija je ona snajka, tko stoji iza cijele te priče i nemojmo se praviti glupi i govoriti da je to samo glazba. Ne, nije. Ono što nisu chetnici napravili 90 sada to rade ovi. Znate vi da one nemaju šanse napuniti Sava centar u BG a ne dvorane ovog tipa kao što je Arena...to su riječi poznanika iz Srbije..tako da, nemojte biti naivni. Sretno nam....

VL
Avatar Moodleen
Moodleen
20:08 02.12.2024.

Eto, nije 95e bilo dosta onih poljoprivrednih vozila pa mnogi ostali i danas pune raznorazne "arene". Pod hitno dogovoriti sa proizvođaćima johndeerčeka da otvori kod nas bar 2-3 pogona za proizvodnju.

VL
MA
malaliba
14:19 02.12.2024.

Ako mi se nešto ne sviđa, nema tog marketinga, i AI, ni PR koji mogu promijeniti moje mišljenje i ukus.

VL
FO
FokusNaBitno
10:50 02.12.2024.

Marketinške strategije koje su ključne za uspjeh umjetnika poput Aleksandre Prijović usporedive su s modernim tehnološkim alatima. Evo veze: AI u promociji: Umjetna inteligencija već se koristi u analizi glazbenih preferencija publike, personaliziranom marketingu i optimizaciji društvenih mreža. Hrabre kampanje:: Izvođači poput Prijović ili drugih regionalnih zvijezda ne ustručavaju se ulagati u inovativne marketinške poteze, često prelazeći granice konvencionalnog.

VL
FO
FokusNaBitno
10:47 02.12.2024.

Zašto susjedi pune Arene? Popularnost izvođača s Balkana: Glazbenici poput Aleksandre Prijović i drugih regionalnih zvijezda dolaze iz kulturnog konteksta koji je blizak hrvatskoj publici, dijelom zbog zajedničke povijesti i jezika. Njihova popularnost često nadmašuje granice pojedinih država, a žanrovi poput narodnjaka ili modernog popa imaju masovnu privlačnost. Učinkovit marketing: Organizatori koncerata često ulažu velika sredstva u promociju ovih događaja. Kampanje na društvenim mrežama, suradnje s medijima i personalizirani pristupi publici igraju ključnu ulogu. Emotivna veza: Mnogi ljudi u Hrvatskoj i dalje njeguju emotivnu povezanost s glazbom regije. Ona evocira nostalgiju i povezanost s prošlim vremenima, što značajno utječe na posjećenost.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.