Je li gradnja novog mosta jedino rješenje za gužve koje se stvaraju na rotoru
O jarunskom mostu toliko se dugo govori da Zagrepčani već gube živce kad ga se spomene.
Komentari 23
ma koji most,pocnimo kopat za podzemnu!Najbliza metropola Bidimpesta imala je prvi metro u Europi! London ne brojimo.
Kakav most!!! Bandiću je domet asfaltirati 100m ceste. A i nema se love, ipak je proračun samo milijardu eura.
Rjesenje je da zaposle nekoga s diplomom
No promet bi se mogao riješiti zamjenom smjera pojedinih ulica i uvođenjem jednosmjernih. Smatraju tako i prometni stručnjaci, koji odgovorno tvrde kako Zagrebu ne trebaju skupocjeni projekti, već samo logično promišljanje postojećih prometnih tokova. ::: Kao da čitam jedan stari mjesečnik, "Start" u kojem je bio članak: moj se tata igra prometa. __ I tada, davnih mračnih vremena po Zagrebu su se raznorazni prometni "stručnjaci" igrali mijenjanjem smjerova ulica. __ Ako imate vremena otiđite u HNB i pronađite te pročitajte tu humorsku. __ Dobro nas je nasmijala, a gužve nije promijenila, iako su prometni smjerovi ulica promijenjeni.
Između Madlove i Borongajske je oko 800m - 200m željezničke pruge i 600m praznog gradskog zemljišta - na i uz nekasašnju vojarnu poklonjenu gradu. __ "Gradonačelnik" niti to ne želi "spojiti" da bi se iz Dubrave do slavonske vozilo 4.500m kraće (9km u oba smjera) __ Umjesto toga prisiljava stanovništvo Dubrave voziti po maksimirskoj i Heinzelovoj čime namjerno stvara gradsku prometnu gužvu. __ Da "ne" spominjem Sesvete i dvosmjernu usku cestu pored nekadašnje svinjogojske farme na kojoj je izgradio spavaonice bez potrebne infrastrukture dovoljnog prometnog kapaciteta. __ "Ne" spominjem tu preusku cestu, jer je između Dubrave i Sesveta Čulinec i čulinečki dvosmerni i "uskotračni" podvožnjak, iako je s obje strane podvožnjaka gradsko zemljište 1/1.
Je li gradnja novog mosta jedino rješenje za gužve ::: Nije, nikako samo za gužve __ Tu je i dobro popunjavanje bankovnih računa onih koji su "uz lonac". __ Na primjeru mosta u Pagu - prva cijena odobrena i potpisana bila je 7.000.000 kuna, a gradnja 60m (šezdeset metara) dugog mosta plaćena je preko 11.000.000.000 kuna. __ Preko rijeke Save kod Zagreba most bi morao biti dugačak 600m- 10X duži od paškog mosta. __ Zamislite sad kolika bi bila cijena za podmirnje svih "nadležnih" i "podizvođača" __ Pogotovo kad znamo da četvorni metar zahoda u Zagrebu košta 12.000 € prema cjeniku "gradonačelnika". __ Da ne spominjem Domovinski most koji je košta barem 10X više od stvarne cijene gradnje, budući je armirano željezo od željezare pord Gratza do Zagreba na graničnim prijelazima "poskupjelo" 10X, a da nije maknuto sa šlepera.
Problem su, kažu, opet neriješeni imovinskopravni odnosi s obzirom na to da buduća trasa prolazi privatnim parcelama. ::: Zanimljivo je to "opravdanje" za nerad. __ Mandlova ulica je u potpunosti "okružena" gradskim zemljištem pa ipak ju ne žele proširiti "niti za milimetar", iako je dvosmjerna - jedan trka u jedno, drugi u drugom smjeru. __ Tako imamo bespotrebnu gužvu između Maksimirske i "nove" Branimirove. __ A zbog koga??? __ Zbog ZET-a koji ima na gradskoj površini tračnice od Maksimirske do Remize uz Mandlovu ulicu. __ Najžalosnije je što se u "produžetku" mandlove prostire Avenija gojka šuška s po tri traka u oba smjera i dovoljno širokom zelenom površinom između za dvosmjerni tramvajski promet do Markuševca. __ Kako "gradonačelnik" opravdava ne proširivanje Mandlove, a sudski je dokazano da je površina zapadno od Mandlove gradsko zemljište 1/1. __ Zašto ne žele pomaknuti tračnice i proširiti prometnicu koja "spaja sjever s jugom" na istočnoj strani gradskog područja Zagreba??? __ Znam, znam, "to nije tema", ali zašto onda spominjete "neriješeni imovinskopravni odnosi"??? __ Na tom području nema tih problema, a gužve su jedanko nepotrebne. __ Spominjete i most koji bi/nebi riješio prometne gužve - most, ili podvožnjak koji bi bio izgrađen u "produžetku" Madlove prema jugu preko/ispod željezničke pruge skratio bi vožnju na tom mjestu za "točno" 9km (4,5 km prema sjeveru i 4,5km prema jugu) - potrebno je samo 200m mosta i 600m ceste, sve na gradskom zemljištu 1/1
Nije ali dobro bi doso...
od mosta do podzemne željeznice sve to za Zagreb zvuči kao znanstvena fantastika, a i sa vrhunskim stručnjacima prometnog fakulteta koji predlažu da se gužve smanje izmjenom prometnih tokova... jadni li smo jadni...
gradnja novog mosta -- cijena je upitna, budući su uspjeli uništiti željezare u Sisku i Splitu, a cijena željeza na svjetskim burzama zbog trampove politike "leti u nebo"
Je li gradnja novog mosta jedino rješenje za gužve koje se stvaraju ::: ??? __ Da, da, baš je to "pravo pitanje" __ između Horvačanske i Ljubljanske pored potoka Črnomerec je gradsko zemljište, ali teško je tu izgraditi bilo kakavv most kako bi se spojile te dvije prometnice pa i tramvajskom prugom. __ Sad se od Remize na Trešnjevci do "okomite točke" na Hrovačanskoj tramajom mora proči 12 km (6km u svakom smjeru), umjesto 600 metara kolika je udaljenost između Horvačanske i remize na Trešnjevci. __ Da ne spominjem kako je od Dubrave do Dubca 3.000 metara pa kad tramvaj stane pješaće na oba kraja grada. __ Promet bi se poboljšao kad ne bi bilo takovg "gradonačelnika" i njegovih "prometnih stručnjaka".
Problem su, kažu, opet neriješeni imovinskopravni odnosi s obzirom na to da buduća trasa prolazi privatnim parcelama. ::: Dajte, molim vas, potražite projekte u kojima se ne spominje mantra "neriješeni imovinskopravni odnosi" __ Grad Zagreb, koliko je poznato, ima zaposleno nekoliko stotina pravnika i to ne samo od 1990.g., ili rođenih 1990.g., ali "od kad znam za sebe", stalno mantraju: neriješeni imovinskopravni odnosi __ Kako je moguće riješiti imovinskopravne odnose kad je riječ o hotelu "Palace" u središtu Zagreba i to u korist "grada", na štetu živih vlasnika, a nije moguće riješti imovinskopravne odnose kad je riječ o praznom gradskom prostoru??? __ I to na prostoru koji je 1/1 gradski??? __ Očito da "gradski fiškali" čim dobiju potvrdu da smiju sjeti u fotelju u zgradi graske uprave isključe sve i čekaju mirovinu. __ Novinari su i tako već pisali kako grad "iznajmljuje" vanjske advokate, a da u isto vrijeme plaću dobivaju za isti posao i "gradski fiškali". __ Tako da je očito veća "gužva u prometu" po gradskim kancelarijama, nego gradskim ulicama, jer očito 27 godina nitko ništa ne radi, a dobiva plaću od građana Zagreba i stanovništva okolnih naselja kojima "usput" uzimaju 18 % od "osobnih primanja.
Sve će to riješiti stručnjaci iz pogane vlake i okolice ........a po rješenjima se vidi da su istom dućanu kupili diplome.....Najnovije je najnovija nova regulacija na jedinom pravcu sjever -jug u Palmotićevoj.........paklena gužva !!! Glavno da su pet ulica zatvorili za sav promet da bi privatni ban-centar dobio dvorište od 10000m2, a turistički bus-kolodvor smjestili u jednu ulicu na 50 metara ..Djeca bi bolje izvela prometna rješenja ili bar osnovnoškolci koji su školu završili u Gradu....Diplomci s tombole sigurno ne !!!!!!!!!
zasto se novinari ne raspisu malo koliko ima prijavljenih i rjesenih imovinsko-pravnih u zagrebu? I kako izgleda par primjera procesa? Bilo bi zanimljivo istraziti, sve mega gradevinske buduce projekte, s koliko vlasnika i na kojim lokacijama se po projektu mora grad natezati... To je sigurno jedna od glavnaíh stavki show-stopera raznih infrastrukturnih projekata... Koliko se gradio produzetak branimirove? i koliko je dugo ta sapunica trajala... Kad bi gradske vlasti iz toga nesto naucile, pocele bi bolje planirati. Najzalosnije je sto je ovaj vec 20+ godina na vlasti...
Podzemna željeznica u Zagrebu??? __ Gdje bi bila stajališta??? __ Za željezničku isplativost udlajenost izmežu stajališta mora biti minimalno 3.000 metara. __ Sami procijenite koliko bi nas to koštalo, a kakve bi imalo koristi za Zagreb. __ Zagreb se prostire između Draškovićeve, Glavbnog Kolodvora, Črnomerca i Medvednice. __ U oba smjera skoro za dva stajališta - niti 6 km širok niti 6km dugačak. __ Uz to u šoder bi morali "zabiti" 70m duboko tisuće betonskih stupova da dođu do čvrstog tla. __ Sad je pitanje: zašto Zagreb i HŽ ne sudjeluju u proširenju kolosjeka prema Velikoj Gorici i Karlovcu - prostora za drugi kolosjek ima, Zagreb ima proračun oko 7.000.000.000.000 kuna, 100 % može pomoći u financiranju proširenja željezničke pruge i poboljšanja prometa kojim bi smanjili cijelu cestovnu gužvu, jer današnji vlakovi po EU voze brzinama višim od 250 km/h pa bi svi koji danas putuju prema i od Zagreba zbog posla i stanovanja imali bolji izbor i sigurnije prijevozno sredsvo, a danas su "prisiljeni" voziti se osobnim sredstvom prijevoza zbog "prometnih stručnjaka" kojima je bitno dočekati mirovinu na unosnom "poslu", nego stvarno raditi dobra prometna rješenja.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
most,stadion,žičara,rotor,bolnica,škole,vrtić,tunel,vlak zg-samobor itd..... sve je to već izgrađeno!tak veli banditos!