Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 191
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ritam grada
Povratak na članak

Je li gradnja novog mosta jedino rješenje za gužve koje se stvaraju na rotoru

O jarunskom mostu toliko se dugo govori da Zagrepčani već gube živce kad ga se spomene.

Komentari 23

Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
19:08 17.04.2018.

most,stadion,žičara,rotor,bolnica,škole,vrtić,tunel,vlak zg-samobor itd..... sve je to već izgrađeno!tak veli banditos!

VL
SE
serđo12
19:47 17.04.2018.

ma koji most,pocnimo kopat za podzemnu!Najbliza metropola Bidimpesta imala je prvi metro u Europi! London ne brojimo.

VL
MI
MikiPrdekana
00:24 18.04.2018.

Kakav most!!! Bandiću je domet asfaltirati 100m ceste. A i nema se love, ipak je proračun samo milijardu eura.

VL
HR
Hrabraja
21:39 17.04.2018.

Rjesenje je da zaposle nekoga s diplomom

VL
VI
Vito
12:30 18.04.2018.

No promet bi se mogao riješiti zamjenom smjera pojedinih ulica i uvođenjem jednosmjernih. Smatraju tako i prometni stručnjaci, koji odgovorno tvrde kako Zagrebu ne trebaju skupocjeni projekti, već samo logično promišljanje postojećih prometnih tokova. ::: Kao da čitam jedan stari mjesečnik, "Start" u kojem je bio članak: moj se tata igra prometa. __ I tada, davnih mračnih vremena po Zagrebu su se raznorazni prometni "stručnjaci" igrali mijenjanjem smjerova ulica. __ Ako imate vremena otiđite u HNB i pronađite te pročitajte tu humorsku. __ Dobro nas je nasmijala, a gužve nije promijenila, iako su prometni smjerovi ulica promijenjeni.

VL
VI
Vito
11:54 18.04.2018.

Između Madlove i Borongajske je oko 800m - 200m željezničke pruge i 600m praznog gradskog zemljišta - na i uz nekasašnju vojarnu poklonjenu gradu. __ "Gradonačelnik" niti to ne želi "spojiti" da bi se iz Dubrave do slavonske vozilo 4.500m kraće (9km u oba smjera) __ Umjesto toga prisiljava stanovništvo Dubrave voziti po maksimirskoj i Heinzelovoj čime namjerno stvara gradsku prometnu gužvu. __ Da "ne" spominjem Sesvete i dvosmjernu usku cestu pored nekadašnje svinjogojske farme na kojoj je izgradio spavaonice bez potrebne infrastrukture dovoljnog prometnog kapaciteta. __ "Ne" spominjem tu preusku cestu, jer je između Dubrave i Sesveta Čulinec i čulinečki dvosmerni i "uskotračni" podvožnjak, iako je s obje strane podvožnjaka gradsko zemljište 1/1.

VL
VI
Vito
12:39 18.04.2018.

Je li gradnja novog mosta jedino rješenje za gužve ::: Nije, nikako samo za gužve __ Tu je i dobro popunjavanje bankovnih računa onih koji su "uz lonac". __ Na primjeru mosta u Pagu - prva cijena odobrena i potpisana bila je 7.000.000 kuna, a gradnja 60m (šezdeset metara) dugog mosta plaćena je preko 11.000.000.000 kuna. __ Preko rijeke Save kod Zagreba most bi morao biti dugačak 600m- 10X duži od paškog mosta. __ Zamislite sad kolika bi bila cijena za podmirnje svih "nadležnih" i "podizvođača" __ Pogotovo kad znamo da četvorni metar zahoda u Zagrebu košta 12.000 € prema cjeniku "gradonačelnika". __ Da ne spominjem Domovinski most koji je košta barem 10X više od stvarne cijene gradnje, budući je armirano željezo od željezare pord Gratza do Zagreba na graničnim prijelazima "poskupjelo" 10X, a da nije maknuto sa šlepera.

VL
VI
Vito
11:42 18.04.2018.

Problem su, kažu, opet neriješeni imovinskopravni odnosi s obzirom na to da buduća trasa prolazi privatnim parcelama. ::: Zanimljivo je to "opravdanje" za nerad. __ Mandlova ulica je u potpunosti "okružena" gradskim zemljištem pa ipak ju ne žele proširiti "niti za milimetar", iako je dvosmjerna - jedan trka u jedno, drugi u drugom smjeru. __ Tako imamo bespotrebnu gužvu između Maksimirske i "nove" Branimirove. __ A zbog koga??? __ Zbog ZET-a koji ima na gradskoj površini tračnice od Maksimirske do Remize uz Mandlovu ulicu. __ Najžalosnije je što se u "produžetku" mandlove prostire Avenija gojka šuška s po tri traka u oba smjera i dovoljno širokom zelenom površinom između za dvosmjerni tramvajski promet do Markuševca. __ Kako "gradonačelnik" opravdava ne proširivanje Mandlove, a sudski je dokazano da je površina zapadno od Mandlove gradsko zemljište 1/1. __ Zašto ne žele pomaknuti tračnice i proširiti prometnicu koja "spaja sjever s jugom" na istočnoj strani gradskog područja Zagreba??? __ Znam, znam, "to nije tema", ali zašto onda spominjete "neriješeni imovinskopravni odnosi"??? __ Na tom području nema tih problema, a gužve su jedanko nepotrebne. __ Spominjete i most koji bi/nebi riješio prometne gužve - most, ili podvožnjak koji bi bio izgrađen u "produžetku" Madlove prema jugu preko/ispod željezničke pruge skratio bi vožnju na tom mjestu za "točno" 9km (4,5 km prema sjeveru i 4,5km prema jugu) - potrebno je samo 200m mosta i 600m ceste, sve na gradskom zemljištu 1/1

VL
DE
deda1234
20:29 17.04.2018.

Nije ali dobro bi doso...

VL
ET
etizop12
20:11 17.04.2018.

od mosta do podzemne željeznice sve to za Zagreb zvuči kao znanstvena fantastika, a i sa vrhunskim stručnjacima prometnog fakulteta koji predlažu da se gužve smanje izmjenom prometnih tokova... jadni li smo jadni...

VL
VI
Vito
12:41 18.04.2018.

gradnja novog mosta -- cijena je upitna, budući su uspjeli uništiti željezare u Sisku i Splitu, a cijena željeza na svjetskim burzama zbog trampove politike "leti u nebo"

VL
VI
Vito
12:06 18.04.2018.

Je li gradnja novog mosta jedino rješenje za gužve koje se stvaraju ::: ??? __ Da, da, baš je to "pravo pitanje" __ između Horvačanske i Ljubljanske pored potoka Črnomerec je gradsko zemljište, ali teško je tu izgraditi bilo kakavv most kako bi se spojile te dvije prometnice pa i tramvajskom prugom. __ Sad se od Remize na Trešnjevci do "okomite točke" na Hrovačanskoj tramajom mora proči 12 km (6km u svakom smjeru), umjesto 600 metara kolika je udaljenost između Horvačanske i remize na Trešnjevci. __ Da ne spominjem kako je od Dubrave do Dubca 3.000 metara pa kad tramvaj stane pješaće na oba kraja grada. __ Promet bi se poboljšao kad ne bi bilo takovg "gradonačelnika" i njegovih "prometnih stručnjaka".

VL
VI
Vito
14:47 18.04.2018.

Problem su, kažu, opet neriješeni imovinskopravni odnosi s obzirom na to da buduća trasa prolazi privatnim parcelama. ::: Dajte, molim vas, potražite projekte u kojima se ne spominje mantra "neriješeni imovinskopravni odnosi" __ Grad Zagreb, koliko je poznato, ima zaposleno nekoliko stotina pravnika i to ne samo od 1990.g., ili rođenih 1990.g., ali "od kad znam za sebe", stalno mantraju: neriješeni imovinskopravni odnosi __ Kako je moguće riješiti imovinskopravne odnose kad je riječ o hotelu "Palace" u središtu Zagreba i to u korist "grada", na štetu živih vlasnika, a nije moguće riješti imovinskopravne odnose kad je riječ o praznom gradskom prostoru??? __ I to na prostoru koji je 1/1 gradski??? __ Očito da "gradski fiškali" čim dobiju potvrdu da smiju sjeti u fotelju u zgradi graske uprave isključe sve i čekaju mirovinu. __ Novinari su i tako već pisali kako grad "iznajmljuje" vanjske advokate, a da u isto vrijeme plaću dobivaju za isti posao i "gradski fiškali". __ Tako da je očito veća "gužva u prometu" po gradskim kancelarijama, nego gradskim ulicama, jer očito 27 godina nitko ništa ne radi, a dobiva plaću od građana Zagreba i stanovništva okolnih naselja kojima "usput" uzimaju 18 % od "osobnih primanja.

VL
DU
Deleted user
16:56 19.04.2018.

Sve će to riješiti stručnjaci iz pogane vlake i okolice ........a po rješenjima se vidi da su istom dućanu kupili diplome.....Najnovije je najnovija nova regulacija na jedinom pravcu sjever -jug u Palmotićevoj.........paklena gužva !!! Glavno da su pet ulica zatvorili za sav promet da bi privatni ban-centar dobio dvorište od 10000m2, a turistički bus-kolodvor smjestili u jednu ulicu na 50 metara ..Djeca bi bolje izvela prometna rješenja ili bar osnovnoškolci koji su školu završili u Gradu....Diplomci s tombole sigurno ne !!!!!!!!!

VL
BL
blabla123
12:28 19.04.2018.

zasto se novinari ne raspisu malo koliko ima prijavljenih i rjesenih imovinsko-pravnih u zagrebu? I kako izgleda par primjera procesa? Bilo bi zanimljivo istraziti, sve mega gradevinske buduce projekte, s koliko vlasnika i na kojim lokacijama se po projektu mora grad natezati... To je sigurno jedna od glavnaíh stavki show-stopera raznih infrastrukturnih projekata... Koliko se gradio produzetak branimirove? i koliko je dugo ta sapunica trajala... Kad bi gradske vlasti iz toga nesto naucile, pocele bi bolje planirati. Najzalosnije je sto je ovaj vec 20+ godina na vlasti...

VL
VI
Vito
12:21 18.04.2018.

Podzemna željeznica u Zagrebu??? __ Gdje bi bila stajališta??? __ Za željezničku isplativost udlajenost izmežu stajališta mora biti minimalno 3.000 metara. __ Sami procijenite koliko bi nas to koštalo, a kakve bi imalo koristi za Zagreb. __ Zagreb se prostire između Draškovićeve, Glavbnog Kolodvora, Črnomerca i Medvednice. __ U oba smjera skoro za dva stajališta - niti 6 km širok niti 6km dugačak. __ Uz to u šoder bi morali "zabiti" 70m duboko tisuće betonskih stupova da dođu do čvrstog tla. __ Sad je pitanje: zašto Zagreb i HŽ ne sudjeluju u proširenju kolosjeka prema Velikoj Gorici i Karlovcu - prostora za drugi kolosjek ima, Zagreb ima proračun oko 7.000.000.000.000 kuna, 100 % može pomoći u financiranju proširenja željezničke pruge i poboljšanja prometa kojim bi smanjili cijelu cestovnu gužvu, jer današnji vlakovi po EU voze brzinama višim od 250 km/h pa bi svi koji danas putuju prema i od Zagreba zbog posla i stanovanja imali bolji izbor i sigurnije prijevozno sredsvo, a danas su "prisiljeni" voziti se osobnim sredstvom prijevoza zbog "prometnih stručnjaka" kojima je bitno dočekati mirovinu na unosnom "poslu", nego stvarno raditi dobra prometna rješenja.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.