Istražni zahtjev protiv odgovornih za pad helikoptera
Zbog ugradnje zvučno-izolacijske spužve u predjelu krutih komandi, 9. srpnja 2007. u Vukovaru se, neposredno nakon uzlijetanja s heliodroma vojarne 204. vukovarske brigade, srušio na tlo helikopter MI-8.
Komentari 10
izgleda da pojedinci nisu upoznati sa slucajem pa blebecu bezveze , helikopter se srusio jer je neki pametnjakovic postavio izolaciju izmedju trupa i poluga za upravljanje .sada podizu kaznene prijave ?pa nije ni cudo da nam EU blokira poglavlje pravosudje ,pa izgleda da svi dugovlace kako bi imali sto duze one sramotno visoke place za ne raditi nista ,sramota od drzave ! fuj
Ok, optuženi su oni koji su dobili nalog ili naredbu. A što je s onima koji su nalog ili naredbu izdali?
kolko para tolko muzike poznato je da je MI-8 najprodavaniji helikopter i ima ga veliki broj zemalja po svjetu ali u to vrijeme kad je bio raden sovjetski savez je bio jos u punom mahu. dugo godina nakon toga tajaj se helikopter jos uvijek broji pod najbolje u svijetu ali samo i dan danas rusi kupe pare na rezervnim djelovima za njega ,a tko ga zeli da ima mora i da ga odrzava. dobro je poznato isto da se hrvatska vojska zeli vec odreci par komada jer nemaju para i preskupo im odrzavanje a te ustedene pare bi vjerovatno ulozili u nevidljive zrakomlate. sad kad se desi ovakvo nesto logicno je da ce neki mali covjek da plati jer su njegove vjerovatno krvavo i posteno postavljene spuzve prouzrocile pad helikoptera koji je mozda zadnji put bio na servisu i na izmjeni ulja jos u staroj JNA.
Zar ovo nije onaj isti mlatozrak koji je bacio benzin po vatrogascima umjesto vodu ! ?
dobro je vidjeti da se napokon rjesava i ovaj slucaj
Ovo je isto kao i sa vlakovima i željeznicom,krivi su radnici tj. oni koji se trebaju brinuti o održavanju...
U priču o spužvi kao uzroku pada može vjerovati samo onaj tko ne zna kako helikopter izgleda, pogotovo sustav komandi na Mi8. Kriv je onaj tko je naredio da se ovaj helikopter preuredi u VIP inačicu bez detaljnog savjetovanja s proizvođačem...
@momak23 slazem se, ne shvacam zasto javnost u svakoj nesreci ocekuje uhicenje 200 ljudi, nesrece u prometu se desavaju konstantno i glavni uzroci su skoro uvjek ljudska greska ili tehnicki kvar a ne neke velike urote
Ne vjerujem da od ovih prozvanih ijedan ima veći čin od satnika, jer kako bi to bilo da jedan bojnik i viši budu prozvani,pa on je izdavao zapovjedi kako bi se što više ulizao višima , a uz to iduu i ostale pogodnosti još veća plaća, manja odgovornost, dnavnice za ništa, više žderanja i pjančevanja - naravno na državni trošak . Posebno je interesantno da je prozvan zavod u kojem rade u normalnim vojskama svijeta najstručniji ljudi dok nitko od ljudi iz HRZ-a nije odgovoran. Sasvim je normalno da u HRZ-u ima toliko časnika i dočasnika s obzirom na nekoliko aviona i helikoptera , jer kako bi se drugačije razbacivalo sa novcem koji nekako zarade radnici. Za visoko-obrazovanu hrvatsku elitu koja ovdje komentira cijenu održavanja bilo bi poželjno da se malo informiraju koliko košta održavanje helikoptera te veličine od drugih proizvođača .
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
žao mi ljudi,al šta očekivati nego da se stara kanta sruši. kriva je stanica za teh.pregled koprivnica tam se prolazi za 200 kn. u grabi za pregled vozila