Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 217
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZET o pojeftinjenju:
Povratak na članak

'Intenzivno pregovaramo s Gradom, rano je išta reći o nižoj cijeni karte'

Zadnje smanjenje javnog prijevoza bilo je u listopadu 2013. godine, za pojedinačne, ne i mjesečne i godišnje karte

Komentari 16

VA
vanelic
14:01 06.03.2014.

Jesam li ja tu lud ili...? Pa ZET nije uopće pojeftinio karte u listopadu 2013. godine! Onaj tko gleda na svaku kunu prilikom kupnje ZET karte taj je sigurno i prije listopada 2013. godine koristio prepaid magnetnu karticu preko kojee je prijevoz koštao 10kn. Koliko je cijena prijevoza koristeći prepaid karticu nakon listopada 2013. godine? 10 KUNA!!! Cijena je ista. Dakle, gdje je tu pojeftinjenje??? Da ja cijena prijevoza preko prepaid kartice išla npr. na 8 ili 9 kuna, onda bismo govorili o pojeftinjenu... Ovako, ovo je samo još jedno sramotno mazanje očiju građanima od strane ZETa!

VL
I2
i2nd
15:57 06.03.2014.

Kad cijena pojedinačne karte bude 5kn, a mjesečna 150kn...onda ću SVAKI DAN imati plaćen prijevoz! Do tada, ne planiram iz svog džepa plaćati luksuzne plaće vozača i kontrolora (kojih je 2000 višak), koji su istovremeno bahati...a kad usluga (prijevoz) kasnisni i po 30min u razmaku od 3 stanice tramvaja NEMA NIKAKVOG OPRAVDANJA ZA KAŠNJENJE i zaboli ih što ljudi kasne na posao.

VL
Avatar Azriel
Azriel
07:45 07.03.2014.

Ne kužim za kaj se netko ovdje javlja ak nije iz Zagreba. Pa idemo redom. Zet se sufinancira i iz prireza hrađana, to je za početak. A koliko su ekonomični, može se vidjeti na slijedećem primjeru. Recimo stanica kod Avenue mall. Tamo stoje busevi za Goricu, Petrovinu, Malu mlaku, Dragonožec, Odru. Bus za Goricu je dupli bus, a ovi ostali su normalni bisevi. E sad. Ima jedan kvart koji se zove Buzin, i prerastao je u pravu industrijsku zonu. U špicama, dakle od 7 i 15 do negdje osam, kao 268 voze busevi koji su u Zgareb došli kao 330. Dakle to su isto normalni busevi. Do Buzina je nevjerovatna gužva. Malo je reči ko sardine u konzervi. Dok svi ostali busevi dakle Petrovina, Mala Mlaka, Odra prolaze kraj tih stanica sa dva putnika u njima, a ne staju u Buzinu jer je takva odluka ZETa... A tak je i kad se ide popodne nazad. Oa sad vi recite da je to normalno poslovanje!

VL
PA
pancake
12:48 07.03.2014.

a kad će pojeftiniti karte na razini države? da svugdje koštaju isto?

VL
MC
mcgrow
22:33 06.03.2014.

Realna cijena prijevoza je između 1,30 kn do 1,50 kn i to je to, sve ostalo je pljačka, kao i uostalom za kruh, mlijeko, povrće, meso, duhan, benzin itd. Mi smo jade bez bdp-a, praznih novčanika i blagajne, davno u klincu, živimo od posuđene love, a oni koji to mogu bi da i od toga debelo profitiraju. Pa gdje tog ima? Samo kod nas.

VL
ZL
zlatkov67
21:35 06.03.2014.

Besplatni prijevoz za sve. ZET financirati iz državnog proračuna i privatnih tvrtki, kojima je u interesu da im radnici na vrijeme dolaze na posao. Ostaviti samo vozače, jer jedino oni nešto rade. Sve ostale na burzu!

VL
AN
ansev
08:15 07.03.2014.

Gospodo draga, zaboravljate da otkako je ZET u sastavu Holdinga, nema baš puno utjecaja niti na cijenu karata niti na ostale stvari. Svaka odluka dolazi od strane Holdinga i gospodina Bandića. Tako da svoje kritike uputite na te adrese.

VL
ZI
Zitica
22:27 06.03.2014.

Cilj Zetovaca je zaraditi što više novca jer busevi i tramvaji voze bez obzira koliko putnika ima u njima. Dakle moraju zaraditi na količini prodanih karata. Moj prijedlog je: drastično sniziti cijenu papirnate karte na 5 kn (trajanje u jednomom smjeru 2 sata-toliko treba da se prijeđe jednom cijeli grad u špici-od krajnje točke na istoku do krajnje točke na zapadu) , a vrijednosne kartice ostaviti na 10 kn, ali im treba produžiti trajanje na 4 sata jer toliko treba da se prijeđe cijeli grad i nazad u špici. Predlažem da se mogu kupiti i mjesečne vrijednosne karte bez slika i podataka i koje bi mogli izmjenjivati s članovima obitelji ili s kim želimo.

VL
PO
porezni.obveznik
22:52 06.03.2014.

kako to da po novinama stalno Zagrepcani kukaju o cijeni prijevoza, a imaju jeftiniji i bolji prijevoz nego recimo Rijeka, Split ili Osijek (kad se uzme u obzir duljina prosjecne rute, broj dnevnih i nocnih linija, a o 20-30% vecem prosjeku place da i ne pricamo)?

VL
Avatar OHJOOOOOOJ
OHJOOOOOOJ
17:30 06.03.2014.

Zet treba zaposliti ljude sa nekakvim obrazovanjem, osim osnovnoškolskog. Treba dovesti ljude koji će shvatiti da ako karta košta 3kn, nitko se neće švercati. Da će tu kartu svi platiti. Treba dovesti ljude koji će prestati krasti. Treba dovesti ljude koji će shvatiti kako ZET financira grad, i građani, pa shodno i tome, građani plaćaju zetovce. Dakle mi platimo zetu novce, i onda još svatko pojedinačno plača njihove besramo jadne usluge. Neki ekonomist im je izračunao da bi ZET došao u pozitivu, samo da im jedna karta košta 1kunu. Dakle sve ostalo je besramno laganje.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.