Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 191
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Projekt
Povratak na članak

Gradnja Branimirove “probija” Zavrtnicu

Osim otvaranja koridora zapad-istok, Branimirova će se širiti prema Sesvetama na tri traka, a pregovori s vlasnicima parcela u završnoj su fazi

Komentari 7

TO
Tot
19:34 24.03.2011.

kakva je to trasa selska -držićeva? kolko dugo je cijenjeni novinar u metropoli??????

VL
CH
chemica
21:21 24.03.2011.

Da pogodim, na trasi proširenja Branimirove zemljište opet ima Zdravko Mamić s ostalim \"kumovim\" prijateljima? Grad će jopet ulupati par stotina eura po kvadratu kako bi ih namirio? Ma nije moguće. Da mi je samo znati kako su znali da moraju kupiti zemljište baš na toj lokaciji...Prišapnula im \"ptičica\".

VL
VI
Vito
07:04 25.03.2011.

Još nisam dobio odgovor na pitanje - kako je moguće da se napušteno zemljite pretvori u \"pasha\" nočni klub u vrijeme dok su građevinski strojevi prirpemali gradilište za gradnju prometnice između Zavrtnice i Heinzelove? Piše: Marko Čubrilo/VLM, Javorka Lemo/VLM, možetee li pitati ured davorina jelavića da vam odgovori na to pitanje? otkup zemljišta i nekretnina. Na Skupštinu pak ide prijedlog da se uime spajanja Branimirove preko Heinzelove za 13 milijuna kuna otkupe nekretnine tvrtke Kati d.o.o. Piše: Marko Čubrilo/VLM, Javorka Lemo/VLM, pogledajte \"Večernjak\" od prije nekoliko godina kad je milan bandić u njemu izvalio kako vlasnici ucijenjuju grad za 40.000.000 kuna i da zbog toga radovi ne mogu biti nastavljeni. Pitajte gradonačelnika - tko se predomislio, vlasnici stanova i parcela, ili je prestao biti pohlepan zbog istrage USKOK-a? Gužva na Slavonskoj riješit će se i proširenjem Branimirove na tri traka u svakom smjeru. Piše: Marko Čubrilo/VLM, Javorka Lemo/VLM - tko vas, ili zašto nas, vuće/te za nos? Ako ne znate voziti auto, ili bicikl, možete otiči iz vaše zgrade pješke i naći ćete se u Slavonskoj. Naravno, ako izađete na strani zgrade na izlaz koji je okrenut prema planini zvanoj Medvjednica. Kako će te ju prepoznati? Drugi izlazi iz zgrade u kojoj se nalazi Večernjak okruženi su zgradama i onemogućen je pogleda prema udaljenim mjestima. Kadi izađete iz zgrade na opisanom mjestu, skrenite desno i počnite pješačiti prek ceste, može i na pješačkom prijelazu, nešto je sigurnije. Kad prijeđete, okrenite tijelo prema desno. Pred vama će se \"otvoriti\" pogled na široki pješaki nogostup. taj nogostup je gradonačelnik Vječeslav Holejvac predvidio za proširenje avenije na tri trake,kad za to dođe prilika i kad se promet dovoljno poveća. Hodanjem po tom pločniku možete doći sve do \"petlje\". Ona je dovoljno visoka pa će te u daljini vidjeti zelenilo s obje strane avenije. Sad se možete vratiti u vašu \"matičnu\" zgradu, razmisliti pa postaviti pitanje davoru jelaviću - zbog koga ili čega grad Zagreb ne proširuje Slavonsku aveniju na tri, može i od Heinzelove na više od četiri, trake? Tu su sređeni, barem bi trebali biti, jer su godinama potpuno neobrađeni, a uređuje ih \"Zrinjevac\", vlasnički papiri i nema nikakvih građevina koje bi ometale brze radove.

VL
VI
Vito
07:20 25.03.2011.

koja u špicama vozačima postaje noćna mora Piše: Marko Čubrilo/VLM, Javorka Lemo/VLM - možet li pitati davora jelavića - - zbog koga ili čega niti nakone nekoliko desetljeća nekorištenja dio između Donjih Svetica i Heinzelove u aveniji Vukovar nije iskorištenn za treći prometni trak na sjevernom kolniku? Tamo je gužva sad već i po cijele dane zbg samo jednog traka za skretanje lijevo iz avenije Vukovar u Heinzelovu. Taj dio avenije Vukovar je samo s dva prometna traka, od kojih jedan, lijevi koriste vozila za lijevo skteranje, čime smanjuju protočnost u Donjim Sveticama i sve do Ivanićgradske. A to grad sigurno neće koštati 20.000.000 kuna, jer je udaljenost ta dva križanja manja od 300 metara. I to isto bez građevina, praktički zelena površina koju čak štiti \"živa ograda\" prostora u kojoj je tramvajska pruga. Pitanje za mjesnu upravu i/ili zahtjev mjesne uprave samo su političke smicalice koje u krajnosti imaju štetne posljedice na ukupno stanje prometa u tom dijelu grada. Tramvajsko stajalište, u smijeru grada,na križanju kod Heinzelove isto nije opravdanje, jer tri tramvajska stajališta najbliža tom su najmanje dva puta uža, a tramvajska stajališta po svoj dužini Zvonimrove su čak i tri puta uža od stajališta prema gradu u aveniji Vukovar uz Heinzelovu.

VL
AG
Agramer198
16:10 25.03.2011.

@Tot ja isto gledam, kakva mrtva Selska-Držićeva, niš mi jasno...

VL
BA
balansero
23:31 27.03.2011.

Od Nove Branimirove nema ni Beee, ta ulica ide od Selčine do Dupca i kako stvari stoje rok završetka te eventualno puštanje u promet 2020 godina. Ako se spoj za Interspar u Dupcu radi više od dvije godine ovo jee mnogo krupniji zahvat te nikako ne može ispod deset godina. Slučaj Zavrtnica se mogao rješiti još davnih dana smo mogli prometovati ali čeka se bolji trenutak za rješavanje tog problema, skupljanje bodova ništa drugo. Za prošle godišnje odmore nisu nešto posebno raskopali grad a neće ni ove godine ništa više jer napravljene radove nisu još platili sve je stavljeno na čekanje za neka bolja vremena. Zato se nemojmo razbacivati stotinama milijuna kuna unaprijed.

VL
IV
ivanovac
09:58 15.04.2011.

Proširenje i produženje ulice grada Vukovara od Donjih Svetica do ulice grada Gospića i novog sudentskog kampusa bilo je najavljeno prije nekoliko godina a do danas nije učinjeno ništa, uvijek se izmisli neki besmislen izgovor. Možda neki \"podobnici\" ili \"kumovi\"ovi\" tamo trebaju kupiti zemljište pa da se onda krene u predviđenu izgradnju. Bandićeva obećanja ludom radovanja.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.