Gdje je preostalih 10 tramvaja iz Augsburga i kad stižu rabljeni autobusi za ZET?
Isporuku preostalih 10 rabljenih vozila iz Njemačke poremetilo je to što njima nisu došla nova. A na mobitelu bismo uskoro trebali vidjeti i kad na stanicu stiže bus
Komentari 5
Zato je direktor ZETa putovao 10 puta u Augsburg prije kupnje da bi kupio maglu? Bitno da provizija sjedne, tramvaji ne trebaju.
I tak, uglavnom novi tramvaji, stari 15-ak godina, a koji ipak nisu baš toliko novi, nego su stari 30-ak godina, ali u "genijalnom" stanju još uvijek nisu stigli.... Bitno je da postoji opravdanje. A i taj famozni prvi se navrat-nanos oosposobljavao da bude stavljen u promet prije nove godine, a opet s debelim zakašnjenjem od dva, tri mjeseca.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"zagrepčanima se tramvaj većinom sviđa te kažu da je tih i udoban, iako se puno prašine podiglo prošle jeseni kada se doznalo da su polovni njemački tramvaji stari 27 godina... " prašinu su dizali hadezeovi plaćenici, ali sad se vidi da su ti njemački tramvaji u daleko boljem stanju nego i najmlađi končarevi tramvaji.