Treća razina petlje koja spaja Držićevu i Slavonsku aveniju od jučer je zatvorena na godinu dana, a razlog su radovi na sanaciji vrijedni šest milijuna eura. Jučer je uspostavljena privremena regulacija prometa.
Radovi će utjecati i na javni prijevoz. Autobusna linija 222 (Remetinec – Žitnjak) od ponedjeljka, 23. lipnja 2025. u 9 sati, do završetka radova sredinom 2026. godine, prometovat će djelomično izmijenjenom trasom u smjeru Remetinca. Trasa je sljedeća: Žitnjak – redovnom trasom do petlje Slavonska avenija/Avenija Marina Držića – (desno) Avenija Marina Držića – (polukružno) kod Ulice grada Vukovara – Avenija Marina Držića te dalje redovnom trasom prema Remetincu. "Zbog obilaznog smjera vožnje očekuju se kašnjenja", poručuju u ZET-u.
Tramvaji će za vrijeme radova voziti kao i do sada, no odmah nakon zatvaranja nadvožnjaka počele su ogromne gužve po Slavonskoj i Držićevoj.
Radovi su, podsjetimo, sveobuhvatni te uključuju, među ostalim, zamjenu asfalta i hidroizolaciju nadvožnjaka kao i zamjenu dotrajale i hrđave pješačke ograde. Mijenjat će se i prijelazne naprave, a sanirat će se i betonski stupovi te njihovi čelični oblozi.
Sanacija petlje samo je, podsjetimo, jedan od velikih cestovnih projekata na kojem se radi ovog ljeta. Prije tjedan dana počela je zamjena tramvajske pruge u Ulici Ribnjak, zbog čega je prometnica zatvorena u smjeru sjevera. Radovi će potrajati sve do početka rujna, kao i oni na rekonstrukciji vodoopskrbnog cjevovoda u Ilici između Mandaličine i Ulice Sveti duh, koji su počeli prije deset dana. Zbog potonjih radova vozi se obilazno, preko Prilaza baruna Filipovića te Ulice Kunišćak.
Brze i jeftinije bi bilo napraviti novi komad. Kinezi bi u 3 mjeseca napravili cijelu novu petlju. Nije mi jasno zasto to sve mora toliko trajati i ovo nije izoliran slucaj. Sjetimo se savskog mosta.