Evo kako će izgledati nove ZET-ove karte
Nove papirnate karte sustav će pamtiti i kontrolu neće moći prolaziti više puta. Iz ZET-a obavještavaju da umirovljenici već od danas mogu preuzeti svoje kupone za ovu godinu
Komentari 9
Krasno. A koliko to sve skupa košta? Sve, sve, samo da karta slučajno ne pojeftini, pa da ju ljudi lakše kupe.
A što će se dogoditi kad iz tramavaja pređem u autobus npr.? Ponovo ću štancati već štancanu kartu ili će vozač svaku kartu pregledavati i štopati vrijeme koliko još vrijedi? Spomenimo i to da vozači autobusa itekako puštaju svoje poznate da samo prođu kraj njih dok mi ostali moramo kupiti kartu. Po meni je jedino rješenje uvođenje i jeftine karte koja vrijedi samo pola sata ali oni na to neće nikada pristati jer u tome je korist za putnike a ne za njih.
Genijalci, a jeste li riješili problem koji se redovito događa kada uđem u tramvaj, a na elektroničkoj kartici nema više sredstava. Što sada? Da izađem na sljedećoj stanici (???), potražim kiosk (što ako je nedjelja?!). U svijetu na većini stanica i u samim vozilima postoje uređaji za izdavanje karata, odnosno njihovo produljenje, ako se radi o elektroničkim/magnetnim kartama.
Ma, tu nemreš više ništa znati! Moja malenkost misli, da , svaka tramvajska karta mora biti jeftinija za 50% od vožnje automobilom. Zapravo, mi zagrepčani smo napravili ZET, kupili tramvaje i autobuse, ali očito je da sa ZET-om upravljaju same neznalice. Treba uvesti više zona. Ne može se desiti da karta od jedne stanice košta kao da ideš tramvajem od recimo Prečkog do Dupca! U ovoj navali elektronike, prosto je grijeh trošiti toliki novac za štampanje karata. Nema jače provjere, od digitalne. Jača je od Šviarskog Franka!!! Plaćao sa kartu 50 g. u Zagrebu. Za to vrijeme se moglo napraviti puno pravednije plaćanje od današnjeg!
1. karta 5 kn, 2. karta 5 kn, 3. karta 5 kn, inače se jednoj četveročlanoj obitelji ne isplati u grad javnim prijevozom jer to košta 40 kn za sat i pol, ostanu li duže to je još 40 kn,značiači 80kn, u garaži tuškanac za tu lovu auto može ostati parkiran 16 sati, dakle da li mi se zaista isplati u grad tramvajem ....neeeee!
S obzirom na pojeftinjenje i dizela i plina i karte bi trebale pojeftiniti,al to nitko ne spominje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ali nevjerojatno koji je to bezobrazluk i kriminal. Tih 300 ljudi im je očito višak. Ako svaki od njih ima bruto 2 u iznosu 10000 kn (to je 5900 neto, debelo ispod prosjeka u ZET-u), radi se o godišnjem opterećenju u iznosu 36 milijuna kuna. To je 3.6 milijuna prodanih karata. Svaki dan u godini ZET mora prodati preko deset tisuća pojedinačnih karata da isplati tristo radnika viška!!! Preko tisuću ljudi mora kupiti radničku godišnju kartu da nadoknadi trošak viška radnika!!! Sramota! U autobusima ne radi klima, nema dovoljno tramvaja, NKV vozači zarađuju više od doktora medicine, a sve zato što je ZET prokleti stranodržavljanski monopolist i leglo najgoreg kriminala u Zagrebu! Možda je zaista vrijeme da izađemo na ulice.