Donosimo plan oživljavanja nekadašnjeg Pionirca; opet stižu klinci iz cijele Europe
Kompleks je 2005. godine proglašen kulturnim dobrom, a velike rekonstrukcije odavno nije bilo
Komentari 17
... mnogo toga su satrali "mudraci"... a zakaj više nema "pionirske željeznice", ma nek se danas zove bilo kak, a zakaj je izbrisan i satrat i - Samoborček? Parna željeznica itd... Pa, vani u svijetu čuvaju svoje tradicije, održavaju, entuzijasta je uvijek bilo, a mi... da, za "projekt žičare" još koje desetljeće...
Još ćemo dugo plakati za yugoslaviom. Srednjoj klasi nikad nije bilo bolje na ovim prostorima. Osiguran posao za sve, dom za svaku obitelj, zdravstvo, školstvo, komunalne usluge i njihova cijena. Danas srednja klasa samo hrani uhljebe i bogatija plača visemilijunskenske kredite... Živio Uhljebistan.
Molim vas blokirate me da se više nesprda sa ovim novinama
Pionirski se grad izgradio u vrijeme komunizma a ne kako piše u članku nakon prvog svjetskog rata.Nekima je žao što više nema pionira.
Pionirski se grad izgradio u vrijeme komunizma a ne kako piše u članku nakon prvog svjetskog rata.Nekima je žao što više nema pionira.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
jeli i ovo isto napravljeno u mračnom socijalzmu a uništeno u kapitalizmu... čudna neka pojava, netko je gradio a netko pokrao, zapustio, uništio, prodao.... ali da, to su "domoljubi"...sjeme im se zatrlo zločinačko!!!!!