Dobila je i novi "look": Saznali smo koliko je koštalo privremeno rješenje nove pješačke zone
Mišljenja o izgledu stare Vlaške podijeljena su, na prometnu se regulaciju svi žale. Vozači trebaju odabrati drugu rutu, a alternativa je javni prijevoz ili bicikl, poručuju iz Grada
Komentari 16
Svi ostali mediji su o ovome pisali prije pet dana. Vl kad se tema ohladila, s tim da su j e odmah gurnuli na dio koji gotovo nitko ne čita. S obzirom na ažurnost, kad ćete pisati o borisu sesi i automobilu tesla koji mu plaća grad, a o sto su opet svi drugi mediji već objavili? Ima se, muze se!
Ovaj novi "look" je poziv svim vandalima da cijelu ulicu brutalno izgrafitiraju. Do kraja godine, svaka fasada u ulici će imati stotine škrabotina, ulica će biti umrtvljena i puna sumnjivih likova. MOŽEMO aktivizam = Bronx.
Kolona je cjeli dan do iznad Grskoviceve, kako onda samo 240 skretanja
Molim samo objašnjenje iz grada, kako da stariji sugrađani iz sjevernog djela grada sjednu na bicikl, i kako da dođu hitno do Petrove bolnice kada je kolona iznad Grskoviceve
Ukidanje prometnica uz istovremen manjak trambaja i autobusa vodi ka kolapsu prometa. Da je najprije poboljsao javni promet, pa onda zatvorio cestu - ajde. Ovako je samo muka i tlaka.
Super je kaj se ljudi polako setuckaju preko najprometnije ceste u centru - onom u koju moraju uci svi koji idu sa Ksavera.
jeste se žalili kad je tadašnji trg republike postao zabranjen za promet? ili ilica od draškovićeve do gundulićeve? ili vlaška od bakačeve do palmotićeve? ili teslina od masarikove do praške? niste. zašto? jer niste smjeli. ali danas svaka šuša ima stručno mišljenje o svemu, od virusa i rata u ukrajini do prometnih rješenja.
Kada se bude ta pjesacka zona uredila sigurno bude lijepo izgledala. Drvece je jako potrebno, ta je ulica mala i ima svoju povijest koju treba pokazati. Previse auta u centru nije dobro. Pariz je zbog zagadenja morao uvesti par-nepar, Londondon je uveo dodatno placanje za voznju gradom... Uvijek se moze naci rjesenje za promet. Predlazite, nemojte samo kritizirati bez veze. Pjesacke zone tako mogu postati prave male oaze - samo treba imati malo maste i volje to prihvatiti.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
par ružnih žardinjera, i to od recikliranog betona! i tisuće automobila koji kruže duljim putem do svog odredišta. znači, par stotina reciikliranog betona...i tisuće tona co2 ekologija, prije svega? dugo nije bilo ovakvih opsjenara!