Debelo kasne i tramvaj i bus – prvi u planovima, a drugi u svakodnevici
Velikogoričani će se do Zagreba voziti 33 minute-kada umjesto 268 stignu tračnice
Komentari 13
gluposti, naprometnija teasa da al ne preko Domviskog mosta već preko Buzina. Tamo gdje oni planraju tramvaj Gorčani će morat do stnice autom cca 10 do 20 min. ovisi u kojem su djelu VG. Tako da bar vi novinari ne lupetajte
Što će Zagrebu tramvaj za Veliku Goricu. ako Goričanima treba tramvaj neka si ga grade. Imamo mi u Zagrebu potreba za novim linijama na primjer do Podsuseda.
Tramvaj do Velike gorice?? Pa ljudi moji tko je uopće povjerovao u takve besmislene priče dok s druge strane u Zagrebe već puno puno godina nije napravljen ni metar nove tramvajske pruge!! Vidim žičara se gradi na veliko, rotor uu Remetincu je pri kraju a smetlište Jakuševec je pred samim zatvaranjem.E moj narode!!
pruga se gradi do Zračne luke, koja vidi vraga spada pod ZG. Zato ne lupetajte bzvz. A do Gorice treba voziti vlak, A grad Velika Gorica bi se sa HŽ trebala dogovarati o nekakvom kolodvoru, koji dostupan svima, A ne samo Gradićima
Ma pravo novinarstvo, nema što... PROČITAJTE STVARNE PLANOVE UMJESTO DA PRENOSITE BANDIĆEVE I BARIŠIĆEVE SPINOVE! Ovaj projekt, ako ga dobro pročitate, pokazuje potpunu nekompetentnost u planiranju. Kakva Velika Gorica u Velikoj Kosnici iza Domovinskog mosta? To je tek početak teritorijarija Grada VG. 33 minute od Kvatrića do Velike Kosnice (u povoljnim uvjetim) znači da od Trga ili od Glavnog Kolodvora do Heinzelove treba još 10+ minuta kroz Zagreb, a samo do novog terminala aerodroma od planiranog okretišta na početku Kosnice (ne čak ni kod naselja) IMA JOŠ PUNIH 6,5 KILOMETARA, do centra Velike Gorice još 3 kilometra, znači još otprilike barem 20 minuta. Zbrajajte onda, to znači da je potrebno putovati preko 1 h u povoljnim uvjetima! Dakle onoliko koliko sad treba dok su na trasi 268 najgori problemi. Ova trasa ide toliko okolo da može koristiti samo za neke lokalne potrebe, ne može nikako zamijeniti liniju 268. Jedina prava pomoć velikom satelitskom gradu poput Velike Gorice može biti prigradska željeznica, tim više što već dvije pruge vode do VG a i do aerodroma bi spoj bio dug samo 2 km, sva forsiranja s tramvajem su bacanje pijeska u oči, dok bi vlak vozio za 15 minuta, velikim kapacitetom i uz puno manje ulaganja i operativnih troškova, a tramvaj kasnije može biti samo dopuna za spajanje dijelova V. Gorice. Ne budite smiješni robovi spinova i istražite što ovaj projekt donosi - goleme troškove i minimalne prednosti, tko će putovati 1 h za trasu koju vlak pređe za 15 minuta ili bus za 30? Eventualno ako netko živi u VG i radi u Petruševcu, za 95% ljudi ovo bi bilo nepodnošljivo. I kao prvo i osnovno, prestanite prenositi vijest da je spajanje V. Kosnice isto što i spajanje V. Gorice ili aerodroma, Kosnica je od ZLZ ili VG udaljena skoro koliko i postojeći tramvaj na Aveniji Dubrovnik a za dalje su ideje u oblacima i zasad je uopće glupo pustiti tramvaj da se okrene u tako malom mjestu koje opet ne bi spojilo kako treba jer bi se okretao usred polja, hoće li ljudi s koferima pješačiti 7-10 km kroz polja samo zato jer Bandić i Barišić kažu da je to dobar spoj? Uozbiljite se i radite novinarski posao za koji ste plaćeni.
Vec kod prve jace kise ili kod zime ce im tramvaj prisjesti. Kada zastane u nekoj nedodjiji i cekaj da dodje vucna sluzba da ga odveze, odnosno makne sa tracnica da drugi moze proci.
Nek si sami grade tramvajsku prugu.Odvojili se od Zagreba ,a sad da im mi gradimo prugu??
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
prigradska naselja ili gradovi ala Velika Gorica, Dugo Selo, Sesvete i Zapresic se svugdje u svijetu spajaju s centom grada lokalnim vlakovima koji su puno brzi od tramvaja i mislim da bi to trebalo graditi a ne bulazniti o tramvaju do Gorice ili Zapresica