Cammeo u Zagrebu zaposlio prvih 86 taksista
– Na burzi sam od ‘93. godine. Ovaj posao će mi promijeniti život, imam kredit za stan, ženu, sina... Jako sam sretan - kaže Damir Dvornik
Komentari 8
Bilo bi zanimljivo danas ćuti g. Dvornika iz ove priče. Jeli mu Taxi Cammeo zaista promjenio život na bolje ???
Dostavljam pizzu za bolje novce i ne trebam si plaćati ispit za taxi vozača i poznavanje grada a i kvalifikaciju kaj ovaj zahtijeva. U startu treba 4000kn a nezapisleni bu ih teško našel
Napredovati u tvrtki koja se bavi taxiranjem? hmmm Možda doguraš do višeg taxi vozača :)
što reći svaki od ovih vjerojatno niti nezna da ide u robovlasnički status dotičnog zašto rovlasnički, ima sa voze i rade kako to on dotični kaže i fa ih kažnjava i izrabljuje kako mu padne na pamet. Pitam se zaštoo ovi ne zatraže svoju dozvolu i ne rade za svoj račun a ne da budu tretirani i da budu stvarno roblje minovskog. Može li se preživjeti s 2500 kuna kuna koliko on nudi, očito mi smo zemlja robovlasnika i roblja, robovlasnici zaštićeni zakonom za izrabljivanje a roblje osuđeno na izrabljivanje i smrt u bijedi i siromaštvo. Živjelo robovlasništvo.
najvaznije je maknuti ovu sadasnju gamad - a lako ce se maknuti minovskog ako ne bude radio kako treba, doci ce netko treci
Ove mi glave baš ne izgledaju kao da će sigurno upravljati taksi vozilom.Živi bili pa vidjeli!
bio sam sudionik toga skupa....toliko bahatosti i bezobrazluka nisam dugo vidio na moj upit da pročitam ugovor koji mi se daje na potpis dobio sam odgovor ,ako očeš potpiši ako nečeš odlazi. žao mi je ljudi koji su potpisali nene mogavši pročitati ugovor a i ljut sam na burzu rada što ne reagira jer to potpisivanje trebalo se održati na burzi. bacili su očajne i nezaposlene ljude u ruke čovjeka upitnog i u novinama več spominjanog vlasnika Camea...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Samo neka dođe konkurencija što prije i što šira. To je jedini način da se snize cijene i da brojni ( kako ih zovu ) kočijaši među njima zauvijek ostave javnu službu taksiranja ( koju su do sada od nemila do nedraga - sramotili ).