Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 126
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Poskupljenje
Povratak na članak

"Ako se Milan Bandić ne očituje, raste cijena prijevoza"

Iako se očekivalo da će na konferenciji napokon biti objavljeno koliko bi iznosile nove cijene karata, to se nije dogodilo.

Komentari 12

GE
gensher
13:57 13.01.2012.

Smanjit plaće u ZET-u. Prenapuhane su plaće.

VL
AD
adokrmpot
13:15 13.01.2012.

normalno-u novu cijenu želimo uvrstiti i povećane plaće za naše djelatnike koji su toliko opterećeni poslom da moraju povremeno volan predati u ruke maloljetnika da se oni odmore!sramotno!

VL
SM
siki_miki
13:31 13.01.2012.

Normalno da su u gubicima kad se pol grada sverca. Placanje SMS-om je od pocetka bila losa ideja i nacin da se dode do karte kad krece kontrola. Hrpa srednjoskolaca i studenata se sverca unatoc tome sto su njihovi pokazi jako jeftini. Karta je 8-10 kuna (plus sto je cijena karte kod vozaca iza ponoci duplo veca!), sto i nije malo. Dakle treba uvesti krace i duze karte, npr. do 3 stanice 4-5 kuna, ova od sat i pol 8 kuna (i uvesti A/B smjer jer nitko ziv ne zna koji je koji). Jer s povecanjem im konkuriraju vec i nekoc vrlo skupi taksiji.

VL
DU
Deleted user
14:06 13.01.2012.

Realna cijena karte bila bi oko 100 posto veca! Sto se moze Purgeri! samo vi i dalje glasajte za SDP !

VL
AM
amato
15:03 13.01.2012.

Nevjerojatno koliko ljudi povezuju kretanje cijen nečega sa poltičkom opcijom koja je na vlasti. Ali cijene inputa rastu ili padaju bez obzira na SDP ili HDZ, ili Bandića ili Bernardića. Politika u nas najčešće radi pokvarenosti populistčkih lidera narodu maže oči, da je nešto kak ti jeftino kako bi naravno oni osobno profitirali, uzeli vlast ili ne znam što sve još. To je u jednoj normalnoj sredini nedopustivo, nedopistivo je da se neki glumac ili pjesnik ili propalitet koji osvoji vlast na prevaru miješa u ozbiljne stvari kao što je gospodarstvo. Tako se šteti svima nama. ZET je veliki sustav i trebaju ga voduti ozbiljni ljudi, kako bi bio ustrojen na najracionalniji način. I jedno je sigurno nema besplatnog prijevoza za nikoga.

VL
TH
than
17:39 13.01.2012.

Mozete vi dizati i cijene karata i kazne, ali zaraditi cete jos manje. Ako covjeku nemas odakle uzeti, djaba ti kazne, a povecanim cijenama karata ce ih jos manje kupovati. Na kraju krajeva da vidim toga kontrolora koji ce mi uzeti podatke (mada se osobno ne svercam, stovise zet ne koristim vec godinama - jer su mi preskupe cijene karata za relaciju koju pjeske predjem u 20ak minuta). Jednostavno ljudi nemaju para, nema vise toliko niti posla (pala gradjevina, obrti mrtvi, industrija ce se seliti vrlo brzo na periferiju zbog jeftinijih komunalija, cak i bircevi se zatvaraju) i ljudi odlaze iz Zagreba.

VL
KR
kreont
11:43 14.01.2012.

Mi smo totalno pijana zemlja. U zemlji je sve više nezaposlenih. Ako je ZET gubitaš zbog čega bi socijalni putnici to morali nadoknađivati. Trebalo bi napokon početi osuđivati gubitaše, a ne uvijek ovako po radnicima. Predložena cijena od 1.000 kuna jako mi se sviđa. Toliko bez posla ne zaradim u mjesec dana. Ovakve odluke nisu u vezi sa čovječnošću, socijalnim stanjem i neimaštinom a niti sa zdravom pameti. Kvaliteta usluge ?!\":))) Tramvaju crkne struja i 2 sata pješaćenja do dubrave. Tramvaj 7 tako je cuknuo da su dvije gospođe dobile ozbiljne modrice što su se natukle. Zašto se sve vladine institucije, firme, agencije ponašaju kao da su još u dobrom starom komunizmu ? Narod više nema niti za hranu.

VL
KR
kreont
11:44 14.01.2012.

ZET bi trebalo privatizirati i dovesti 2,3 konkurenata.

VL
NO
No1
12:34 14.01.2012.

\"Sve košta, i zakup tramvaja, buseva...\" Ha?!?! Šta košta?!?! ZAKUP?!?! Pa, zar ZET nije vlasnik autobusa i tramvaja?!?!

VL
AC
Ace
01:30 15.01.2012.

Neke stvari ne razumijem u kapitalizmu. Socijala može ljudima koji su bez posla i koji se zbilja trude istog naći max 12mj. Zašto bi drugi plaćali nečiju povlasticu. Onak koji nije bio marljiv, koji nije učio, sad je on socijalni slučaj, a mi ostali koji se borimo to je normalno da se od nas stalno uzima. Treba uvesti konkurenciju minimum 3 firme koje bi se bavile prijevozom, a pruge izdvojiti kao zasebnu firmu kojoj bi ove 3 plaćale i gradile nove pravce. 1. Radnici - trebao bi vam biti plaćen od strane poslodavca pokaz / karta, drugo je što neki ne potroše taj novac na kartu. 2. Umirovljenici - zašto njima jeftinije-besplatno, puna cijen karte od 7-10 i od 15-18h, da ne stavraju gužvu u vrijeme radnog djela naroda. 3. Studenti - eventualne popuste bitrebalo financirati misnistarstvo znanosti. To je zapravo zanimljiva populacija s obzirom kad pogledate presjek noćnih izlazaka, cijena jedne pive je trostruka cijeni jedne karte. 5. Đaci - zaviriti u imovinu i prihode roditelja. 6. Branitelji - Svi smo mi branitelji neki bili na crti neki zarađivali novcem kojim se kupovalo oružije. 7. Policija i slična ekipa - neka im ministarstvo plati vozikanje, a ne grad.

VL
PU
pumbica
09:59 15.01.2012.

Milan Bandić se ne vozi u tranvaju.I njemu J... za građane.I još koje to budale rade u ZET-u?Gdje mogu građani kupit karte za tranvaj?Ako su kioski zatvoreni.U drugim državama čak i u gradovima kod nas.Mogu kupit na automatu na stanici.I zato te budale koje to smišljaju.Trebaju na burzu rada,a zaposlit pametne.I sad više neče moći preko mobitela.Pa gdje da kupe karte.Prije je bio kondukter ili vozač koji je prodavao karte,a sad plati globu.Jer nemaš gdje kupit karte.Ovi vucibatine kontrolori neka stoje na stanici gdje nema kioska .I neka prodaju karte,a ne da se napijaju u brtijama....

VL
Avatar konkordsky
konkordsky
15:24 15.01.2012.

@ No1 šta misliš odakle svi ti novi tramvaji i autobusi??? samo su na autobuse (214 komada) ulupali milijardu kuna na rok od osam godina jer odakle bi uzeli 140 milijuna €. ista je priča sa tramvajima. kupuje se na leasing pa se polako otplaćuje a koliko će to košta nije bitno Zagreb to može otplatiti iako ćemo nakon toga imati izraubani vozni park star osam godina.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.