Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 172
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Neostvarene prometne želje
Povratak na članak

10 projekata koji bi riješili gradske gužve u Zagrebu – na čekanju

Već se godinama obećavaju projekti izgradnje sjeverne obilaznice duge 27 kilometara i vrijedne 2,3 milijarde kuna, tunela kroz Medvednicu dugog 22 i vrijednog 2,8 milijardi kuna, izdizanje željeznice...

Komentari 19

TV
tvrtko3
14:01 21.04.2016.

Sve je ovo u redu, ali denivelacija pruge treba se obaviti "SPUŠTANJEM" a ne dizanjem na nadvožnjake, pogotovo što se radi o otvorenom iskopu. Jedini potkop je na mjestu podhodnika kod glavnog kolodvora. Osim toga to bi i mogle bitii i prve linije zagrebačkog metroa.

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
14:22 21.04.2016.

Produžetak ceste kroz Cvjetno, iza HTV-a, niz nasip do Savice, a potom i dalje do Domovinskog mosta bi rješilo puno tog kdaj je gužva u pitanju. Ima još tog i u smjeru sjever-jug al problem kad je struka u pitanju je sam jedan. Struka se v Zagrebu nazivle Bilan !!!

VL
BE
berogrga
14:13 21.04.2016.

Kada se razgovaralo o tunelu kroz Medvednicu, taj projekt je pljuvan od medija.

VL
Avatar blackula9
blackula9
13:59 21.04.2016.

Ljudi vide ono što je, a ne vide ono što je moglo biti.

VL
ST
stefj
15:32 21.04.2016.

Mostovi, hidroelektrane, obilaznice, denivelacija, tuneli, riječna luka, metro itd... Sve su to lijepe želje koje bi možda bile i ostvarive da grad nema gomilu nepotrebne administracije kao i država. Projekt Holdinga je na kraju ispao dodatno opterećenje umjesto da donese uštede... Ma nema, dok je država u banani i nema investicija, nema niti investicija u gradsku infrastrukturu. Još je prošla vlada u duhu "decentralizacije" izvukla hrpu novca iz gradskih blagajni i centralizirala hrpu toga...

VL
DU
Deleted user
14:59 21.04.2016.

Nemamo prometnice ali zato imamo fontane...juuuuuuuuuuupiiiiiiiiiiiiiiiii!

VL
DU
Deleted user
10:21 22.04.2016.

Ne može biti i za izmišljena radna mjesta za jarane, za preplaćene radove kumovima i za projekte. Svi će ti projekti i dalje biti na čekanju jer je Banditos zadužio grad za cijeli jedan proračun od 7 milijardi kuna i sada grad može jedino investirati u trajno plaćanje kamata bankama od kojih je posudio novac. Dakle bal je gotov, a sada slijedi plaćanje računa.

VL
MI
MikiPrdekana
15:14 21.04.2016.

Bilo bi sredstava da se nije nakralo i da smo imali iole sposobnijeg gradonačelnika od ovog.

VL
2X
2Xgeneral
13:01 21.04.2016.

što drug matan miki zna o životu u gradu i problemima kada je tranvaj vidio s 20 godina ( po zadatku partije studij - općenarodna obrana i društvena samozaštita, doduše on štiti samo sebe )

VL
LI
lima83
14:02 21.04.2016.

s tim parama miki napravi čuda. od fontana do uređenja nebitnih trgova.

VL
MR
MrkiMedo
08:17 22.04.2016.

Umjesto deset, predlazem samo jedan: podzemnu zeljeznicu :)

VL
AL
altec
08:27 23.04.2016.

Rodjooooooo!!!!' De nam uval jos par fontana! Fontane od Zagreba do Sirokog, rodjooooooooo!!!!!!

VL
VL
????
09:42 23.04.2016.

Pa napravite poštenu studiju za podzemnu željeznicu, napišite pošteni projekt, ako ne znate sami angažirajte nekoga tko zna i dajte zahtjev za sufinanciranjem iz europskih fondova. Isto vrijedi i za autocestu sjeverno od Medvednice, ali tu je na potezu država jer su autoceste pod njenom kompetencijom. Što se željeznica tiče, ako se infrastruktura mora prodati onda u ugovor upišite da investitor mora riješiti prugu kroz Zagreb i ostale veće gradove u HR i izgraditi brzu prugu prema Slavoniji i moru, te da mora plaćati velike penale ako ne pokrene te projekte. Zar je to tako teško?

VL
ŠO
Šokac1
02:19 22.04.2016.

Ne napadajte g. gradonačelnika zbog fontana; imaju ih, u daleko većem broju (i puno reprezentativnije), uglavnom svi europski gradovi. To je u redu - ali gradski imperativ bi morao biti i formiranje drvoreda gdje je to god moguće. Kao i gradnja javnih garaža - ne skupih podzemnih, nego nadzemnih. Na primjer, u Bruxellesu na ulicama nema skoro uopće parkirnih mjesta - osim ponegdje za potrebe invalida - ali zato na svakih par stotina metara postoje garaže interpolirane između stambenih zgrada, čak sa sličnim fasadama i ni po čemu uočljive, osim po velikom znaku "P" i semaforu koji pokazuje ima li slobodnih mjesta u garaži. Jednostavno, jeftino i učinkovito.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.