10 projekata koji bi riješili gradske gužve u Zagrebu – na čekanju
Već se godinama obećavaju projekti izgradnje sjeverne obilaznice duge 27 kilometara i vrijedne 2,3 milijarde kuna, tunela kroz Medvednicu dugog 22 i vrijednog 2,8 milijardi kuna, izdizanje željeznice...
Komentari 19
Produžetak ceste kroz Cvjetno, iza HTV-a, niz nasip do Savice, a potom i dalje do Domovinskog mosta bi rješilo puno tog kdaj je gužva u pitanju. Ima još tog i u smjeru sjever-jug al problem kad je struka u pitanju je sam jedan. Struka se v Zagrebu nazivle Bilan !!!
Kada se razgovaralo o tunelu kroz Medvednicu, taj projekt je pljuvan od medija.
Ljudi vide ono što je, a ne vide ono što je moglo biti.
Mostovi, hidroelektrane, obilaznice, denivelacija, tuneli, riječna luka, metro itd... Sve su to lijepe želje koje bi možda bile i ostvarive da grad nema gomilu nepotrebne administracije kao i država. Projekt Holdinga je na kraju ispao dodatno opterećenje umjesto da donese uštede... Ma nema, dok je država u banani i nema investicija, nema niti investicija u gradsku infrastrukturu. Još je prošla vlada u duhu "decentralizacije" izvukla hrpu novca iz gradskih blagajni i centralizirala hrpu toga...
Nemamo prometnice ali zato imamo fontane...juuuuuuuuuuupiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ne može biti i za izmišljena radna mjesta za jarane, za preplaćene radove kumovima i za projekte. Svi će ti projekti i dalje biti na čekanju jer je Banditos zadužio grad za cijeli jedan proračun od 7 milijardi kuna i sada grad može jedino investirati u trajno plaćanje kamata bankama od kojih je posudio novac. Dakle bal je gotov, a sada slijedi plaćanje računa.
Bilo bi sredstava da se nije nakralo i da smo imali iole sposobnijeg gradonačelnika od ovog.
što drug matan miki zna o životu u gradu i problemima kada je tranvaj vidio s 20 godina ( po zadatku partije studij - općenarodna obrana i društvena samozaštita, doduše on štiti samo sebe )
s tim parama miki napravi čuda. od fontana do uređenja nebitnih trgova.
Umjesto deset, predlazem samo jedan: podzemnu zeljeznicu :)
Rodjooooooo!!!!' De nam uval jos par fontana! Fontane od Zagreba do Sirokog, rodjooooooooo!!!!!!
Pa napravite poštenu studiju za podzemnu željeznicu, napišite pošteni projekt, ako ne znate sami angažirajte nekoga tko zna i dajte zahtjev za sufinanciranjem iz europskih fondova. Isto vrijedi i za autocestu sjeverno od Medvednice, ali tu je na potezu država jer su autoceste pod njenom kompetencijom. Što se željeznica tiče, ako se infrastruktura mora prodati onda u ugovor upišite da investitor mora riješiti prugu kroz Zagreb i ostale veće gradove u HR i izgraditi brzu prugu prema Slavoniji i moru, te da mora plaćati velike penale ako ne pokrene te projekte. Zar je to tako teško?
Ne napadajte g. gradonačelnika zbog fontana; imaju ih, u daleko većem broju (i puno reprezentativnije), uglavnom svi europski gradovi. To je u redu - ali gradski imperativ bi morao biti i formiranje drvoreda gdje je to god moguće. Kao i gradnja javnih garaža - ne skupih podzemnih, nego nadzemnih. Na primjer, u Bruxellesu na ulicama nema skoro uopće parkirnih mjesta - osim ponegdje za potrebe invalida - ali zato na svakih par stotina metara postoje garaže interpolirane između stambenih zgrada, čak sa sličnim fasadama i ni po čemu uočljive, osim po velikom znaku "P" i semaforu koji pokazuje ima li slobodnih mjesta u garaži. Jednostavno, jeftino i učinkovito.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sve je ovo u redu, ali denivelacija pruge treba se obaviti "SPUŠTANJEM" a ne dizanjem na nadvožnjake, pogotovo što se radi o otvorenom iskopu. Jedini potkop je na mjestu podhodnika kod glavnog kolodvora. Osim toga to bi i mogle bitii i prve linije zagrebačkog metroa.