Zrakoplovni stručnjak o padu letjelice u Puli: 'Tri su moguća uzroka u ovom slučaju'
Zrakoplovni stručnjak i analitičar Alen Šćuric kaže kako u slučaju da je riječ o tehničkom kvaru to povlači velik broj pitanja i probleme za proizvođača koji bi u tom slučaju možda morao biti primoran prizemljiti cijelu flotu. S druge strane, ne isključuje se niti mogućnost ljudske greške.
Komentari 5
stručnjak Čurić nam je s 1000 riječi objasnio da ne zna zašto je avion pao, a mogao je s dvije tri
Sve u redu, ali usporedba "malih i velikih" pilota, s vozačima automobila i autobusa, kamiona je pretenciozna i netočna, a i uvrjedljiva prema (barem) taksistima ili dugogodišnjim službenim voditeljima!
Ne treba tu biti previše pametan. Prema javno dostupnim podacima, u vrijeme nesreće je na Zračnoj luci Pula puhao vjetar brzine cca 11,9 m/s (oko 40 km/h). Za tu ultralaku letjelicu to je dovoljno da naruši stabilnost..., a dalje jee pitanje sreće i umijeća pilota.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ne znači sve to ništa ako naš glavni pilot koji zna baš sve, drug Selak ne kaže svoje mišljenje. On je ugledni pilot koji je već rane 93 godine odlučio prestati dejstvovati po HV i priječi i obećao je pomagati protiv JNA. Zbog toga je kod ljevice vrlo cijenjen.