Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 93
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
nesreća na Tajvanu
Povratak na članak

Iz rijeke izvukli olupinu srušenog aviona

Do nesreće je došlo kada je zrakoplov TransAsia Airwaysa krilom zahvatio most

Komentari 16

MI
mirkozlikovski
08:22 04.02.2015.

Prestrašno! Ali pilot je uspješnim manevrom (koliko se može reći uspješnim u takvoj nesreći) uspio izbjeći udarac u neboder. Zato je i pao ukoso pod takvim kutem. Vjerojatno bi nesreća bila još i teža da je zahvatio neboder.

VL
SI
simeeee
09:18 04.02.2015.

Kako te nije sram tu ljudima drzati predavanja o avionima i aerodinamici na temelju znanja iz dokumentarca, alooo iz dokumentarca!!!! Tako sam ja studira sa tipom koji je tvrdia da bi moga voziti automobilske utrke, pazi ovo, zato sto kucici ima vrhunski volan za kompjuterske igrice.isti ste oba..

VL
GR
grsson
11:06 04.02.2015.

Znači....do trenutka prije udara u most ..sve je bilo normalno ?

VL
MA
Malenkost
10:05 04.02.2015.

Koja logika !! Zrakoplov je u padu zahvatio s lijevim Krilom tlo i pao u rijeku. Ocito je dovoljno malo znanja da se vidi da je Avion nad ljevim krilon izgubio strujanje te se naginje nepovratno na ljevu stranu- jer ga dize desno krilo. Sreca je bilada ja pao u vodu. Analiza ovog clanka je netocna.Avion je vec izgubljen na prvim snimcima videa.

VL
Avatar NijeMiNišta
NijeMiNišta
12:19 04.02.2015.

"Do nesreće je došlo kada je zrakoplov TransAsia Airwaysa nedugo nakon polijetanja krilom zahvatio most" - nešto ovako besmisleno već dugo nismo pročitali - pa nije avion pao zato što je krilom udario u most, nego upravo obratno - krilomom je udario u most dok je padao. a pao je tko zna iz kojeg razloga...

VL
FE
Fenomen27
10:06 04.02.2015.

jasno se vidi da je avion izgubio uzgon i to je razlog pada. Ne znam šta je do toga dovelo - može biti i nedovoljna brzina prilikom uzljetanja ili pak krila pokrivena tankim slojem leda (ukoliko su vremenski uvjeti bili takvi). Da su bili na većoj visini vjerojatno bi se uspjeli izvući, ovako im nije bilo spasa

VL
RI
RI813
10:41 04.02.2015.

Strasno

VL
PA
pandora
11:28 04.02.2015.

Mislim dase tu nema kaj puno komentirati jer u stvari niko nezna kajse zapravo dogodilo

VL
VR
Vojislav_Radakovic
22:51 04.02.2015.

Navodno je motor otisao k vragu tijekom polijetanja... Kutiju su vec nasli... To je inace drugi put u pola godine, a cetvrti put u dva desetljeca da su avioni od te kompanije imali problema... S tim da u 60 godina poslovanja nisu letjeli 20 godina, zbog poslovne politike... Inace jedna od najstarijih aviokompanija na Tajvanu... Osnovani 50-ih...

VL
RI
Riječanka
08:44 04.02.2015.

Što se to događa, svako malo neka avionska nesreća. Je li to samo ljudski nemar ili nas neka viša sila?

VL
VI
Vito
09:05 04.02.2015.

Ah, slike dokazuju kako zrakoplovi mogu letjeti i s okomito postavljenim krilima. _________ Stvarno uuuuuuužaaaaaasssss, tko to uopće može tako i napisati u naslovu.. ___________ Zar stvarno ono što je napisalo da je uzrok pada zrakoplova udar krila u most može biti priznato kao novinar???? ________ Nije to akrobatski zrakoplov pa da može i doći u položaj na slici kojim "izbjegava" sudar s neboderom. __________ Pilot ovog zrakoplova na slici je izgubio kontrolu nad uzgonom već pok nagiba od 15°, tako da je ovo kraj pada, a ne manevriranje i izbjegavanje nebodera. ___________ Da su bili na 7000 metara, možda bi se uspjeli izravnati, ali samo možda ________ Kod ovakvih manevara gracvitacijske sile u prevelike da bi piloti imali ikakav dodir s komandama zrakoplova, osim ako nisu bilderi pa dovoljno jaki u svladavanju najmaje tri svoje vlastite težine kako bi pokrenuli komande i ispravili zrakoplov koji pada brzinom od minimalno 800m u minuti. __________ Da, nisam zrakoplovac, ali sam nedavno gledao na National Geografic programu sličnu nesreću koju su objašnjavali računalom tehnologijom. _________ Za ovi nesreću ćemo imati National Geografic objašnjenje za otprilike dvije godine. _____ Toliko se nakon "poznatih" nesreća napravi emisija na tom programu.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.